Zasady konkursu są proste. Trzeba stworzyć oryginalny projekt, który będzie zawierać i ilustrować hasło: MIUI Polska #toMIsiepodoba.
Projekty należy wysyłać w załączniku mejla na adres [email protected]. W temacie mejla napiszcie “konkurs koszulka”. Na Wasze projekty czekamy do 4 kwietnia do godz. 9.00. Spośród zgłoszeń wyłonimy cztery najlepsze. Będziemy kierować się równie prostym, co subiektywnym kryterium: projekty muszą być oryginalne, kreatywne, ciekawe.
To, jakie miejsca zajmą finalnie cztery wybrane przez nas projekty, zostanie przesądzone w głosowaniu na facebookowym profilu Mi Polska. Głosowanie będzie trwać do 11 kwietnia do godz. 10.00.
Za zajęcie pierwszego miejsca autor otrzyma Redmi 4A (2 GB RAM, 16 GB). za drugie i trzecie miejsce – opaskę Mi Band 2, a za czwarte – słuchawki Mi In-Ear Headphones Pro. Czterech najlepszych autorów otrzyma ponadto po jednej koszulce, na której znajdzie się ich autorski projekt graficzny.
Poniżej zamieszczamy regulamin konkursu.
REGULAMIN KONKURSU: MIUI Polska #toMIsiepodoba
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa warunki i zasady konkursu pod nazwą „MIUI Polska #toMIsiepodoba”(„Konkurs”).
- Organizatorem Konkursu jest serwis internetowy https://miuipolska.pl/, należący do MiCenter Bartłomiej Feltman z siedzibą we Wrocławiu, ul. Marcellego Bacciarellego 75A/4, 51-649 Wrocław, NIP: 8982122475, REGON: 361576482.
- Fundatorem nagród, które są wymienione w § 3, jest ABC Data Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Daniszewska 14, 03-230 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000374528, REGON: 142756937, NIP: 525-24-96-977, kapitał zakładowy: 121.205.000,00 zł.
- Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Regulamin Konkursu znajduje się na stronie https://miuipolska.pl/.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 15 marca o godz. 12.00. i składa się z dwóch następujących po sobie etapów: pierwszy etap Konkursu trwa do 4 kwietnia do godz. 9.00, a drugi do 11 kwietnia do godz. 10.00.
- Rozstrzygnięcie (drugiego etapu) Konkursu nastąpi 11 kwietnia po godz. 10.00, ale nie później niż do 12 kwietnia do godz. 12.00.
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, która: a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych albo jeśli jest ograniczona w zdolności do czynności prawnych bierze udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, b) nie jest pracownikiem lub współpracownikiem serwisu internetowego https://miuipolska.pl/ i/lub ABC Data Marketing sp. z o.o. albo nie jest członkiem rodziny pracownika lub współpracownika serwisu internetowego https://miuipolska.pl i/lub ABC Data Marketing sp. z o.o.
- Pracownikiem jest osoba pozostająca w stosunku pracy z Organizatorem lub Fundatorem nagrody, podczas gdy za współpracownika uznaje się osobę świadcząca pracę na rzecz Organizatora lub Fundatora na podstawie umowy cywilnoprawnej.
- Udział w Konkursie wymaga akceptacji Regulaminu. Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu i zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień.
§ 3 NAGRODY
- W ramach Konkursu nagrodzonych zostanie czterech zwycięzców („Laureaci”). Zostaną im przyznane nagrody przedstawione w punktach 2 i 3 § 3 .
- Nagrody przewidziane w konkursie to: a) za zajęcie pierwszego miejsca – smartfon Xiaomi Redmi 4A (pamięć: 2 GB RAM, 16 GB), b) za zajęcie drugiego miejsca – opaska typu „smart” Mi Band 2, c) za zajęcie trzeciego miejsca – opaska typu „smart” Mi Band 2, d) za zajęcie czwartego miejsca – słuchawki Mi In-Ear Headphones Pro., 3.
- Ponadto, laureaci otrzymają po jednej koszulce, na której znajdzie się ich autorski projekt graficzny zgłoszony w ramach konkursu według zasad opisanych w § 4.
§ 4 ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Uczestnik Konkursu musi stworzyć projekt graficzny, który zilustruje hasło: „MIUI Polska #toMIsiepodoba”.
- Hasło podane w punkcie 1. § 4 musi być widoczne i być częścią projektu graficznego.
- Uczestnik konkursu musi wysłać projekt graficzny w załączniku mejla na adres: [email protected].
- W temacie mejla powinien napisać: „konkurs koszulka”.
