Kilka dni temu w Chinach odbyła się premiera Redmi, podczas której zaprezentowano serię Redmi Note 11T. Modele te dostępne są obecnie tylko w Chinach, gdzie podobno podbijają rodzimy rynek. Według dyrektora generalnego Redmi Lu Weibinga firmie udało się sprzedać ponad 270 000 sztuk w ciągu zaledwie jednej godziny.
To imponujące osiągnięcie i już pokazuje potencjał tych urządzeń do bycia bestsellerami w tym segmencie. Może to również być dobry znak dla Redmi, by wprowadzić te modele na inne rynki.
Redmi Note 11T Pro wyposażono w 6,6-calowy ekran LCD Full HD+ z częstotliwością odświeżania 144 Hz. Jest to pierwszy ekran LCD, który otrzymał ocenę A+ w serwisie DisplayMate. Pod maską telefon kryje procesor MediaTek Dimensity 8100, wspierany zależnie od wariantu maksymalnie 8 GB pamięci RAM oraz do 256 GB pamięci wewnętrznej. Tylmy aparat składa się z trzech matryc: głównego modułu 64 Mpx, obiektywu szerokokątnego 8 Mpx oraz aparatu makro 2 Mpx. Energii zapewnia mu bateria o pojemności 5080 mAh z obsługą szybkiego ładowania o mocy 67 W.
Natomiast wariant Pro+ wyposażono w pamięć ROM do 512 GB, lecz mniejszą baterię 4400 mAh. Powodem jest to, że zapewnia ona szybsze ładowanie o mocy 120 W. Poza tą różnicą specyfikacja jest w zasadzie taka sama. Oba urządzenia mają potencjał, by trafić na rynki światowe. Zadowolą zwłaszcza tych, którzy nie byli zadowoleni z serii Redmi Note 11. Przypomnę, że na rynkach globalnych oba modele zadebiutują jako POCO X4 GT oraz POCO X4 GT Pro.
Źródło: GizChina