Problemy techniczne
5 tematów w tym forum
-
- 2 obserwujących
- 6 odpowiedzi
- 312 wyświetleń
Dzień dobry, mam problem z telefonem POCO F4 5G oraz z szybkim ładowaniem. Telefon nie chce "zaakceptować" szybkiego ładowania, po podłączeniu do kostki np. tej 33W od xiaomi, telefon zaczyna się ładować, po chwili włącza się "szybkie ładowanie" i od razu telefon przestaje się ładować, a cały proces powtarza się w kółko. Ciekawe jest to, że telefon przyjmuje ładowanie 67W xiaomi z oryginalnej kostki oraz oryginalnego kabla, tak samo działa transfer danych po kablu. Nie znam się, ale wygląda to tak jakby telefon nie chciał zaakceptować protokołu quick charge, co jednak jest trochę problematyczne bo większość ładowarek oraz powerbanków tylko takie ładowanie udostępnia. …
Ostatnia odpowiedź: adaisio, 25 Sierpnia 2025 -
-
- 3 odpowiedzi
- 216 wyświetleń
Witam, posiadam Xiaomi POCO F4 z wgranym xiaomi.eu 14.0.9.0. Niestety nie działają mi już płatności zbliżeniowe a wczoraj przestał działać Revolut. Jedyne na czym mi zależy to nagrywanie rozmów. Czy mogę jakoś zrobić aktualizację do najnowyszch wersji (HyperOS?) ale tak by nie tracić zaionstalowanych rzeczy ? Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: Master, 2 Lipca 2025 -
Telefon wrócił z CCS po naprawie/wymianie wyświetlacza nie działa czytnik linii papilarnych
przez bosniak- 1 obserwujący
- 29 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Jak wiadomo POCO F4 ma czytnik z boku, w systemie w ogóle go nie ma, nie pamiętam przed naprawą jaką miał wersję MIUI (kupiony nowy w sklepie NEONET) W tej chwili MIUI 13.07 nie aktualizuje sie (nie widzi nowszej wersji) i aktualizacje dot zabezpieczeń ma z 1.08.2022, też nie aktualizuje, a na starszym POCO F3 mam z 1.11.22. Co robić?
Ostatnia odpowiedź: bosniak, 9 Kwietnia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 340 wyświetleń
Aplikacja nie odświeża wpisanych danych w widgecie. Brak możliwości instalacji wersji z Google Play.
Ostatnia odpowiedź: cr4sh, 10 Stycznia 2023 -
- 0 odpowiedzi