Premiera telewizora Redmi Smart TV A70

Adam Błażejewski
1 komentarz(y)

Xiaomi zaprezentowało, kolejny już smart TV pod marką Redmi. Jak to zwykle bywa w konsorcjum Xiaomi, wiele produktów elektroniki użytkowej jest powielonych przez ich submarki.

Tak dzieje się też z telewizorami. Jeśli Xiaomi wyprodukuje nowy telewizor, to na przykład submarka Redmi zaoferuje po czasie podobny produkt przeważnie w niższej cenie. Rebrandowanie własnych produktów pozwala też na sprzedaż tych samych urządzeń na różnych światowych rynkach.

Specyfikacja techniczna oraz funkcje Redmi Smart TV A70

Telewizor ten wyposażono w ogromny, 70-calowy ekran 4K o rozdzielczości 3840 × 2160 pikseli, który wypełnia aż 96 % powierzchni frontowej. Pokrywa on 78 % gamy kolorów DCI-P3. Co prawda poziom odświeżania nie należy do najwyższych, gdyż wynosi tylko 60 Hz, lecz może wyświetlić nawet 1 miliard kolorów. Urządzenie to napędzane jest czterordzeniowym procesorem A35, wspieranym przez 1,5 GB pamięci RAM, oraz 8 GB pamięci ROM. Pod tym względem nie odbiega on szczególnie od telewizorów tej klasy. Model ten posiada również moduł Wi-Fi 2,4 G, a dźwięk wydobywa się z dwóch głośników stereo o mocy 10 W. Model ten działa pod kontrolą systemu operacyjnego MIUI TV.

Ponadto telewizor ten posiada dwa porty USB, dwa złącza HDMI, antenę, S/PDIF, wejście AV oraz port sieciowy.  Zaimplementowano w nim preinstalowane aplikacje takie jak Kiwi TV, Aurora TV, Mango TV oraz inne, dostępne głównie na rynku chińskim, do których to wymagana jest subskrypcja. Produkt ten obsługuje popularne protokoły projekcji ekranu, dzięki czemu obsługuje on projekcję ekranu z telefonu komórkowego z systemem Android, iOS, czy też wspiera systemy operacyjne takie jak Windows oraz Mac.

Xiaomi promuje ten telewizor, jako bardzo wytrzymałe urządzenie. Opublikowane dane pokazują, że produkt ten przeszedł ponad 300 testów maszynowych, w tym kilka pionowych upadków całego urządzenia, ponad 12 000 testów podłączania i odłączania portów oraz testy różnicy temperatur.

Smart TV A70 Redmi trafi oficjalnie do sprzedaży na rynek chiński 31 października w cenie 2199 juanów (około 1495 zł). Producent nie podał żadnych informacji o dostępności tego modelu na rynku globalnym.

Źródło: GizmoChina

Przeczytaj najpopularniejsze:

Subskrybuj
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Najnowsze
Najstarsze Naj. głosów
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie

Copyright @2022 – Wszelkie prawa zastrzeżone. Hosting: Hetzner