Skocz do zawartości

jacek12212

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacek12212

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem dziś Belgijską kartę z internetem mobilnym. Sprzedawca w salonie Proximusa twierdził, że nie muszę nic konfigurować bo samo się automatycznie skonfiguruje. Muszę poczekać do jutra, aż ją aktywują bo z zagranicznym dowodem tożsamości trwa to dłużej niż z krajowym tak, że mam nadzieję jutro napisać coś pozytywnego:P
  2. @saataniel Mam pakiet 1,96GB w Unii Europejskiej, sprawdzałem i zostało mi jeszcze 1,46GB więc problem raczej nie w tym leży a wcześniej wszystko działało na Meizu bez problemu także w Belgii;) @kamillm Postaram się zorganizować jakiś drugi telefon bo znajomy ma tutaj Xiaomi Redmi 4A żeby sprawdzić kartę bo niestety teraz opcji wymiany raczej nie mam a do Polski będę zjeżdżał dopiero na święta Bożego Narodzenia. Jak tylko sprawdzę na drugim telefonie to dam znać;)
  3. Tak więc po kolei. Dnia 27.10 stałem się posiadaczem Xiaomi Redmi 4x w wersji 4/64GB. Przesiadłem się z wysłużonego już Meziu M2mini. Kiedy kupowałem Meizu pojawił się problem z rozmiarem kary sim. Zamiast wymieniać kartę na nową postanowiłem wyciąć z starej Nano sim. Wszystko śmigało, co prawda kiedyś był jakiś problem z kartą ale wyciągnąłem ją i włożyłem do kieszeni od nowa i przeszło - najwyraźniej moje wycięcie nie było tak idealne jak oryginalne:D Teraz kiedy kupiłem Xiaomi po włożeniu karty w gniazdo 2 w ogóle jej nie czytało - nie dziwię się, bo luźno poruszała się w kieszeni. Włożyłem więc kartę do adaptera na Micro Sim i taki zestaw zamontowałem w gnieździe 1. Pierwszy raz wyskoczył brak karty sim, drugi to samo. W końcu żeby unieruchomić kartę lekko po rogach przykleiłem ją klejem do kieszeni. Włożyłem i śmigało! Zastanawiające jest to, że nie dostałem żadnego smsa z konfiguracją a dane mobilne i wszystko działało... do czasu. 1 listopada wyjechałem do Belgii - po przekroczeniu granicy wszystko działało, łącznie z internetem. Działało aż do soboty. W sobotę rano po wyjściu z mieszkania wyłączyłem Wifi, włączyłem dane mobilne... i tyle! Zero reakcji. Zasięg mam na full a internet nie działa:/ Domyślam się, że przyczyny mogą być dwie: *karta - Dzwoniłem już do operatora i twierdzą, że u nich wszystko gra. Mówiłem, że mam nowy telefon więc Pani przysłała mi instrukcję (taką samą jaką znalazłem na stronie Nju mobile) do konfiguracji ustawień ale nie pomogło:/ Może ma jakieś znaczenie to, że karta jest stara i swoje już przeszła... dziwi tylko to, że zasięg jest pełny (sieć 3G) a internetu brak. * telefon - może w nocy była jakaś aktualizacja czy coś. Zrobiłem przywrócenie do ustawień fabrycznych i zero poprawy. Gdyby to stało się zaraz po przekroczeniu granicy to domyślał bym się, że coś z roamingiem ale stało się dopiero po dwóch dniach pobytu tutaj. Na starym telefonie internet działał normalnie i na tym przez dwa dni też... Dodaję dwa screeny. Gdyby ktoś mógł pomóc bo ja już mam mętlik w głowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...