Oficjalna gwarancja, a MIUIPolska?

Oficjalna gwarancja, a MIUIPolska?

Oto oficjalne stanowisko polskiej dystrybucji Xiaomi wobec instalacji MIUIPolska i gwarancji.

Gwarancja na telefony kupione w oficjalnej dystrybucji (np. ze sklepu X-KOM) nie jest tracona po odblokowaniu bootloadera i instalacji MIUIPolska (oraz innego custom ROM-u, np. LineageOS) w przypadku, gdy podczas wgrywania tego oprogramowania nie zostanie uszkodzone hardware i jest możliwy – w razie konieczności – powrót do oryginalnego oprogramowania Global w serwisie gwarancyjnym CCS w Piasecznie.

Innymi słowy instalacja MIUIPolska (xiaomi.eu) na oficjalnie odblokowany telefon (za zgodą Xiaomi) nie powoduje utraty gwarancji.

Gwarancja jednak nie zostanie uznana, gdy serwis stwierdzi:

  • uszkodzenie partycji systemu przez instalację nieoficjalnego softu, np. LineageOS,
  • uszkodzenie fizyczne (hardware) spowodowane instalacją nieoryginalnego oprogramowania,
  • uszkodzenie systemu lub pamięci przez MiFlash z trybu EDL.
Czytaj też:  Jutro premiera Xiaomi Civi oraz Xiaomi True Wireless Noise Cancelling Earphones 3 Pro

Oczywiście przywrócenie oficjalnego oprogramowania producenta (Global Stable) podczas MiFlash (*) – z zablokowaniem bootloadera bądź bez – przywraca także gwarancję w razie jej ewentualnej utraty.

Oficjalne stanowisko Xiaomi Polska w tej sprawie:

Jeśli naprawa jest możliwa poprzez flash do oryginalnego softu to robimy to na gwarancji.
Jeśli jednak custom ROM spowodował uszkodzenie hardware to oznacza utratę gwarancji.

* – o MiFlash można się dowiedzieć tutaj.

Stan na 19 lipca 2020 r.

Podziel się:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
98 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Naj. głosów
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie
Naczelny tłumacz MIUI na język polski. To od niego wszystko się zaczęło. Współtwórca MIUIPolska.pl i Xiaomi.eu. Prowadzi serwis Xiaomi MiCenter.