To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich
Zamówiłem w tym sklepie dwa Xiaomi Redmi Note 3 + szkła hartowane dla siebie i dla kolegi. Czekam już dobrych kilka dni na przesyłkę. Pieniądze wpłaciłem przez PayU, więc do sprzedawcy powinny dotrzeć w trybie ekspresowym. Dostałem potwierdzenie dokonania zakupu, myślałem, że pójdzie już gładko. Kontakt tragiczny... 0 informacji od sprzedawcy. Dwa dni temu napisałem do niego z ciekawości maila ile będzie trzeba czekać na przesyłkę. Odpisał mi po ponad dniu, że szkła hartowane mu się skończyły i 13.01 (czyli dziś) bądź 14.01 przyjdzie dostawa, oraz żebym się zdecydował czy w takim razie chce czekać na cały zestaw, czy ma mi wysłać telefony szybciej. Oczywiście, odpisałem mu od razu, odzewu jak na razie żadnego nie ma. Dziś minie 3 dzień, a więc ostatni według ich "regulaminu" w którym powinien zostać wysłany towar. Zero informacji, kiedy zostanie przesłana paczka. Jak na razie to jedna wielka niewiadoma. Napisałem maila przed zakupem czy telefony są dostępne w tych wersjach kolorystycznych które wybrałem, dostałem odpowiedź (również po jednym dniu), że tak, są dostępne. To jest jakaś paranoja. Może przesadzam (w końcu to dopiero trzeci dzień roboczy od złożenia zamówienia), ale jednak rzetelny sprzedawca poinformowałby mnie od razu po dokonaniu zakupu, że szkieł na tą chwilę nie ma i ile będzie trzeba czekać. Albo mają tam ogromny burdel, albo jest to firma nierobów, którzy kontakt z klientem traktują jako zło konieczne...Jutro będę do nich dzwonił (o ile oczywiście ktoś łaskawie odbierze słuchawkę).
EDIT:
Telefon został wysłany w czwartek około godziny 15, w piątek około 11 był już w paczkomacie, więc dostawa poszła bardzo sprawnie. W zestawie wszystko w porządku.