Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Po ostatniej aktualizacji na smartfonie Redmi Note 11 Pro mam problemy. Kilkanaście razy dziennie pojawia mi się komunikat jak w załączniku "połączenie od: null". W momencie kiedy to jest nie mogę do nikogo zadzwonić, nie da się zmienić głośności w telefonie i nie da się odtwarzać muzyki, bo ją urywa. Czasem w rejestrze połączeń pojawia mi się "nieznane" jako nieodebrane, ale nie zawsze. Urządzenia połączone z telefonem - opaska Mi band i/lub głośnik JBL odbierają to jako połączenie przychodzące, zegarek wibruje non stop (w załączniku), a głośnik wydaje dźwięk przychodzącego połączenia. Komunikat znika dopiero po usunięciu powiadomień, nie  da się ani tego odebrać ani odrzucić. Próbowałam już chyba wszystkiego, co mi wpadło do głowy. Żadne resety, czyszczenie pamięci podręcznej nic nie działa. Przed aktualizacją nic takiego nie miało miejsca. Liczę na pomoc, bo kompletnie nie wiem gdzie szukać rozwiązania. informacje o najnowszej aktualizacji w załączniku.

462574888_877235324605519_1910897242418806088_n.jpg

462578401_937660868220197_1928365165350682428_n.jpg

462559636_4102270433392809_5242024244307603713_n.jpg

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest ten sam problem , często w trakcie rozmowy przychodzi połączenie null od nieznajomego lub po rozmowie i widać ja też w liście połączeń. Nie jestem pewien czy to wirus czy aktualizacja oprogramowania.. po tym połączeniu nie mogę wykonać czasami kolejnego póki nie wywalę wszystkich aplikacji w tle ( telefon nie reaguje na przycisk zadzwoń). Dodatkowo miałem też problem z wyskakującymi reklamami w telefonie, dlatego myślę że to nie wina aktualizacji tylko wirus. W tym samym dniu pobrałem obd eleven APK ze strony. Czy ma ktoś podobny problem i go rozwiązał? Czy w moim przypadku najlepiej przywrócić telefon do fabrycznych?

Edytowane przez piotrek92
Opublikowano

@okolewska Masz ROM od orange więc to u nich na forum próbowałbym zobaczyć czy ktoś już to zgłaszał bo może to jakiś znany już problem, a jak nie to opisać u nich .
Jedyne co można samodzielnie spróbować to wyczyszczenie danych dialera i panelu sterowania. Jak nie pomoże to pozostanie reset całego fona do ustawień fabrycznych, z tym że wiąże się to z utratą danych więc trza by najpierw zrobić kopię.

Zmiana romu raczej nie wchodzi w rachubę bo masz system HyperOs.

Wysłane z mojego 23049PCD8G przy użyciu Tapatalka

  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No i co tam w temacie? Udało się komuś rozwiązać ten problem? Z tym nie da się żyć .. czy to wirus czy faktycznie błąd aktualizacji?  Jedyna opcja to powrót do ustawień fabrycznych ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...