Skocz do zawartości
  • 0

Zestaw pytań początkującego

Pytanie

Opublikowano

Z góry przepraszam, za moje pytania ale muszę przyznać, że jestem laikiem jeśli chodzi o androida, przez 14 lat od kiedy mam telefon jakoś nigdy nie miałem telefonu z tym systemem i powiem szczerze, że jest dla mnie trochę inny. Od dzisaj mam tel Mi4 i od kilku godzin bawię się ustawieniami i pojawiło się kilka pytań na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum (może nie umie szukać).

1)Telefon kupiłem na www.ibuygou.com myślałem, że zainstalowany system będzie tylko po Chińsku i Angielsku jednak okazało się, że da się ustawić język Polski moje pytanie brzmi jeśli mam wersję MIUI 4.8.22 to czy jest sens instalować tą samą wersję którą można ze strony zabrać?

2)Mam problem z ustawieniem wifi tzn łączy mi się telefon z routerem hasło ok, ale nie pobiera żadnych danych z netu (przez 3g internet działa), wszystkie inne moje telefony oraz znajomych bez problemu łączą się i korzystają z netu. Co waszym zadniem może być nie tak?

3)Czy da się wyłączyć opcję aby ściągane programy nie chciały korzystać z wifi bo jak chcę coś zainstalować to za każdym razem domyślnie chce używać wifi?

4)Jakieś przydatne programy dla początkującego użytkownika miui?

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Opublikowano

1) Masz prawdopodobnie wersję multilanguage i na dodatek na starym MIUI V5, nasza jest ciut inna pod względem kilku rzeczy i już na MIUI 6. Przy czym trzeba zrobić full wipe po migracji (ale możesz zrobić kopię i przywrócić po wipe).

2) Spróbuj na nowym ROMie.

3) Raczej nie

4) Raczej nie, MIUI ma wbudowaną większość przydatnych aplikacji, jedynie możesz zmienić przeglądarkę jeśli ta nie odpowiada.

• 0
Opublikowano

3) zmien limit wielkości aplikacji pobieranej przez wifi w aplikacji pobrane. Można go całkowicie wyłączyć i ściągać wszystko przez siec komórkowa.

Wysłane z mojego Nexus 5

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.