Jak zgłosić błąd systemu?

Dostarczaniem sprzętu potrzebnego do testowania najnowszych softów dla użytkowników MIUIPolska zajmuje się firma ILTRADE z Warszawy.
Jak zgłosić błąd systemu?

Mimo dołożenia wszelkich starań, aby system miuipolska (xiaomi.eu) działał jak najlepiej mogą zdarzyć się błędy podczas korzystania z systemu. Błędy wynikają przede wszystkim z różnic wielu platform sprzętowych urządzeń MIUI i wersji systemu Android. Nie zawsze jedne modyfikacje czy poprawki pasują do wszystkich. Z racji wydawania systemu dla ponad 30 urządzeń Xiaomi prosimy o przesyłanie nam raportów z błędów jeśli takie wystąpią.

Jak wykonać i przesłać raport błędów?

Błędy systemowe możemy podzielić na dwie kategorie:

  1. błędy ogólne, zachowanie się systemu, niedoskonałości graficzne interfejsu MIUI itp.
  2. konkretne błędy FC (Force close) aplikacji odznaczające się nagłym zatrzymaniem jej działania i komunikatem FC

1. Raport ogólny

W przypadku ogólnych błędów, których nie możemy potwierdzić zrzutem z FC musimy wygenerować pełny raport.
Prosimy o wykonanie poniższych kroków i wysłanie pliku zip z raportem na podany adres email na końcu poradnika.

2. Błąd FC

Błąd FC możemy wysłać przez wykonanie zrzutu ekranu (długiego) treści raportu pojawiającego się po wybraniu „Pokaż raport błędu” w komunikacie FC po zdarzeniu. Plik ze zrzutem ekranu wysyłamy mailem.

Wysyłanie raportów

Prosimy, aby raporty błędów czy zrzuty ekranowe były wysyłane na adres email:
bugs [ @ ] miuipolska.pl

W treści zgłoszenia prosimy zawrzeć poniższy szablon:
Wersja MIUI: np. 8.8.30
Urządzenie: np. MI8
Opis: np. jak wywołać problem

Naczelny tłumacz MIUI na język polski. To od niego wszystko się zaczęło. Współtwórca MIUIPolska.pl i Xiaomi.eu. Prowadzi serwis Xiaomi MiCenter.
[AuthorRecommendedPosts]