Usprawnienia w sklepie Google Play

Adam Błażejewski
0 komentarz(y)

Pomimo wszystkich testów, jakie programiści Androida przeprowadzają, aby upewnić się, że ich produkty działają dobrze na telefonach z Androidem, aplikacje mogą się czasem po prostu zepsuć lub w ogóle się nie uruchamiać. Google Play ma na to nowy sposób.

Chociaż jest to rzadkie zjawisko, rozwiązywanie problemów i ich naprawa jest kłopotliwe, zwłaszcza jeśli ktoś nie jest dobrze zorientowany w tej tematyce. Aby temu zaradzić, Google wprowadza monit, który automatycznie poprosi o zainstalowanie aktualizacji aplikacji ze Sklepu Play, która ulega awarii. Innymi słowy, Sklep Play upewni się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji, gdy to ona z nieznanych przyczyn przestanie działać.

W ramach dziennika zmian aktualizacji systemu Sklepu Play z listopada 2022 r. Google informuje, że:

​​Pomoże to użytkownikom rozwiązywać awarie aplikacji za pomocą nowych monitów dotyczących ich aktualizacji. 

Google

Ekspert Esper.io ds. Androida, Mishaal Rahman, zagłębił się w kod aplikacji Play Store, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak to będzie działać oraz jak ma to wyglądać. Znalazł on odpowiednie wpisy wskazujące jaki tekst będzie wyświetlany w przypadku wielokrotnie zawieszającej się aplikacji, która ma dostępną aktualizację w Google Play.

Zaktualizuj aplikację, aby naprawić awarie

Aplikacja przestała działać, ale najnowsza aktualizacja aplikacji może rozwiązać, ten problem. Zainstaluj aktualizację, a następnie ponownie otwórz aplikację. Jeśli chcesz zaktualizować później, przejdź do %1$s w Google Play.

Najgorzej kiedy to do problemów z aplikacją dochodzi w momencie kiedy jej chcemy użyć. Ten monit ułatwi uzyskanie szybkiej naprawy. Prawdopodobnie będzie można zaktualizować daną aplikację od razu po wyświetleniu się informacji.

Źródło: androidpolice

Przeczytaj najpopularniejsze:

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie

Copyright @2022 – Wszelkie prawa zastrzeżone. Hosting: Hetzner