Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie dot. zakupu Mi5s plus 4/64


Mr Nobody

Pytanie

Witajcie.

Jestem tutaj nowy, choć trochę już forum poczytałem. Mam kilka pytań na które wprost nie mogę znaleźć odpowiedzi. Chciałbym zakupić na ibuygou Mi5s plus 4/64, ale w opisie widzę info, że. : So far this smartphone does't support multi-language. Czy będzie problem wgrać na niego Miui polska? Jeżeli się da to wrzućcie proszę jakieś linki jak się za to zabrać w tym przypadku gdy nie ma softu global? Jeszcze pytanko czy gwarancja sklepu Ibuygo w Polsce obejmuje też urządzenia które nie wspierają multi-language?

Z góry dziękuję za wszelkie wyjaśnienia:-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hej, dziękuję za wszystkie Wasze odpowiedzi ale jeszcze nie wszystko jest dla mnie jasne:-)

Może zapytam inaczej, czy opis z poniższego linku zadziała w przypadku tego urządzenia Mi5s plus i chińskiego systemu, który nie wspiera multi-language?

https://miuipolska.pl/instalacja-miuipolskaxiaomi-eu-multilang-dla-mi5/

 

Z góry dzięki za za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, Mr Nobody napisał:

Hej, dziękuję za wszystkie Wasze odpowiedzi ale jeszcze nie wszystko jest dla mnie jasne:-)

Może zapytam inaczej, czy opis z poniższego linku zadziała w przypadku tego urządzenia Mi5s plus i chińskiego systemu, który nie wspiera multi-language?

https://miuipolska.pl/instalacja-miuipolskaxiaomi-eu-multilang-dla-mi5/

 

Z góry dzięki za za wszystkie odpowiedzi.

https://miuipolska.pl/instalacja-miui-2016-2

Na 99% będziesz mieć zainstalowany Global który umożliwi odblokowanie Bootloader na tym systemie który został zainstalowany przez sprzedawce,następnie instalacja TWRP przez komendy w ADB,i na koniec instalacja Xiaomi.eu + dodatki MIUI Polska.

Jak będziesz miał zainstalowany Xiaomi.eu to bez problemu zostanie naprawiony telefon w Mi Center.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Mr Nobody napisał:

Dzięki Wam wielkie już wiem więcej, więc się chyba na zakup zdecyduję.

@majdan12, gdybym miał problem to mogę uderzyć do ciebie na priva z prośbą o zdalną asystę jak pisałeś?

 

Nie będzie problemu,jedynie problemem mogą być moje zajęcia a dokładniej przygotowanie się na egzaminy :) ale jakoś termin ustalimy aby nam pasowało.

Taka mała rada na przyszłość,jak chcesz aby ktoś dostał powiadomienie o twojej wiadomości to utwórz znak @ i zacznij wpisywać login osoby która chcesz powiadomić po @ rób spacji.

 

Edytowane przez majdan12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...