Jump to content

Karramba

Użytkownicy
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Karramba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Dla potomnych, temat rozwiązany. Zakupiona dziś druga sztuka PRO2 Data produkcji 05.2021. W sklepie stały 2 pudełka, druga miała datę produkcji 10.2020. Tak jak moja pierwsza PRO2 zakupiona 2 dni wcześniej. Roznica w porównaniu do zakupionej przedwczoraj PRO2, NIEBO a ZIEMIA! Przyspieszenie, od razu rwie do przodu, tak jak powinno być. Przebieg: zrobione 18km, dokładnie ta sama trasa co wczoraj, po powrocie 50% baterii! Dodatkowo PRO2 była naładowana do 93%, a nie do 100%. Nic też nie syczy, nie wydaje żadnych dźwięków, jest tak jak powinno być. Te same górki, wzniesienia. Ten egzemplarz idzie pod górę, drugi już nie. Podsumowując: Na rynku występują różne modele PRO2! Różnice w zasięgu, mocy, prędkości są bardzo duże. Nie wiem czy to kwestia baterii i różnych producentów, silnika, czegokolwiek. W sieci jest cała masa komentarzy/opinii po zakupie, gdzie te zasięgi u ludzi oscylują w granicach 20 paru km. Potem czytamy następną opinię i już u kogoś innego jest to np. 30km mimo tej samej wagi. Ktoś potem sobie tłumaczy, że pewnie teren zupełnie inny. Dziwne te rozbieznosci, czyż nie? Tak, ponieważ ktoś tu leci w xiaomi w bambuko. Jak ktoś nie ma możliwości porównania do innego egzemplarza, to płaci za produkt niepełnowartościowy! Zyjac w błogiej nieświadomości, że na innym egzemplarzu może zrobić te 10km więcej, nie wspominajac już o frajdzie z lepszego przyspieszenia. Niech się ten wątek niesie i niech klienci się dowiedzą jak się sprawy mają, bo nigdzie nie spotkałem odpowiedzi na podobny problem. A dla Xiaomi DUŻY minus.
  2. Tak. Jest wyraźnie cieple, ale nie parzące. Druga hulajnoga ma podobnie. Przy podniesieniu i zakręceniu ręką też podobnie, bez oporów. PRO2 zaczyna lekko bzyczeć przy większej prędkości i rozpędzaniu. Ciekawe, że sporo komentarzy w sieci, mówi że takie wyniki ok. 23km są u wielu normą, a u reszty jest prawie 10km więcej i to przy tej samej wadze. Natomiast u mnie już przy bezpośrednim porównaniu z PRO1. To mnie najbardziej irytuje, nie wiadomo co się znowu trafi.
  3. No i to jest prawidłowy wynik. U mnie po 8km już było ok. 55%. Opinie też są ciekawe, jedni przy 100kg potrafią zrobić 30-35km (wg. opinii) inni piszą o 23km i też tej samej wadze, no to coś tu nie tak! Ja rozumiem różny styl jazdy/wzniesień, ale bez przesady. Może trzeba trafić na konkretny model/wydanie z konkretną datą produkcji baterii, lub modelem/producentem tej baterii? Można w ogóle zwrócic taka "używaną" 1 dzień hulajnoge w przebiegiem kilkudziesięciu km? Czy od razu serwis/gwarancja? Wszak dopiero kupiona, bez przesady abym teraz czekał kilka tygodni, szczególnie w okresie wakacyjnym. Kupowana przez stronę duzego sklepu, ktoś przerabiał procedurę, zwrotu, tudzież rękojmi? Teoretycznie jest możliwość zwrotu w ramach typowego sprawdzenia produktu (brak uszkodzeń, rys itp.) Słychać też przy rozpędzaniu syk z silnika od pewnej prędkości, ale dałem osobie która mniej waży i już tego nie było. Chociaż jak ją podniesiemy i rozpędzimy koło, to też w pewnym momencie wpada w jakiś rezonans i syczy przez chwilę. Co najmniej dziwne. Na innych hulajnogach tego nie mam, cisza, normalny dźwięk. W PRO1 byłem aż zdziwiony jak ta bateria wolno schodzi... Jeszcze jedna rzecz, przy mojej wadze nie ma mozliwosci osiągnąć 25km/h, a nawet 24km/h, max to 23km/h. Na PRO1 był to max i spokojnie dochodziło do 25km/h. Podobnie na PRO2 w trybie D, max to 18km/h, a nie 20km/h jak na PRO1. W trybie pieszego w ogóle nie chce jechać, a powinna te 5km/h. Raz coś tam pociągnęła, ale generalnie nie idzie na tym trybie. Martwy ten tryb dla mnie. Wezmę na pewno drugą, ale coś mi się wydaje, że są różne wydania (baterie) i sytuacja może się powtórzyć. Laik pewnie by się cieszył, ale jak ktoś ma porównanie chociażby do dobrej sztuki PRO1, to różnice od razu czuć już w samym przyspieszaniu i mocy przy wzniesieniach. Nie wspominając o zasięgu.
  4. Edit: Temat rozwiązany, odpowiedzi i wyjaśnienie na samym końcu moich testów. Czytać, bo xiaomi sprzedaje ten sam model PRO2 w różnych jakościach, zasięgu, mocy. ---------- Przewinęło się już u mnie już dobre parę sztuk M365, w tym wersja PRO i to był strzał w dziesiątkę. Większa, mocniejsza i z większym zasięgiem. Więc powiedzmy, że już jakieś doświadczenie jest (2 lata). Idąc za ciosem zakupiłem wczoraj PRO 2, myśląc, że polepsze to co już dobre. Pierwsze ładowanie do pełna i test. Co się okazało: Zrobiłem 18km i zostało 16% baterii, z czego połowa nie była już na trybie S, a D, tak aby dojechać do domu. Cała trasa też nie była na pełnym gazie, ot normalna wycieczka. Raz wolniej, raz szybciej. Jazda pod górkę PRO2 wypadła gorzej od PRO, te same wzniesiania, ta sama trasa. Podobna moc jak w przypadku 1 wersji m365. Przy PRO czuć, że ciągnie na wzniesieniu, ale już przy PRO 2 trzeba było pchnąć nogą. Zasięg. Tu największe zdziwienie. Przy PRO w porównaniu do starej m365 skok był ogromny, więc nawet nie ma co porównywać, ale na tej samej trasie w PRO bateri zostawało niemal 50%. Przy PRO 2 zostało 16%, czyli w zasadzie tyle co w starej m365. Co jest grane? Nie wiem czy zwracać, czy też obwiniać pierwsze ładowanie i dalej testować. PRO 2 jest nowa, a działa gorzej jak PRO z 800km przebiegu. Waga 100kg, nie oczekuje 40km, ale niech to będzie przynajmniej 25-30km, a nie 18km z resztką baterii na poziomie 16%. Mało tego, niech PRO2 działa przynajmniej tak, jak moja stara PRO. Jest szansa, że bateria się "układa" i ten zasięg się polepszy? Tudzież, jakieś inne wnioski? Edit: PRO2 naładowana do 65%, udało się zrobić 9.7km. To jakiś żart. Może warto zrobić aktualizację, apka wyrzuca taka informacje, ale celowo jeszcze nie aktualizuje?
×
×
  • Create New...