Skocz do zawartości

Zmiana Romu na polski -jestem w tym zielony

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 2 dni temu kupiłem Xiaomi Redmi note 3 3gb ram 32gb pamięci i zostałem poinformowany że jest po polski ale jak sie później okazało nie do końca.

Tego samego dnia złożyłem formularz o odblokowanie boostloadera lecz do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi i z tego powodu szukam kogos kto mógłby mi pomóc ominąć ten boostloader i zainstalować globall rom lub ten miui polski tylko ja nie wiem kompletnie jak sie za to zabrać. czytałem poradniki ale nie wiem który rom mam wybrać.

aktualne dane telefonu: 

Model numer -Redmi Note 3

Android version- 5.0.2 LRX22G

MIUI VERSION - MIUI77. Stable 77.0.19.0(LHNCNCJ)

Jeżeli ktoś mógłby pomóc w poście, w prywatnej wiadomości lub poprzez komunikator teamspeak i pomógł mi w przeinstalowaniu prześle symboliczną kwote na konto w podziękowaniu za pomoc.

/poza tym nie działa mi GPS, czytnik lini papilarnych oraz smsy pierwsza linia jest troszę ucięta.

Edytowane przez kacper9765
Opublikowano

Jaki masz procesor. jesli MTK to niema romu global na ten model.

Zapoznaj sie z tym tematem i zainstalujesz sobie miui Polska/Eu.

Spoiler

• Like 1
Opublikowano

Zastanów jaki ty masz telefon i procesor pisałem na pw co masz zrobic.

Instalacja romu od JDStara na zablokowany bootloader jakieś miui7 .

Odblokowanie na tym romie .

Wgranie TWRP.

Aktualizacja do miui 8 przez recovery.

I to powinieneś zrobić, a nie szukać czegoś co nie dotyczy twojego telefonu.

• Like 1
Opublikowano

Dajesz download i podłączasz wyłączony telefon z kombinacja power i volume - .

Jak masz wgrane sterowniki to wykrywa ci telefon na jakimś porcie com i rusza wgrywanie romu.

• Like 1
Opublikowano

Problem rozwiązany gdy ustawimy wszystko w FlashTool naciskamy download i gdy telefon jest wyłączony przytrzymujemy volume - i podłączamy pod usb pierwsze pasek zrobi się czerwony a gdy zrobi się żółty wszystko sie rozpocznie 

Gość