Skocz do zawartości

Gwarancja XFS a Redmi2


asr21

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Xiaomi Redmi2 zakupione 10 miesięcy temu w Xiaomiforsale. Posiadam fakturę. Wada polega na tym że na wyświetlaczu widnieje żółta plama wielkości ok 1cm. Jak w rzeczywistości wygląda sprawa gwarancji?. Gdzie można go odesłać i jakie są warunki takiej naprawy.Wiem że potrzebny jest jakiś formularz gwarancji od XFS. Można do nich pisać w naszym ojczystym jęzuku?:D

Edytowane przez asr21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie skopiować post @mrosi

z tematu:

 

Dnia 12.02.2016o18:52, mrosi napisał:

Co do samej kwestii, czy ktoś już był w podobnej sytuacji - ja byłem. W moim Mi Note zdechł ekran. Odesłany do naprawy, wrócił, ale okazało się że został naprawiony niewłaściwie. Sklep wymienił mi telefon na nowy. Także pod tym względem XFS jest sprawdzony.

Co do samej procedury, to zrób tak, jak napisał Nezumi. Napisz do nich na FB. Będziesz musiał odesłać telefon do naprawy do Czech, do Jiriego Roubalika. Po naprawie, telefon wróci do Ciebie. Koszt przesyłki ubezpieczonej z zadeklarowaną wartością 1000 PLN Pocztą Polską to około 50 PLN. Sklep XFS zwróci Ci koszt wysłania telefonu do wartości 15 USD (około 60 PLN). Po odebraniu telefonu po naprawie, po prostu wysyłasz im via FB skan dowodu nadania paczki do serwisu, także nie wyrzucaj go przypadkiem... ;)

 

 

Edytowane przez cukru
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie problemu z danymi na fakturze? (telefon z drugiej ręki), zresztą na żadnym z dokumentów nie ma numeru IMEI więc jak oni to weryfikują?. Myślałem że da rade to załatwić to w PL, ale trudno jak trzeba to będziemy wysyłać do knedlików.

Edytowane przez asr21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, asr21 napisał:

Nie będzie problemu z danymi na fakturze? (telefon z drugiej ręki), zresztą na żadnym z dokumentów nie ma numeru IMEI więc jak oni to weryfikują?. Myślałem że da rade to załatwić to w PL, ale trudno jak trzeba to będziemy wysyłać do knedlików.

Wysyłasz do Czech, komunikacja w j. ang.

Najlepiej napisać do nich na FB/Mail, a tam już podadzą co i jak. Weryfikacja? Numerem zamówienia/PDF'em z zamówienia. XFS nie daje faktur, to co dają, to zwykłe podsumowania :P.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Robinson napisał:

A oni wystawiają faktury?

Pozostaje jedna kwestia: czy potrzebujesz aż tak bardzo fakturę? Jeśli masz działalność i chcesz zakup wrzucić w koszty - rozumiem. jeśli nie, to po co Ci to? Masz potwierdzenie zakupu wysyłane na maila. W razie awarii i tak sprawdzają Cię po Twoich danych i na tej podstawie przyjmują sprzęt do naprawy. Ta ostatnia kwestia została już sprawdzona, więc...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie otwierać nowego tematu może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć dlaczego tak wielu klientów sklepu tv-sat aka królik24 ma problem z wgraniem Miui Polska? Chciałbym kupić tam Redmi2 dla żony ale trochę się obawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, asr21 napisał:

Żeby nie otwierać nowego tematu może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć dlaczego tak wielu klientów sklepu tv-sat aka królik24 ma problem z wgraniem Miui Polska? Chciałbym kupić tam Redmi2 dla żony ale trochę się obawiam.

Problem? Jedyne z czym się spotkałem to z niedziałającą aplikacja "Aktualizacje" i jakimiś dziwnymi błędami przy instalacji z recovery... Ale to wszystko można łatwo obejść... MiFlash i instalacja na czysto... Redmi 2 raczej się bać nie musisz, tam nic blokowane nie jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy mojej narazie znikomej wiedzy niedziałający updater+ jakieś błędy w recovery mogą też okazać się ciężką przeprawą :D. Ale po mojemu rozumiem że w razie problemów wrzucam przez MiFlash rom global (który mam nawet gdzieś na dysku) i potem już normalnie aktualizuję do Miui PL?.

Edytowane przez asr21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, asr21 napisał:

Przy mojej narazie znikomej wiedzy niedziałający updater+ jakieś błędy w recovery mogą też okazać się ciężką przeprawą :D. Ale po mojemu rozumiem że w razie problemów wrzucam przez MiFlash rom global (który mam nawet gdzieś na dysku) i potem już normalnie aktualizuję do Miui PL?.