- Projekty graficzne należy wysyłać do dnia 4 kwietnia do godz. 9.00. Projekty, które zostaną wysłane po tym terminie, nie będą oceniane w Konkursie.
- Uczestnik Konkursu musi mieć wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz prawa pokrewne do przesłanego projektu graficznego.
§ 5 ZASADY OCENY PROJEKTÓW GRAFICZNYCH W PIERWSZYM ETAPIE KONKURSU
- Projekty graficzne, które zostały zgłoszone do Konkursu zgodnie z zasadami wymienionymi w § 4 będą oceniane przez jury powołane przez Organizatora Konkursu. Członkowie jury zostaną wyłonieni spośród administratorów serwisu internetowego https://miuipolska.pl/.
- Jury wybierze, a następnie przedstawi cztery najlepsze projekty graficzne na stronie https://miuipolska.pl/ w dniu 4 kwietnia (po godz. 9.00). Przy wyborze czterech najlepszych projektów graficznych jury będzie się kierować kryterium ich oryginalności i kreatywności. Jednak wśród czterech najlepszych projektów graficznych nie mogą się znaleźć dwie prace lub więcej, których autorem jest ten sam Uczestnik Konkursu.
- Autorzy czterech najlepszych projektów graficznych zostaną poinformowani o wyróżnieniu 4 kwietnia (po godz. 9.00). Organizator przekaże taką informację w mejlach. Zostaną one wysłane na adresy, z których czterej Laureaci wysłali swoje projekty graficzne.
- Decyzja jury jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
§ 6 ZASADY OCENY PROJEKTÓW GRAFICZNYCH W DRUGIM ETAPIE KONKURSU
- Cztery najlepsze projekty graficzne, o których mowa w punkcie 2 § 5 zostaną przedstawione na profilu Mi Polska na Faceboku (https://www.facebook.com/XiaomiPoland) w dniu 4 kwietnia (po godz. 9.00).
- Fani Mi Polska (https://www.facebook.com/XiaomiPoland) w drodze głosowania zdecydują, które miejsca zajmą finalnie cztery najlepsze projekty graficzne. Głosowanie odbędzie się poprzez kliknięcie jednego z czterech emotikonów widocznych pod postem lub postami przedstawiającym(i) cztery wybrane projekty graficzne. Każdy z tych projektów będzie przyporządkowany do innego emotikonu.
- Głosowanie zacznie się w dniu 4 kwietnia (po godz. 9.00) z chwilą opublikowania postu albo postów i będzie trwać do 11 kwietnia do godz. 10.00.
- O wyniku głosowania autorzy czterech projektów graficznych zostaną poinformowani w mejlach. Zostaną one wysłane 11 kwietnia (po godz. 10.00.) na te same adresy, o których mowa w punkcie 6 § 5.
- Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, autorzy czterech najlepszych projektów graficznych muszą ponownie odpowiedzieć pocztą elektroniczną na adres [email protected] i podać dane potrzebne do przekazania nagrody: imię i nazwisko oraz adres, na który może zostać wysłana nagroda, a także numer telefonu kontaktowego. Uczestnik ma na to 14 dni. Po upływie tego terminu nagroda przepadnie.
- Nagrody dostarczy poprzez firmę kurierską Fundator.
- Koszt dostarczenia nagrody na terenie Polski ponosi Fundator.
- Organizator i Fundator nie ponoszą odpowiedzialności za niedostarczenie nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
§ 7 DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU
- Administratorem danych osobowych jest serwis internetowy https://miuipolska.pl/, należący do MiCenter Bartłomiej Feltman z siedzibą we Wrocławiu, ul. Marcellego Bacciarellego 75A/4, 51-649 Wrocław,. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: DZ. U. z 2016, poz. 922).
- Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: adresu konta poczty elektronicznej, a w przypadku wygrania nagrody: imienia i nazwiska, adresu, na który może zostać wysłana przesyłka, a także numeru telefonu kontaktowego.
- Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora oraz administratora, o którym jest mowa w punkcie 1 § 7. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.
- Podanie danych osobowych Uczestnika ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędny do uczestnictwa w Konkursie.
- Uczestnicy mają prawo do dostępu do danych osobowych, możliwości ich poprawiania, żądania ich usunięcia i zaprzestania ich przetwarzania.
§ 8 PRAWA AUTORSKIE
- Uczestnik Konkursu poprzez dokonanie zgłoszenia oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz prawa pokrewne do przesłanych na Konkurs projektów graficznych, a także, wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie ich w sposób określony w Regulaminie.
