Jak poinformowało Xiaomi, w ciągu pięciu minut od rozpoczęcia sprzedaży w Chinach seria Xiaomi 12 wygenerowała zysk o wartości 1,8 miliarda juanów (~283 mln USD). Sprzedaż odbywała się w sklepach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem sklepów online.
Przypomnijmy, że seria Xiaomi 12 składa się obecnie z modeli Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro oraz Xiaomi 12X. Firma przyjęła w tym roku nową strategię i po raz pierwszy od lat wprowadziła do sprzedaży kompaktowy, flagowy telefon. Właśnie ten ruch ze strony producenta przyczynił się w głównej mierze do osiągniętego wielkiego sukcesu. Dla porównania zeszłoroczne warianty Mi 11, Pro i Ultra zaprezentowane zostały z jedną wielkością ekranu o przekątnej 6,81″, co sprawiło, że Xiaomi nie przykuło uwagi klientów szukających mniejszych rozwiązań. Widać, iż producent odrobił lekcję i wyszedł teraz naprzeciw tymże oczekiwaniom.
Dostępności Xiaomi 12 w naszym kraju możemy spodziewać się w pierwszym kwartału 2022 roku. Podobnie było też z debiutem Mi 11, który do sprzedaży w Polsce trafił w lutym. Niestety w Europie raczej będziemy musieli spodziewać się wyższych cen niż te w Chinach. Jeśli pojawią się jakiekolwiek informacje na temat dostępności nowej serii w naszym kraju, na pewno poinformujemy Was o tym niezwłocznie.
Źródło: GizmoChina