Tak. MiFlash i idzie wszystko bez problemu, na czysto :).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem w piątek u królika Redmi2 za pobraniem, dzisiaj kurier o 15-tej przywiózł tel. Co prawda nie posiadał folii na kartoniku ale zdrapka cała i telefon nówka sztuka. Od razu wgrałem Miui Polska przez updater bez żadnego problemu poszło. Ja ze swojej strony mimo wcześniejszych obaw mogę polecić tego sprzedawcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, asr21 napisał:

Zamówiłem w piątek u królika Redmi2 za pobraniem, dzisiaj kurier o 15-tej przywiózł tel. Co prawda nie posiadał folii na kartoniku ale zdrapka cała i telefon nówka sztuka. Od razu wgrałem Miui Polska przez updater bez żadnego problemu poszło. Ja ze swojej strony mimo wcześniejszych obaw mogę polecić tego sprzedawcę.

Najlepsza weryfikacja sprzedawcy jest wówczas, gdy telefon ulegnie awarii i sklep będzie mógł się wykazać obsługą serwisową (gwarancyjną lub pogwarancyjną).

Parafrazując "klasyka": sprzedać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Odsyłałem do nich i wiem jak wszystko wygląda, więc się wypowiem.

1. Wystawiają faktury!!! Ojciec brał i u księgowej wszystko uznali i tam sobie odliczył.

2. Na zwrot kasy licz!!! Odają bez problemu. Fakt parę razy ich prosiłem i po prostu trułem im d*pę ale wszystko zwrócili.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Lamcza napisał:

sprawa gw wygląda tak:

Naprawić naprawia ale na zwrot kasy za przesylke ktory obiecuja raczej nie licz ja sobie darowalem proszenie sie po 2 miesiacach xD

Bez przesady, zwracają bez problemu o ile koszt wysyłki jest poniżej chyba 15euro...

 

1 godzinę temu, fredek napisał:

Księgowa do zmiany od zaraz :P

Nie wiem czy zmieniać, jeżeli udało jej się z tego świstka odliczyć cokolwiek, to raczej hołd i klęczki :D. Robię teraz sobie technika rachunkowości, dałem prowadzącemu świstek z XFS i powiedział, że tym to sobie można 4 litery podetrzeć :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Nezumi napisał:

Nie wiem czy zmieniać, jeżeli udało jej się z tego świstka odliczyć cokolwiek, to raczej hołd i klęczki :D. Robię teraz sobie technika rachunkowości, dałem prowadzącemu świstek z XFS i powiedział, że tym to sobie można 4 litery podetrzeć :D.

Jak to jej odliczenie przejdzie pozytywnie kontrolę skarbową to ok, bo wiesz... dowolne głupoty możesz sobie odliczyć, co tylko wymyślisz... ale potem jest płacz i zgrzytanie zębów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, fredek napisał:

Jak to jej odliczenie przejdzie pozytywnie kontrolę skarbową to ok, bo wiesz... dowolne głupoty możesz sobie odliczyć, co tylko wymyślisz... ale potem jest płacz i zgrzytanie zębów ;-)

Jak to mówi mój prowadzący... przejść przejdzie, ale upomną się o to za bodajże 5lat :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówi mój prowadzący... przejść przejdzie, ale upomną się o to za bodajże 5lat .

Nic nie musi być za 5 lat. Ja przy zakupie ich poprosiłem czy coś takiego jak fakturę mogę dostać. Wszystkie dokumenty dostałem, wydruk dla księgowej zrobiony i wszystko co trzeba jest tam napisane. Więc nikt nawet za 5,10 czy 40 lat nie będzie się czepiał. Wszystko na legalu :)

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile wam telefon leżał w serwisie XFS? Dostałem info, że do 30 dni ale może wcześniej go naprawią - chodzi o przycisk power on/off. Jak to u was było z gwarancją?

 

Edit 09.03.2016

Wczoraj telefon wrócił z XFS - naprawa z wysyłka w dwie strony 12 dni, super kontakt, telefon naprawiony. Ponieważ telefon został otwierany została naklejona plomba (pomarańczowa) na jedną ze śrubek. Dzisiaj jeszcze dogadana kwestia zwrotu kosztów wysyłki do Czech. Jak dla mnie wszystko bardzo profesjonalnie i jestem zadowolony z przebiegu reklamacji.

Szczerze polecam!

Edytowane przez r0bertt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...