Jump to content

czasem nie wyskakuje klawiatura


igoor1983

Recommended Posts

witam pisze to pytanie bo zona mi wlasnie narzeka ze czasem w jej redmi 1s nie wyskakuje klawiatura. rzadko sie to zdarza ale jednak. naciska np na pasek gdzie wpisac adres strony , kursor miga a klawiatura ni wyskakuje. no i jeszcze narzeka ze jej czasem apki ubija (ale to juz wytlumaczylem ze dopuki chinczyki sami nie naprawia to dalej tak bedzie)  i przestalo jej dzisiaj dzialac wyszukiwanie glosowe - jest napisane "w tej chwili nie mozna nawiazac polaczenia z google" ktos wie jak te sprawy rozwiazac?

Link to comment
Share on other sites

niestety tego sie obawiam ze skoro zapuscili sie w miui 6 to dadza se spokoj z bledami piatki. a prawda jest taka ze pewnie za 3 miechy zobaczymy szostke na 1s i to pewnie bedzie przez miesiac lub dwa cholernie niedopracowana, tak wiec realnie poczekamy z pol roku na stabilny soft:) lipa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...