ochłapek Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 Witajcie, Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem telefonu Xiaomi Mi9. Telefon kupiłem pod koniec grudnia, chociaż nie to jest chyba najistotniejsze w moim poście. Chodzi mi mianowicie o to, że używam również smartwatcha Huawei Watch GT 2 (nabyłem kilka tygodni przed telefonem) i niestety nie dostaję żadnych powiadomień z aplikacji Huawei zdrowie, którą mam zainstalowaną na smartfonie. Wszystkie ustawienia powiadomień są raczej właściwie ustawione, ale powiadomień na zegarku nadal nie ma żadnych. Jedyne co działa w połączeniu telefon -> zegarek, to możliwość odbierania połączeń z zegarka. W drugą stronę pełna wymiana danych- na smartfonie widzę w aplikacji ilość kroków, jakość snu, tętno, stres itp. Czasami wchodząc do aplikacji na smartfonie mam też komunikat: Błąd systemu. Uruchom telefon ponownie lub skontaktuj się z producentem urządzenia- mniej więcej tak brzmi. Niestety restart nic nie daje. Czy ktoś z Was spotkał się może z czymś takim? Oczywiście telefon na bieżąco aktualizowany, Android 10 QKQ1.190825.002, MIUI 11.0.8. Wolałem napisać pełną wersję ;) Pozdrawiam i wierzę, że uda mi się uzyskać odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joseph999 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Udało się rozwiązać problem? Mam to samo Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloodu Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Cześć, również posiadam Mi 9 i GT2 . Miałem podobny problem, udało się go na tydzień rozwiązać przez przywrócenie ustawień fabrycznych zegarka. Dzisiaj znowu brak powiadomień. Chyba przestanę kupować ten X-szajs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MazuaRAZ Opublikowano 11 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 Podbijam temat Smartfon Xiaomi Mi9 Smartwatch Skagen Falster 3 Powiadomienia na smartwatch pojawiają się przez krótki czas. Po 1-2godz. komunikat na wear OS: "Wystąpił problem z synchronizacja powiadomien na zegarku. Aby wznowić synchronizację ponownie uruchom telefon." Po restarcie telefonu powiadomienia są prz z 1-2godz.i ponownie ten sam komunikat. Nie pomaglo przywracanie ustawień fabrycznych zarówno telefonu jak i smartwatch. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się