Sign in to follow this  
maniek90

Zepsuł się po tygodniu

Recommended Posts

Cześć,

Tak bardzo się cieszyłem funkcjonalnością tego telefonu, że po ok. tygodniu odkąd mi przyszedł padł na dobre.

Przedwczoraj wieczorem 2 razy mi się samoistnie zresetował, a wczoraj wyłączył się podczas wysyłania smsa i do teraz nie mogę go uruchomić. Wyciągałem baterie, podpinałem do ładowania i jedyne co się dzieje czasami to pojawi się logo i zaraz się wyłącza, czasem gdy zalaczy sie wyswietlacz to sie też wysypuje (jakby tasma nie laczyla?).

 

Telefonu nigdy nie aktualizowalem, uzywam go tak jak mi przyszedl fabrycznie, nie upadl mi, nie zostal zalany, komputer go teraz nie wykrywa, reset (power + (- lub +)) nie dziala, nic się nie dzieje.

Co byście doradzili zrobić? On ma jakś gwarancję, tylko, że jak i gdzie to odesłać (kupiłem o Goldwaya). A refundacja? chyba mi przysługuje jeszcze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet jak dałeś feedbacka że wszystko ok, to nadal masz możliwość otwarcia sporu że się uszkodził. Otwieraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menadżer nie widzi nic, żadnych zmian po podłączeniu. Dioda na telefonie się włącza jak podepnę kabel, nic poza tym.

Zgłosiłem spór na Aliexpres, dodałem filmik jak próbuje go odpalić. prowadził ktoś kiedyś taki spór, np. z Glodwayem? Jak myślicie jaka będzie reakcja, na co mogę liczyć? I czy długo mam czekać, bo na razie cisza, czy może być tak, że on na ten spór nie zareaguje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czymś innym czy ładowarka i kabel jest ok, jeżeli tak to podepinj telefon i zostaw na 6 godzin.

Edited by ddr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spór z tego co pamiętam jak zaczniesz ma 5 dni na reakcje, oni mają teraz nowy rok ciekawe czy ali dało im jakiś zapas czasu bo jak świętują może go nie być przy komputerze. Pewnie tak bo to było by śmieszne gdyby ktoś otworzył spór na full refund z no returning goods. Sprzedawca by trochę stracił jeśli by to przeoczył bo po 5 dniach bez odpowiedzi spór z automatu jest zaakceptowany na twoje warunki.

Co zaznaczyłeś w formularzu ? że chcesz odesłać ? rób wszystko oficjalnie w tym oknie pod sporem, niech poda ci adres gdzie odesłać itd.

List polecony priorytetowy wyjdzie cie 30zł (do 500g telefon waży 390+ dobre zabezpieczenie wyrobisz się raczej) i numer śledzenia też mu tam podaj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Dziękuję za wskazówki.

Dałem full refund i bez odsyłania (bez odsyłania, bo nie wiedziałem do końca czy zaznaczyć odsyłanie). Jak zechce, żebym wysłał, to wyślę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spór z tego co pamiętam jak zaczniesz ma 5 dni na reakcje, oni mają teraz nowy rok ciekawe czy ali dało im jakiś zapas czasu bo jak świętują może go nie być przy komputerze. Pewnie tak bo to było by śmieszne gdyby ktoś otworzył spór na full refund z no returning goods. Sprzedawca by trochę stracił jeśli by to przeoczył bo po 5 dniach bez odpowiedzi spór z automatu jest zaakceptowany na twoje warunki

Tak. Ze względu na ich Święto, mają wydłużony ten okres. Czy to na wysyłkę, czy to na reakcję na dispute.

