Psycho Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Cześć, Około dwóch, może trzech tygodni temu podczas próby przyciszenia urządzenia zostałem niemiło zaskoczony, okazało się że uszkodzeniu uległ przycisk głośności, jego dolna część zapadała się uniemożliwiając przyciszenie urządzenia, nie mam pojęcia jak mogło się to stać ponieważ telefon noszę od nowości w grubym, miękkim etui, ponadto dbam o niego nad wyraz dobrze a mimo to przycisk w dolnej części odpowiedzialny za przyciszanie zapadł się.. Oczywiście serwis umywa ręce i twierdzi że jest to uszkodzenie mechaniczne które nie podlega naprawie gwarancyjnej, po części się zgadzam, jest to uszkodzenie mechaniczne, ale na skutek wady fabrycznej/wrodzonej urządzenia które moim skromnym zdaniem jak najbardziej podlega naprawie gwarancyjnej?! W którym telefonie przycisk podczas normalnego użytkowania zapada się? Znalezione podobne przepadki w internecie: Cytując opis poniższego filmu: "IMPORTANT: If you have this problem, use your warranty and send back your phone to the seller for a refund. I had a full refund for the phone and its shipping back to China where I bought it from. I didn't get any refund for the shipping cost from China to my house though. USE THE WARRANTY AND REFUND PROCESS. THIS IS THE FACTORY'S FAULT."" Oraz https://en.miui.com/thread-4088787-1-1.html Wyjątkowo nieprofesjonalne podejście od strony serwisu, miał może ktoś z serwisem "www.mi-serwis.pl" do czynienia? Jak zgłosiłem czwartego czerwca swoje wątpliwości co do ich ekspertyzy wystawionej na odległość bez wcześniejszego obejrzenia urządzenia to milczą po dziś dzień. Tutaj już nie chodzi o te kilka złotych za naprawę, ale o sam fakt że człowiek myśli że kupuję urządzenie z ochroną gwarancyjną na dwa lata ale jak przychodzi co do czego to jak zwykle Polskie serwisy robią problemy, to jakaś parodia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0bertt Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Dlatego nigdy nie liczę i nie liczyłem na gwarancję, to tak to się zwykle kończy choć były sklep w Czechach XFS swego czasu naprawił mi właśnie taka usterkę w ramach gwarancji w Redmi 2s. Jeżeli odmówią Ci naprawy to jest to łatwe do ogarnięcia - taka tasiemka z przyciskami to wydatek kilka zł, wystarczy otworzyć telefon i wysunąć taśmę z przyciskami oraz wpiąć nową. Całość warto przykleić na dwustronnej taśmie do obudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się