Xiaomi Mi MIX 2 SE (Special Edition) już dostępny w Polsce

Dostarczaniem sprzętu potrzebnego do testowania najnowszych softów dla użytkowników MIUIPolska zajmuje się firma ILTRADE z Warszawy.
Xiaomi Mi MIX 2 SE (Special Edition) już dostępny w Polsce

W Mi-home.pl, autoryzowanym sklepie Xiaomi, oraz w sieci Play od dziś dostępny jest smartfon Xiaomi Mi MIX 2 SE – Special Edition, dystrybuowany przez ABC Data. Główną różnicę między nim a standardową wersją modelu Mi MIX 2 widać na pierwszy rzut oka – jest to w pełni ceramiczna obudowa w kolorze białym, typu unibody (wykonana z jednego bloku materiału).

Xiaomi Mi MIX 2 SE napędzany jest procesorem Snapdragon 835. Wersja Special Edition oferuje użytkownikom jeszcze większą ilość pamięci RAM (8 GB zamiast 6 GB), aby dodatkowo zwiększyć potencjał  wielozadaniowości tego sprzętu. Mi MIX 2 SE to także dwukrotnie większa pamięć wewnętrzna – 128 GB zamiast 64 GB.

Podobnie jak standardowy Xiaomi Mi MIX 2, model Special Edition wyposażony został w wyświetlacz typu full screen display o przekątnej 5,99 cala i proporcjach 18:9, pokrywający niemal cały front urządzenia. Dzięki temu ekran mieści się w obudowie mniejszej, niż w przypadku typowych smartfonów z wyświetlaczem 5,5 cala.

Doskonałą jakość zdjęć zapewnia 12-megapikselowy aparat z 4-osiowym optycznym stabilizatorem obrazu (OIS), wraz z czujnikiem obrazu IMX386 i pojedynczym pikselem w rozmiarze 1,25 μm. Obiektyw, a także skaner linii papilarnych, otoczone są obwódką pokrytą 18-karatowym złotem.

Mi MIX 2 SE obsługuje większość globalnych pasm LTE, dzięki czemu dostarczy połączenie najwyższej jakości niemal na całym świecie. Sprzęt pracuje pod kontrolą systemu Android 7.1 (Nougat) z nakładką MIUI 9.

Cena Xiaomi Mi MIX 2 SE w Mi-home.pl to 2 999 zł.

Specyfikacja techniczna:

Procesor Qualcomm Snapdragon 835 (4 rdzenie, max 2.45 GHz)
Układ graficzny Adreno 540
Pamięć RAM 8 GB
Pamięć wbudowana 128 GB
Typ ekranu Dotykowy, IPS
Przekątna ekranu 5,99″
Rozdzielczość ekranu 2160 x 1080 FHD+, 403 PPI
Łączność 4G (LTE), Wi-Fi, Bluetooth
System nawigacji satelitarnej GPS, AGPS, GLONASS, Pozycjonywanie BeiDou
Złącza USB Typu C (Quick Charge 3.0)
Bateria Litowo-jonowa 3400 mAh
Rozdzielczość aparatu 5.0 Mpix – przód, 12.0 Mpix – tył
Rozdzielczość nagrywania wideo 4K @30 fps, 1080p @30 fps, 720p @30 fps, 720p @120 fps
Dual SIM Dual SIM LTE – Obsługa dwóch kart SIM w technologii LTE
Sz x Wys x Gł 75,5 x 151,8 x 7,7 mm
Waga 185 g
Kolor Czarny
Dodatkowe informacje Czytnik linii papilarnych, Ultradźwiękowy czujnik zbliżeniowy, Żyroskop, Akcelerometr, Elektroniczny kompas, Czujnik natężenia oświetlenia, Silnik wibracji, Barometr, Czujnik Halla
Dołączone akcesoria Zasilacz, Kabel USB typu C, Konwerter audio typu C, Igła do otwierania slotu karty SIM, Etui ochronne

 

O ABC Data S.A.

ABC Data S.A. jest wiodącym dostawcą sprzętu i usług IT oraz elektroniki użytkowej w regionie CEE. Jako jedyna firma w branży działa bezpośrednio w ośmiu państwach Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka z powodzeniem kreuje rynkowe trendy i systematycznie rozbudowuje swoje portfolio o produkty z obszaru nowych, innowacyjnych technologii. Dzięki wieloletnim inwestycjom w internetowe platformy obsługi klientów, dystrybutor zajmuje dziś czołową pozycję w zakresie internetowej sprzedaży B2B. W latach 2009 – 2017 ABC Data została siedmiokrotnie wyróżniona, jedną z najważniejszych w branży, nagrodą EMEA Channel Academy dla najlepszego dystrybutora regionu CEE. Jako pierwsza firma z Polski została członkiem GTDC, prestiżowego stowarzyszenia największych dystrybutorów IT na świecie. Od 2010 roku jest też notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

O Xiaomi

Firmę Xiaomi założył w 2010 roku Lei Jun. Wierzy on, że technologia wysokiej jakości nie musi kosztować fortuny. W tym duchu też tworzymy i oferujemy niezwykłe urządzenia, oprogramowanie oraz usługi internetowe dla i z pomocą fanów Mi. Ich opinie uwzględniliśmy przy produkcji m.in.  Mi Note Pro, Mi Note, Mi 5, Redmi Note 3, Mi TV czy Mi Band. Dzięki sprzedaży ponad 70 milionów smartfonów w 2015 r. i udostępnieniu swoich produktów w takich państwach jak Tajwan, Hong Kong, Singapur, Malezja, Filipiny, Indie, Indonezja i Brazylia, Xiaomi rozwija swoją działalność na całym świecie, stając się tym samym globalną marką.

Źródło: informacja prasowa