~|~|~|~|~|~

TapTap Tapatalk + MI4W

Share this post


Link to post
Share on other sites

To całe szczęście bo jak dał full refund a chińczyk by zaspal to jeszcze dostał by pełny zwrot kasy a nie o to chodzi bo o naprawę :)  prawdopodobnie jest opcja modify i możesz zmienić że return goods. Ale możesz poczekać najwyżej poprosi żebyś zmienił na właściwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raz miałem spór z upierdliwym chinolem gdzie perfidnie mi się należał full refund. W pewnym momencie wyhaczyłem, że idą jakieś chińskie święta to przyczekałem z modyfikacją na odpowiedni moment i bach. Tak to bym musiał eskalować i czekać na odpowiedź ali, a trochę to trwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez tak miałem jak ddr trafiłem na jakieś ich święta i chińczyk nie odpisał i Ali przyznało mi full refund bez odsylania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja raz miałem ewidentna sprawę na moją korzyść i eskalowałem i Ali chyba że 3 miesiące zwlekało z odpowiedzią. Także nieraz trzeba bardzo długo czekać. Ale skończyło się tak jak powinno na szczęście.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, baku1991 napisał:

Ja raz miałem ewidentna sprawę na moją korzyść i eskalowałem i Ali chyba że 3 miesiące zwlekało z odpowiedzią. Także nieraz trzeba bardzo długo czekać. Ale skończyło się tak jak powinno na szczęście.

W tej sytuacji, bez pełnego kontekstu, to wygląda tragikomicznie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu produkt nie nadawał się do użytku. Buty miały różną długość języków, różne podeszwy. Sprawa była ewidentna, a aliexpress się ociągało, a Chińczyk nawet 50% nie proponował. A towar nie nadawał się do chodzenia. W sumie od tego czasu się wyleczyłem z butów z chin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Otrzymałem odpowiedź od Glodwaya w sprawie telefonu, który po tygodniu przestał się włączać.

"1. it has a protection film on the battery, could you tell me if you have removed it?
2.if the phone can not power on,maybe you need to send it back to us,we will check it
1.please send full set back to us,please keep the phone in good condition.
2. Pls download a sheet from below link and fill in it , then send to the sheet to [email protected] for record.
http://www.aliexpress.com/store/product/Warranty-return-procedure/311331_1672699638.html
3. address listed as below,
To: Enhe Liu
Addr.: 4C A building CuiQinGe,No. 2057 DongMenBei Road,Luohu district, Shenzhen City,518020,China
Tel./ Fax : +86-755-8369 8818
NOTE (DO NOT FORGET)  :  When you return it back , please write your order number and phone problem on the paper thanks.
Please send via regular post. No express.
4.when you send it back to us,please declare the price about $20,and mark it as repaired phone.
thanks"

 

Co radzicie teraz zrobić? Nie bardzo rozumiem o co chodzi w punkcie 4.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Dzięki chłopaki.

Właśnie, poradźcie jak to wysłać Pocztą Polską, żeby monitorować przesyłkę, no i wpisać tą wartość 20USD, jak napisał kanapa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listem poleconym priorytetowym. Numer na potwierdzeniu wysłania to numer do śledzenia. Kwoty nie deklarujesz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

Pomyślałem, że napiszę co z telefonem i jeszcze o coś zapytam.

Wysłałem go 23 lutego do Chin i 18 marca, czyli dzisiaj wysyłają go do mnie z powrotem, już naprawionego (był w serwisie) - tak chciałem, nie chciałem zwrotu gotówki.

I teraz pytanie, bo Chińczyk prosi, abym zamknął Dispute, ale nie wiem czy to robićteraz, czy dopiero jak telefon przyjdzie. Podał mi on numer trackingowy paczki, że wysłał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klikniesz anuluj, a nawet nie wiesz czy telefon przyjdzie, albo czy przyjdzie sprawny? Czekaj. Dostaniesz paczkę, sprawdzisz, wtedy zakończysz spór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jw. Nie zamykaj żadnego dispute. Będziesz miał telefon w ręce, sprawny, wtedy możesz to zrobić. Teraz olej to gadanie Chińczyka(możesz mu nawet wyjaśnić, że czekasz aż przesyłka dojdzie).

MI4W+MiBand+sMIUI5.11.5+Tapatalk+SwiftKey+FastFingers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this