- Uczestnik upoważnia Organizatora i Fundatora do korzystania nieodpłatnie (w sposób nieograniczony czasowo i terytorialnie) nadesłanych projektów graficznych w dowolnym celu, a w szczególności choć niewyłącznie na stronie https://miuipolska.pl/ oraz profilu https://www.facebook.com/XiaomiPoland w zakresie wszystkich pól eksploatacji obejmujących: a) wprowadzenie do pamięci komputera, b) utrwalenie i zwielokrotnienie poligraficzne lub podobną techniką, a także utrwalenie w części lub w całości i zwielokrotnienie plastyczne, fotograficzne, utrwalenie i zwielokrotnienie audiowizualne, w formie zapisu cyfrowego, magnetycznego, niezależne od standardu, systemu lub formatu, c) nagrywanie na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników obrazu, nie wyłączając nośników cyfrowych i/lub optycznych, w tym powielanie, rozpowszechnianie i odtwarzanie zdjęć, a także innego ich używania zgodnie z postanowieniami Regulaminu, d) rozpowszechnianie i elektroniczne udostępnienie na zamówienie egzemplarzy oraz ich kopii, nie wyłączając wykorzystania techniki multimedialnej, sieci internet, sieci komórkowych i innych sieci tego rodzaju lub działających podobnie, e) przekazywanie, odtwarzanie i emitowanie w audycjach w środkach masowego przekazu, po utrwaleniu na nośnikach obrazu, f) wykorzystanie do celów marketingowych i/lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, product placement, public relations, g) inne przypadki rozpowszechniania utworu, w tym wyświetlanie lub publiczne odtwarzanie projektów graficznych i ich utrwaleń, w tym na ekranach smartfonów, laptopów, tabletów, koszulkach i w jakichkolwiek miejscach, h) dokonywanie opracowań zdjęć, w tym prawo dokonywania obróbki komputerowej oraz wprowadzania zmian i modyfikacji zdjęć, w szczególności ze względu na wymogi techniczne związane z określonymi powyżej sposobami rozpowszechniania i publicznego rozpowszechniania utworu, jak również wykorzystywania takich opracowań i zezwalania na wykorzystywanie opracowań.
- Uczestnik wyraża zgodę na oznaczenie autorstwa projektu graficznego rozpowszechnianego zgodnie z niniejszym Regulaminem. Poprzez oznaczenie autorstwa projektu graficznego rozumie się: imię i/lub pseudonim/nick, miejsce zamieszkania.
- Uczestnik jednocześnie wyraża zgodę na korzystanie z projektu graficznego, w tym w szczególności jego publiczne udostępnianie anonimowo w celach związanych z komunikacją Organizatora i Fundatora.
- Ponadto, Uczestnik zrzeka się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie z projektu graficznego zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie projektu graficznego na stronie internetowej oraz inne przypadki publicznego ich udostępniania.
- Uczestnik Konkursu dodatkowo zapewnia, że ewentualni współtwórcy, nie będą dochodzić od Organizatora i/lub Fundatora wynagrodzenia za korzystanie z projektu graficznego zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za jego rozpowszechnianie na stronie internetowej oraz inne przypadki publicznego udostępniania. Ponadto, zapewnia, że nie będą wykonywali autorskich praw osobistych lub, odpowiednio, praw osobistych artysty wykonawcy, a w szczególności nie będą domagali się wskazywania i sposobu wskazywania ich jako współautora czy wykonawcy.
- Organizatorowi i Fundatorowi przysługuje prawo zatrzymania nadesłanych na Konkurs projektów graficznych, których własność przechodzi nieodpłatnie na Organizatora i Fundatora z chwilą wydania.
- W przypadku wystąpienia wobec Organizatora lub Fundatora przez osoby trzecie z roszczeniami z tytułu naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych osób trzecich związanych z korzystaniem z projektu tekstów, Uczestnik pokryje koszty i zapłaci odszkodowania związane z roszczeniami takich osób.
- Upoważnienia opisane w § 8 Regulaminu są nieograniczone czasowo i terytorialnie.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W myśl niniejszego Regulaminu, Facebook nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia Uczestnika wobec Organizatora i/lub Fundatora z tytułu odpowiedzialności za Konkurs prowadzony przez Organizatora.
- Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany.
- Organizator i Fundator nie ponosi odpowiedzialności za usługi telekomunikacyjne, z których korzystają Uczestnicy, w tym za problemy techniczne powstałe w trakcie Konkursu.
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych. Zmieniony Regulamin obowiązuje od czasu opublikowania go na stronie https://miuipolska.pl.