Nie mam wyboru, dam im te 14 dni i zobaczę co zrobią, jak nie to tylko zostaje spór poprzez PayPal i modlić się o zwrot kasy. Najbardziej wnerwia mnie totalna olewka i brak szacunku, w Polsce już spotyka się lepszą obsługę... Albo brak kontaktu, albo zapewnienia, że telefon zostanie wysłany po czym i tak mają mnie w d*pie, następny mail i ta sama gadka. Jeżeli nie mają towaru to się piszę jasno, że telefon jest niedostępny i wyślemy go za te 4 dni, i faktycznie wysyłają go za 4 dni, a nie piszą na stronie, że telefon dostępny od ręki wysyłka natychmiast, a tu mija tydzień i lipa nie wiadomo czy coś wyślą. Telefon zamówiony na IBG.COM jest po tym czasie na miejscu, zawsze wysyłka na drugi dzień, numer itd., a w Spemallu po tygodniu cicho sza, jeżeli komuś wysłali szybciej to gratuluję widocznie mieliście farta. Ale moje pierwsze zakupy u nich, są jednocześnie ostatnimi, bo jak widzicie nie można powiedzieć, że warto u nich kupować. Takie moje zdanie, i niestety potwierdzają się komentarze z zagranicznych portali, że lepiej omijać ten sklep.