MIService_pl

Użytkownicy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MIService_pl

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości poniżej tłumacząc paragraf 4 Regulaminu aukcji: " 1. Gwarancja na produkty widoczne na aukcjach wynosi: - 12 miesięcy (Producenta) od momentu wysyłki od Sprzedającego, lub - 24 miesiące od momentu odebrania przez Zleceniodawcę" Wyróżnienie na 2 rodzaje gwarancji zostało ustalone tylko i wyłącznie dlatego, ponieważ posiadamy jedną aukcję z urządzeniem za niższą kwotę, której gwarancja na terenie Polski nie obejmuje. Jest to wyraźnie zaznaczone na aukcji. "4. Ilość miesięcy gwarancji jest wyraźnie określona na aukcji." Jeśli napisane jest 24 miesiące, to jest ona realizowana na terenie Polski. "5. Gwarancją 24 miesięczna realizowana jest przez MIService." "6. Gwarancja 24 miesięczna realizowana jest na terenie Polski, w ciągu 21 dni roboczych od otrzymania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem, chyba że po oględzinach przez MIService okaże się, że urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju." "7. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Zleceniodawca zostanie poinformowany." Nie jesteśmy autoryzowanym serwisem, bo takie w Europie nie istnieją więc sądzę, że punkt jest zrozumiały. "8. W przypadku, gdy urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju, zostaje wysłane do Sprzedającego. W skrajnych przypadkach Zleceniodawca może otrzymać takie same, sprawne urządzenie od Sprzedającego lub inny model o podobnych parametrach technicznych po uzgodnieniu z MIService." Czyli, jeśli w czasie trwania gwarancji awarii ulegnie, np. płyta główna, urządzenie wysyłane jest do Sprzedającego, a w zamian by nie czekać zbyt długo na wymianę od Sprzedającego, zamawiamy kolejny lub wymieniamy na model o podobnych parametrach. Jeśli na aukcji napisane jest 24 miesiące gwarancji, to jest ona realizowana na terenie Polski, a większość części (w tym wyświetlacze oraz inne części które mogą ulec prawdopodobnemu uszkodzeniu) posiadamy w kraju. Dlatego właśnie powstaliśmy. Prawdą jest, że w Polsce każdy, który próbuje prowadzić działalność ma opinię złodzieja i krętacza, nie dziwi mnie to. Sam niejednokrotnie spotkałem się z serwisami GSM naprawiających urządzenia na poziomie drutów i popękanych klapek, ale naprawdę nie oznacza to, że wszyscy działają lub chcą działać w ten sam sposób. Jesteśmy uczciwym pośrednikiem z gwarancją w Polsce. Nikogo do kupna nie zmuszamy, a za 2 miesiące nie zamierzamy kończyć VAT jest opłacany przez Sprzedawcę na terenie EU, więc o żadnych kosztach dodatkowych nie ma tutaj mowy. Trochę więcej wiary Panowie, nie szyjmy wszystkich jedną nicią. Pozdrawiam, Łukasz z MIService