Jump to content

jarssonn

Użytkownicy
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Redmi Note 3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jarssonn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Dziękuje za sugestie. Ostatecznie zamówiłem wczoraj Redmi Note 5 4/64 z Gearbestu za 700 zł z kuponem
  2. Witam, Jestem obecnie na etapie poszukiwania nowego telefonu, ponieważ mój Redmi Note 3 już jest dość wysłużony. Budżet to 1200 zł (plus minus 150zł), zależy mi głównie na niezłych aparatach, nie potrzebuje dodatkowego slotu na karte SD, co do reszty funkcji jestem elastyczny, chociaż fajnie by było mieć B20 bo przebywam dużo poza miastem. Marka smartfona jest mi obojętna, może być to telefon z zarówno z polskiej dystrybucji jak i zamawiany z Chin. Będę wdzięczny za sugestię, z góry dzięki i pozdrawiam.
  3. Wiem, że mam dev roma, ale nie w tym jest problem. Chodzi o to, że nie moge odblokować boota przez Mi Unlock ("couldn't get info"). Na anglojęzycznym forum gdzieś przewinęła mi się informacja, że to może byc problem z weryfikacją telefonu na EU romie - dlatego pytałem o wgranie chińskiego. EDIT: Ok, udało mi sie odblokować bootloader, trzeba było poczekać chwile dłużej na fastboocie żeby windows zainstalował sterowniki.
  4. Mam problem przy odblokowaniu bootloadera. W telefonie mam aktualnie MIUI7 xiaomi.eu 6.1.21, do odblokowania boota chciałem wgrać chińskiego deva przez aplikacje Aktualizacje -> z pliku .zip. No i tu jest problem, bo wyrzuca mi błąd "Nie można zweryfikować pliku aktualizacji". Czy to oznacza, że musze wgrać dev roma przez recovery?
  5. Taka jeszcze mała dygresja co do tego sprzedawcy. Zamówiłem u niego dwa telefony, jeden dla mnie, jeden dla kumpla, o różnych kolorach (jeśli to ma jakieś znaczenie). Mój telefon posiadał oryginalny soft od Xiaomi, u kumpla była wgrana gówniana nakładka z pseudo językiem polskim, która sprawia więcej problemów niż to wszystko warte, przez co kolega odłożył telefon do pudełka do czasu, aż nie odblokują mu bootloadera. Nie wiem od czego to zależy, że jeden telefon miał normalny soft a drugi nie, no ale jak widać w tym sklepie wszystko co się dzieje to musi być za***isty random.
  6. Po tym jak wyślą paczke dostajesz maila z fakturą. Jeśli zamawiałeś przez InPosta to powinieneś niedługo po tym dostać też informacje, że paczka jest już w procesie dostawczym. Mam nadzieje, że nie będe musiał więcej razy się użerać z tym sprzedawcą i że mój Redmi Note 3 nie będzie sprawiał problemów, bo nie wyobrażam sobie obsługi gwarancyjnej wykonywanej przez tą firmę.
  7. To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich Zamówiłem w tym sklepie dwa Xiaomi Redmi Note 3 + szkła hartowane dla siebie i dla kolegi. Czekam już dobrych kilka dni na przesyłkę. Pieniądze wpłaciłem przez PayU, więc do sprzedawcy powinny dotrzeć w trybie ekspresowym. Dostałem potwierdzenie dokonania zakupu, myślałem, że pójdzie już gładko. Kontakt tragiczny... 0 informacji od sprzedawcy. Dwa dni temu napisałem do niego z ciekawości maila ile będzie trzeba czekać na przesyłkę. Odpisał mi po ponad dniu, że szkła hartowane mu się skończyły i 13.01 (czyli dziś) bądź 14.01 przyjdzie dostawa, oraz żebym się zdecydował czy w takim razie chce czekać na cały zestaw, czy ma mi wysłać telefony szybciej. Oczywiście, odpisałem mu od razu, odzewu jak na razie żadnego nie ma. Dziś minie 3 dzień, a więc ostatni według ich "regulaminu" w którym powinien zostać wysłany towar. Zero informacji, kiedy zostanie przesłana paczka. Jak na razie to jedna wielka niewiadoma. Napisałem maila przed zakupem czy telefony są dostępne w tych wersjach kolorystycznych które wybrałem, dostałem odpowiedź (również po jednym dniu), że tak, są dostępne. To jest jakaś paranoja. Może przesadzam (w końcu to dopiero trzeci dzień roboczy od złożenia zamówienia), ale jednak rzetelny sprzedawca poinformowałby mnie od razu po dokonaniu zakupu, że szkieł na tą chwilę nie ma i ile będzie trzeba czekać. Albo mają tam ogromny burdel, albo jest to firma nierobów, którzy kontakt z klientem traktują jako zło konieczne...Jutro będę do nich dzwonił (o ile oczywiście ktoś łaskawie odbierze słuchawkę). EDIT: Telefon został wysłany w czwartek około godziny 15, w piątek około 11 był już w paczkomacie, więc dostawa poszła bardzo sprawnie. W zestawie wszystko w porządku.
×
×
  • Create New...