Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po ostatniej aktualizacji Hyper Os 2.0.2 na Xiaomi 12 mam problem z bluetooth, mianowicie po sparowaniu zegarka Fenix 7 wszystko działa ok, jak tylko zablokuje ekran w telefonie bluetooth rozłącza mi zegarek i muszę na nowo parować żeby działało. Wcześniej wszystko działało ok. Problem jest tylko z tym zegarkiem. Na innym telefonie zegarek nie zrywa połączenia po zablokowaniu ekranu, więc wykluczyłem błąd zegarka. 

Screenshot_2025-03-20-17-02-21-234_com.garmin.android.apps.connectmobile.jpg

Dodam jeszcze, że próbowałem przeinstalować system, wyzerowałem telefon i na nowo wgrałem wszystko i nie pomogło. 

Opublikowano

Mam podobny problem z Forerunnerem 965. Telefon łączy się z zegarkiem, ale po pewnym, losowym czasie przestają przychodzić powiadomienia na zegarek. Garmin Connect dalej pokazuje, że jest połączenie. Pomaga dopiero wyłączenie i włączenie bluetooth. Wydaje mi się, że stało się tak po instalacji xiaomi.eu

 

Opublikowano

Tak po aktualizacji, zadzwoniłem do garmina i musiałem wysłać im informację co i jak. Tak że też też możecie wysłać żeby wiedzieli że to nie jest jeden przypadek. 

Opublikowano

Witam , też mam fenixa 7 i mi12 , wszystkie pomysły z internetu i grup na FB nie pomogły , napisałem do suportu. Czekam na odpowiedź 😀

Opublikowano

Garmin mi odpisał że za 720 zł może mi naprawić zegarek :D taka naprawa. Łączyłem zegarek z innym telefonem i wszystko śmiga aż miło. Ewidentnie jest to wina oprogramowania i xiaomi odpisało mi że na początku kwietnia mają wydać aktualizacje która naprawi ten błąd. Zostało tylko czekać i być dobrej myśli że problem zostanie naprawiony :)

Dear user, hello! We are very concerned about the problem you reported. By analyzing the logs you provided, the R&D staff found that the problem was caused by the incorrect use of the RANDOM_DEVICE_ADDRESS address type when adding the acceptlist, which caused the subsequent car key broadcast to fail the whitelist check and the connection could not be established. This problem can only be fixed by updating the system version. We have incorporated the fix into the next system version and it is expected to be pushed to all users in early April. We are very sorry for the inconvenience caused by this problem. Please wait patiently for the latest version to be pushed! Thank you for your understanding! Xiaomi Mobile Phone Feedback Team.

  • Like 1
Opublikowano

Kurde Panowie, trochę mnie nie było, a tu widzę sprawa się wyjaśniła. Z tą naprawą u garmina to jakiś żart chyba ze strony serwisu :? Dzięki Tomek za info, oczekuje na aktualizację i dam znać po aktualizacji czy sprawa się rozwiązała. Pozdrawiam !! 

Opublikowano

ja pobrałem z apki w telefonie aktualizacja, na stronie miui polska też już jest, ja używam stabilne, pobrałem wersję 2.0.7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...