Firma Xiaomi trwa przy swoich fundamentalnych zasadach – mimo, że do końca 2013 roku w Chinach otwartych zostanie aż 18 stacjonarnych sklepów, to nie będzie można zakupić w nich ani smartfonów, ani też telewizorów. Sprzedaż tych urządzeń wciąż odbywać się będzie jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego. Stacjonarne “Xiaomi Home”, bo tak nazwano te placówki, otwarte zostaną w celu sprzedaż akcesoriów, takich jak Xiaomi Box, etui, baterie, zabawki, odzież firmowa czy też maskotki MITU. Dodatkowo Chińczycy będą mogli w stacjonarnych sklepach odbierać zamówione w Internecie urządzenia, a także oddawać do naprawy sprzęt, który nie ma fizycznych uszkodzeń – byłby naprawiany na miejscu, w ramach usługi szybkiego serwisu.
Z wywiadu udzielonego przez wiceprezesa Xiaomi – Li Wanqianga – dla CBN dowiadujemy się, że firma do końca roku spodziewa się przychodów ze sprzedaży samych tylko akcesoriów na poziomie blisko 170 mln dolarów. Znacznie przewyższa to zeszłoroczny wynik sięgający i tak sporej sumy 100 mln $.