Warszawa, Polska, 11 grudnia 2020 r. – 18 grudnia, o godzinie 9:00, Xiaomi oficjalnie otworzy w Warszawie swój największy w Europie Środkowo-Wschodniej Mi Store. Klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej, odzwierciedlającej warunki domowe, strefy prezentującej kompleksowe, inteligentne rozwiązania dla domu. Będzie to pierwszy tego typu koncept stworzony poza Chinami.
Mi Store znajdować się będzie na parterze (poziom 0 lok. 67) warszawskiego centrum handlowego Westfield Arkadia (al. Jana Pawła II 82). Powierzchnia salonu wynosi 306 m2. Wyróżnikiem sklepu jest duża strefa z rozwiązaniami ekosystemu urządzeń Xiaomi, w której klienci będą mogli sprawdzić działanie inteligentnych urządzeń z portfolio produktowego producenta. W strefie, zaprojektowanej na kształt mieszkania, będzie można zobaczyć kompleksowe, inteligentne rozwiązania, które można stworzyć we własnym domu, łącząc produkty lifestyle oraz codziennego użytku i sterować nimi za pomocą jednej aplikacji lub z pomocą asystenta głosowego. Ponadto w nowym Mi Store będzie znajdować się Autoryzowany Serwis prowadzony przez S.B.E Polska, w którym można dokonać naprawy smartfonów oraz produktów ekosystemowych. Jest to pierwszy tego typu koncept stworzony przez Xiaomi poza Chinami.
Trzy lata temu zadebiutowaliśmy oficjalnie w Europie. Przez ten czas bardzo wiele się zmieniło. Jesteśmy obecnie trzecią największą marką smartfonów na świecie i w Europie. Widzimy również duże zainteresowanie naszymi produktami ekosystemowymi, dlatego zależało nam na tym, aby stworzyć miejsce dla naszych klientów, w którym w praktyce mogą sprawdzić, jak działają nasze inteligentne urządzenia. Wierzymy, że równoległy rozwój kanałów sprzedaży online i offline zaprocentuje zwiększeniem świadomości naszej marki wśród klientów – powiedział Andrew Wong, dyrektor generalny Xiaomi na region Europy Środkowo – Wschodniej i krajów nordyckich.
Mi Store, który otwieramy w Westfield Arkadia to pierwszy poza Chinami tego typu koncept, który został zaprojektowany w nowym stylu. Jestem dumny z tego, że właśnie tutaj, w Warszawie, będziemy mogli go pokazać naszym klientom – podkreślił Andrew Wong.
Na otwarcie sklepu firma przygotowała specjalne promocje, o których poinformuje na początku przyszłego tygodnia.
Ze względu na obecną sytuację, bezpieczeństwo klientów i personelu, we wszystkich sklepach stacjonarnych Xiaomi obowiązują poniższe zasady:
• utrzymanie minimum dwumetrowej odległości pomiędzy klientami;
• obowiązek zasłaniania ust i nosa (maseczką lub innym materiałem) przez każdą osobę przebywającą w sklepie;
• możliwość dezynfekcji rąk specjalnym preparatem i możliwość założenia jednorazowych rękawiczek;
• urządzenia eksponowane w sklepie są poddawane stałej dezynfekcji;
• w sklepie może przebywać jedna osoba na każde 15m2 (nie więcej niż 10 osób jednocześnie). [DG1]
Funkcjonujący do tej pory Mi Store w Westfield Arkadia wkrótce zostanie zamknięty.
Wraz z najnowszym salonem w Westfield Arkadia w Polsce znajduje się w sumie 20 autoryzowanych punktów Mi Store, które zlokalizowane są w 16 miastach w 12 województwach. Salony mieszczą się w: Białymstoku (Galeria Alfa), Bielsku-Białej (Galeria Sfera), Czeladzi (M1), Częstochowie (Galeria Jurajska), Katowicach (Galeria Katowicka), Gdańsku (Forum Gdańsk), Gdyni (Centrum Riviera), Krakowie (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Lublinie (Galeria Lublin Plaza), Olsztynie (Galeria Warmińska), Poznaniu (Centrum Posnania, Centrum Handlowe Avenida), Rzeszowie (Galeria Rzeszów), Szczecinie (Galeria Galaxy), Toruniu (Atrium Copernicus), Warszawie (Westfield Arkadia, Galeria Młociny i Galeria Mokotów) i Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki).
***
Więcej informacji na temat produktów w Polsce: https://www.mi.com/pl/
Więcej informacji na temat Xiaomi w Polsce można również znaleźć na naszych kanałach społecznościowych: Facebook oraz Instagram.
*****
O Xiaomi
Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things).
Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii.
Xiaomi jest obecnie trzecią największą na świecie marką smartfonów, która utworzyła największą platformę IoT dla konsumentów z ponad 289,5 milionami inteligentnych urządzeń, z wyłączeniem smartfonów i laptopów. Obecnie produkty Xiaomi są dostępne w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2020 roku pojawiła się po raz drugi w rankingu Fortune Global 500 na 422 miejscu. Zajęła również siódmą pozycję w kategorii Internet Services and Retailing.
Xiaomi jest częścią składową Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index oraz Hang Seng TECH Index.
Więcej informacji o Xiaomi znaleźć można na: http://blog.mi.com/en/
Źródło: informacja prasowa