Dzień dobry,
mam problem z funkcjonowanie aplikacji Mi Fit. Przez jakiś miesiąc opaska Mi Band 4 służyła mi jak należy, aż nagle przestały przychodzić powiadomienia dot. sms i połączeń. Zacząłem szukać rozwiązania i sprawdzać kolejno opcje. Rozłączałem opaskę od telefonu, czyściłem dane, reinstalowałem aplikację, ale to wszystko na nic. Doszedłem do tego, że jak czyszczę pamięć klikając kwadrat na dole (zdjęcie_1) to komunikat o połączeniu lub nie połączeniu opaski też znika (zdjęcie_2 + zdjęcie_3). Mogę w menu czyszczenia pamięci zablokować aplikację (zdjęcie_4) i wtedy działa ona poprawnie. Tylko po pierwsze wcześniej tak nie było i działało jak należy bez blokowania a po drugie zauważalnie więcej baterii mi zjada. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Sprawdzałem różne metody z internetu i nic nie działa. Jakiś czas temu miałem aktualizację opaski, która włączyła się samoczynnie bez mojej zgody. Czy to mogła być przyczyna problemów?
Pozdrawiam