Jump to content

adik0nda

Użytkownicy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

adik0nda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Zgłosiłem dziś to w sklepie, ale wątpię że coś zdziałają oprócz ewentualnego zwrotu. Dzwoniłem też do centrum serwisowego, które zajmuje się naprawami gwarancyjnymi w Polsce (CCS Online). Pani po konsultacji z technikami powiedziała żebym wypełnił formularz gwarancyjny, kurier odbierze hulajnogę, a oni w serwisie zrobią coś żeby można było ją dodać do nowego konta (w ramach gwarancji). Sam nie wiem co o tym myśleć, w sumie to plus gdybym chciał ją sprzedać w przyszłości, łatwiej będzie gdy nabywca będzie sobie mógł ją normalnie dodać do konta, np. ja bym nie kupił takiej używki, myślałbym że kradziona czy coś. A pisałem też na [email protected] ale Pani Amy (albo robot Amy) umie tylko wklejać formułkę do resetu hulajnogi. Pomimo ponownego dokładnego opisu, drugim razem też dostałem tą formułkę, w dodatku jakaś taka lewa jest
  2. @Battery_Saver @Szabla dzięki pomogliście mi, prawdopodobnie ją zostawię bo cena raczej zacna, ale spróbuję się skontaktować jeszcze ze sklepem. A odnośnie tego że ktoś może w końcu ją usunie to raczej na to nie liczę, pewnie to był ktoś kto nie ma nic od Xiaomi i może nawet już hasła nie pamięta nawet. Ja na swoim koncie mam 36 urządzeń ale chyba przeżyję jak nie pojawi się 37. Będę musiał się wgłębić bardziej pewnie np. w aktualizacje softu, ale też racja że przynajmniej będę miał większą kontrolę, bo rzeczywiście może wpaść max 20km/h po ostatniej zmianie przepisów.
  3. @Szabla dzięki, w tej apce pojemność akumulatora wyświetla się poprawnie. Są też ustawienia światła, tempomatu, itd. Mam teraz dylemat co z nią zrobić, czy zwracać czy zachować. Dałem za nią 1600, przebieg 300m, 0 ładowań. Te wskazania są pewne w m365 Dashboard? Mogę mieć jakiś problem przez to że jest zlinkowana z innym kontem?
  4. Dzięki za potwierdzenie. Skontaktuje się ze sklepem i jeżeli się nie uda (a pewnie tak będzie) to chyba ją zwrócę. Nie jestem w temacie hulajnóg Xiaomi, ale oficjalna apka dla ustawień, sprawdzania baterii, przebiegu, aktualizacji, chyba jest pomocna. EDIT: Spróbowałem połączyć sie m365 Tools i nie ma problemu, widzę że tam też są jakieś ustawienia. Chociaż baterię pokazuje nieprawidłowo, bo tylko 5200 mAh.
  5. Kupiłem Mi Pro 2 outletowe, czyli po zwrocie. Ostatni "tester" nie usunął jej ze swojego konta, także w Mi Home wyświetla mi się komunikat, że konieczne jest jej wyrejestrowanie. Da się to jakoś obejść? Reset (gaz, hamulec, przycisk) nie pomaga.
×
×
  • Create New...