Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Jestem posiadaczem hulajnogi xiaomi mijia m365 z 2019 roku. Wszystkie cztery lata jeżdżenia przebiegały prawidłowo, natomiast w tym roku zaczęło się dziać coś złego z pojazdem. Nie ukrywam, że zacząłem kombinować już w tamtym roku. Wymieniłem wyświetlacz że starego(z czterema kropkami) na nowy(taki jak w wersji pro). Przejeździłem na hulajnodze do mają tego roku bez żadnych problemów(nie zmieniałem oprogramowania). Lecz w maju coś mnie podkusiło i zmieniłem software. W tamtym momencie hulajnoga działała dobrze, ale tylko 2 dni. Po dwóch dniach pojazd jeździł, ale zaczęły pojawiać się problemy. Mianowicie po przyciśnięciu przycisku do włączania hulajnogi, uruchamiała się, lecz na wyświetlaczu pokazywało się tylko 0 i tryb jazdy D. Nie wyświetlał się jednak stan baterii oraz lampka tylnia migała powoli co jakoś 2 sekundy. Odkryłem, że jeśli podłącze pojazd do ładowania do pełna hulajnoga przejeżdzała normalnie tylko na jednej kresce. Po rozładowaniu tej 1 kreski pojazd przestawał jechać tak jak opisałem wyżej. W takim stanie pozostawiłem pojazd na kilka miesięcy w garażu do dzisiaj. Wyciągnąłem pojazd z garażu aby go naprawić. Pomyślałem, że jeśli zresetuje oprogramowanie to pojazd ruszy. Podłączyłem pojazd do zasilania i naładował się do pełna. Zainstalowałem aplikacje xiaomi home oraz m365 downg i po kilku próbach połączenia pojazdu z aplikacjami, udało się na aplikacji downg. Zresetowałem drv na serial, lecz hulajnoga tez sie ciężko włączała, a jak już to jeździła chwilę i znowu pojawiał się problem znowu opisany wyżej (po przyciśnięciu przycisku do włączania hulajnogi, uruchamiała się, lecz na wyświetlaczu pokazywało się tylko 0 i tryb jazdy D. Nie wyświetlał się jednak stan baterii oraz lampka tylnia migała powoli co jakoś 2 sekundy). Międzyczasie zauważyłem że pokazał się błąd 10. Bardzo proszę o szybką pomoc, gdyż potrzebuje hulajnogi na dojazd do szkoły. Pozdrawiam

  • 4 months later...
Posted
W dniu 29.08.2024 o 19:51, Jo Chi napisał(a):

Witam. Jestem posiadaczem hulajnogi xiaomi mijia m365 z 2019 roku. Wszystkie cztery lata jeżdżenia przebiegały prawidłowo, natomiast w tym roku zaczęło się dziać coś złego z pojazdem. Nie ukrywam, że zacząłem kombinować już w tamtym roku. Wymieniłem wyświetlacz że starego(z czterema kropkami) na nowy(taki jak w wersji pro). Przejeździłem na hulajnodze do mają tego roku bez żadnych problemów(nie zmieniałem oprogramowania). Lecz w maju coś mnie podkusiło i zmieniłem software. W tamtym momencie hulajnoga działała dobrze, ale tylko 2 dni. Po dwóch dniach pojazd jeździł, ale zaczęły pojawiać się problemy. Mianowicie po przyciśnięciu przycisku do włączania hulajnogi, uruchamiała się, lecz na wyświetlaczu pokazywało się tylko 0 i tryb jazdy D. Nie wyświetlał się jednak stan baterii oraz lampka tylnia migała powoli co jakoś 2 sekundy. Odkryłem, że jeśli podłącze pojazd do ładowania do pełna hulajnoga przejeżdzała normalnie tylko na jednej kresce. Po rozładowaniu tej 1 kreski pojazd przestawał jechać tak jak opisałem wyżej. W takim stanie pozostawiłem pojazd na kilka miesięcy w garażu do dzisiaj. Wyciągnąłem pojazd z garażu aby go naprawić. Pomyślałem, że jeśli zresetuje oprogramowanie to pojazd ruszy. Podłączyłem pojazd do zasilania i naładował się do pełna. Zainstalowałem aplikacje xiaomi home oraz m365 downg i po kilku próbach połączenia pojazdu z aplikacjami, udało się na aplikacji downg. Zresetowałem drv na serial, lecz hulajnoga tez sie ciężko włączała, a jak już to jeździła chwilę i znowu pojawiał się problem znowu opisany wyżej (po przyciśnięciu przycisku do włączania hulajnogi, uruchamiała się, lecz na wyświetlaczu pokazywało się tylko 0 i tryb jazdy D. Nie wyświetlał się jednak stan baterii oraz lampka tylnia migała powoli co jakoś 2 sekundy). Międzyczasie zauważyłem że pokazał się błąd 10. Bardzo proszę o szybką pomoc, gdyż potrzebuje hulajnogi na dojazd do szkoły. Pozdrawiamundefined-Imgur.png.596c685d61a12b59838d823042c9b70e.png

Wygląda na to, że problem może dotyczyć baterii lub oprogramowania. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i zainstalować odpowiednią wersję oprogramowania. Jeśli to nie pomoże, warto sprawdzić stan baterii i połączenia elektryczne, a w razie potrzeby skontaktować się z serwisem.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...