mar_ko

Użytkownicy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mar_ko

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mar_ko

    Problem z trackingiem DPD

    Prawidłowy adres do śledzenia: http://www.17track.net/en Słowo "Double" należy już do następnego zdania. Widocznie nie uczyli ich, że po znakach interpunkcyjnych ma być spacja.
  2. mar_ko

    Mi5

    Na pytanie dlaczego nie ma wysyłki DHL, otrzymałem taka odpowiedź: Sorry about that. Because the phone mi5 could only be shipped from our hongkong warehouse. So the DHL shipping is not available. Kind regards, Michael iBuygou Customer Services Team
  3. mar_ko

    Mi5

    Rozmawiałem z nimi na FB. Powiedzieli, że Mi5 wysyłają teraz z Hongkongu i nie ma opcji DHL.
  4. mar_ko

    Mi5

    Chciałem go zamówić w preorderze, ale po dodaniu do koszyka nie ma opcji wysyłki DHLem - jest tylko EU Packet i Singapore Airmail i nie bardzo wiem, co mam zrobić.
  5. Witam. Na starość zdecydowałem się na nowy telefon. Wybór padł na Xiaomi Mi5. Po przeczytaniu połowy Internetu zdecydowałem się na zakup w Chinach - właśnie na iBuygou. Właściwie to wiem jak dokonać zakupu, ale mam kilka wątpliwości na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi: 1. W wielu miejscach spotkałem się z opinią, że przy zakupie wystarczy wybrać kuriera DHL żeby uniknąć płacenia VAT-u. Po co w takim razie na iBuygou jest ta opcja " Add Import Duty Insurance"? 2. Może w takim razie wybrać wysyłkę "EU packet" - rozumiem, że chodzi o to, aby wysłali telefon z terenu Unii (więc dodatkowa opłata VAT-u odpada z automatu)? 3. Martwi mnie sprawa gwarancji - teoretycznie wybierając "2 years warranty in EU(only $14.99)" mogę w razie kłopotów odesłać telefon do serwisu we Wrocławiu, ale jak W PRAKTYCE wygląda honorowanie takiej gwarancji? Bo opinie słyszałem różne...