okolewska Opublikowano 17 Listopada 2024 Opublikowano 17 Listopada 2024 Hej. Po ostatniej aktualizacji na smartfonie Redmi Note 11 Pro mam problemy. Kilkanaście razy dziennie pojawia mi się komunikat jak w załączniku "połączenie od: null". W momencie kiedy to jest nie mogę do nikogo zadzwonić, nie da się zmienić głośności w telefonie i nie da się odtwarzać muzyki, bo ją urywa. Czasem w rejestrze połączeń pojawia mi się "nieznane" jako nieodebrane, ale nie zawsze. Urządzenia połączone z telefonem - opaska Mi band i/lub głośnik JBL odbierają to jako połączenie przychodzące, zegarek wibruje non stop (w załączniku), a głośnik wydaje dźwięk przychodzącego połączenia. Komunikat znika dopiero po usunięciu powiadomień, nie da się ani tego odebrać ani odrzucić. Próbowałam już chyba wszystkiego, co mi wpadło do głowy. Żadne resety, czyszczenie pamięci podręcznej nic nie działa. Przed aktualizacją nic takiego nie miało miejsca. Liczę na pomoc, bo kompletnie nie wiem gdzie szukać rozwiązania. informacje o najnowszej aktualizacji w załączniku.
piotrek92 Opublikowano 19 Listopada 2024 Opublikowano 19 Listopada 2024 (edytowane) U mnie jest ten sam problem , często w trakcie rozmowy przychodzi połączenie null od nieznajomego lub po rozmowie i widać ja też w liście połączeń. Nie jestem pewien czy to wirus czy aktualizacja oprogramowania.. po tym połączeniu nie mogę wykonać czasami kolejnego póki nie wywalę wszystkich aplikacji w tle ( telefon nie reaguje na przycisk zadzwoń). Dodatkowo miałem też problem z wyskakującymi reklamami w telefonie, dlatego myślę że to nie wina aktualizacji tylko wirus. W tym samym dniu pobrałem obd eleven APK ze strony. Czy ma ktoś podobny problem i go rozwiązał? Czy w moim przypadku najlepiej przywrócić telefon do fabrycznych? Edytowane 19 Listopada 2024 przez piotrek92
Netoper Opublikowano 19 Listopada 2024 Opublikowano 19 Listopada 2024 @okolewska Masz ROM od orange więc to u nich na forum próbowałbym zobaczyć czy ktoś już to zgłaszał bo może to jakiś znany już problem, a jak nie to opisać u nich .Jedyne co można samodzielnie spróbować to wyczyszczenie danych dialera i panelu sterowania. Jak nie pomoże to pozostanie reset całego fona do ustawień fabrycznych, z tym że wiąże się to z utratą danych więc trza by najpierw zrobić kopię.Zmiana romu raczej nie wchodzi w rachubę bo masz system HyperOs.Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka
piotrek92 Opublikowano 21 Listopada 2024 Opublikowano 21 Listopada 2024 Cytat U mnie nie ma romu z orange, a problem jest ten sam. Pytanie czy nie powinniśmy rozwiązania szukać w innym miejscu
piotrek92 Opublikowano 24 Listopada 2024 Opublikowano 24 Listopada 2024 Jakieś sugestie? Ktoś rozwiązał podobny problem?
patelnia Opublikowano 23 Grudnia 2024 Opublikowano 23 Grudnia 2024 Jakieś aktualizacje w temacie? U mnie również to samo, szlag mnie trafi od wariującego smartwatcha!
Ireneusz Kogut Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia No i co tam w temacie? Udało się komuś rozwiązać ten problem? Z tym nie da się żyć .. czy to wirus czy faktycznie błąd aktualizacji? Jedyna opcja to powrót do ustawień fabrycznych ?
papiska.emi Opublikowano 20 Stycznia Opublikowano 20 Stycznia Mi sie udalo przeskanowalam telefon antywirusem. Znalazl cos i po usunieciu wszystko dziala prawidlowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się