Skocz do zawartości

[PORADNIK]Odblokowanie Bootloadera w 24h po otrzymaniu odmowy


TonyT

Rekomendowane odpowiedzi

Hi Sir/Madam,

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

We appreciate your interest toward our product.
We have recorded your information already.
So please have patience to wait.
We will back to you once there is any information available related to your
case.

Sorry for the inconvenience caused to you.
Please understand.

We appreciate your understanding and cooperation.
If you have any further question, please feel free to contact us.
May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

Best regards,
Bob
XiaoMi European Customer Service Center
Website: http://www.mi.com/en/store/
E-mail: [email protected]
“Always believe that something wonderful is about to happen”.

Niby mają zobaczyć jeszcze raz zobaczymy :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mail wysłany przed chwilą. Zobaczymy w jakim czasie wszystko będzie załatwione :) Albo raczej, czy i cokolwiek :/

 

ok, po 4 godzinach dostałem taką sama odpowiedź jak wyżej... ajaj nie dobrze ;/ mam wgrane miui polska wersja dla zablokowanego bootloadera ale wolałbym jednak tą na odblokowany i nie musiec za każdym razem używać flashtoola ;/ Zobaczymy czy cos z tym zrobią.

Edytowane przez kukid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Dostałem odmowę i wysłałem maila. Dostałem taką odpowiedź:

"Hi Sir/Madam,

 

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

 

Please kindly note that our relevant department is in charge of the bootloader unlock issue instead of us.
Please kindly confirm to us whether you have already submit the application to unlock bootloader on this website:
Please kindly understand that unlock bootloader may bring some risks to the phone system security, 
so our relevant department will examine every application quite strictly.
We're trying to provide a safer using environment for the users, sincerely hope you could understand.
We feel sorry if your request has been rejected, please kindly note that you can increase the activities with Mi Cloud, MIUI forum, etc,
in order to increase the possibility of getting permission to unlock bootloader next time.
Kindly understand that you can apply to unlock the bootloader again 30 days later.

 

We appreciate your understanding and cooperation.

If you have any further question, please feel free to contact us.

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

 

Best regards,

Emma

XiaoMi European Customer Service Center

Website: http://www.mi.com/en/store/ 

E-mail: [email protected]

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

 

 

I co teraz? Mam czekać 30 dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, wczoraj wysłałem do nich maila, a dzisiaj z samego rana otrzymałem odpowiedz

 

"

Hi Sir/Madam,

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

We appreciate your interest toward our products.

We have recorded your information already.

 Sorry for the inconvenience caused to you.

Please understand.

 We appreciate your understanding and cooperation.

If you have any further question, please feel free to contact us.

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

 

Best regards,

Bob

XiaoMi European Customer Service Center

Website: http://www.mi.com/en/store/ 

E-mail: [email protected]

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Dnia 6.05.2016 o 17:33, Leszek?Smieszek napisał:

Wygląda na t że w 24godziny nie ma szans na odblokowanie, kolejnych parę tygodni oczekiwania

.xiaomi.jpg

 

Ponieważ nie chciało mi się pisać niewiadomo jakich maili napisałem po odrzuceniu wniosku następującą rzecz.

f*ck You Guys, it's my last Mi Phone Ever.

Na drugi dzień miałem SMS z kodem do odblokowania.

 

Pozdrawiam

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, plzws said:

 

Ponieważ nie chciało mi się pisać niewiadomo jakich maili napisałem po odrzuceniu wniosku następującą rzecz.

f*ck You Guys, it's my last Mi Phone Ever.

Na drugi dzień miałem SMS z kodem do odblokowania.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Sprawdzę czy to coś pomoże,

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Prośba o pomoc. Wysłałem zgłoszenie w sprawie odblokowania BL. Otrzymałem zgodę i podłaczyłem telefon. Wszystko poszło gładko. Postanowiłem wgrać TWRP. NIby pokazuje, że wgrało, ale jak chcę wejść do recovery to mam obrazek telefonu i podłaczania pod usb więc chyba BL nie odblokowany. Wgrałem od podstaw oficjalny chiński ROM i to samo, wysłałem kolejne zgloszenie (z innego konta) o odblokowanie BL. Otrzymałem zgodę. Jak chcę odblokować to na 50% pokazuje się , że telefon nie wymaga odblokowania. Sam już nie wiem co mam zrobić. Oczywiście w telefonie usunąłem stare konto MI i zalogowałem się na nowe. Brak TWRP - muszę nadal męczyć się z ichniejszym ROMem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako nowy user wypada się przywitać...Stałem się posiadaczem MI5, napisałem maila i oto dziś rano otrzymalem taka odpowiedz:\

Dear Sir/Madam,

 

Thank you for your support and attention towards XiaoMi.

 

Please kindly note that our relevant department is in charge of the bootloader unlock issue instead of us.
Please kindly understand that unlock bootloader may bring some risks to the phone system security,
so our relevant department will examine every application quite strictly.
We're trying to provide a safer using environment for the users, sincerely hope you could understand.
We feel sorry that your request has been rejected, please kindly note that you can increase the activities with Mi Cloud, MIUI forum, etc,
in order to increase the possibility of getting permission to unlock bootloader next time.
Kindly understand that you can apply to unlock the bootloader again 30 days later.

 

We appreciate your understanding and cooperation.

If you have any further question, please feel free to contact us.

May you experience a lifetime of love, happiness and joy!

 

Best regards,

Emma

XiaoMi European Customer Service Center

Website: http://www.mi.com/en/store/ 

E-mail: [email protected]

“Always believe that something wonderful is about to happen”.

 

 

Jakies rady co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

ja niedawno otrzymałem sms od xiaomi zgode na odblokowanie  próbowałem to zrobić pod W7, niestety coś mi blokowało i program nie widział telefonu, dzisiaj uruchomiłem to pod XP i zgoda została cofnięta ,zostałem przekierowany do ponownego zarejestrowania się , pisało żebym brał aktywny udział na forum , nie wie któs laczego tak postąpili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, edi_pat napisał:

ja niedawno otrzymałem sms od xiaomi zgode na odblokowanie  próbowałem to zrobić pod W7, niestety coś mi blokowało i program nie widział telefonu, dzisiaj uruchomiłem to pod XP i zgoda została cofnięta ,zostałem przekierowany do ponownego zarejestrowania się , pisało żebym brał aktywny udział na forum , nie wie ktoś dlaczego tak postąpili ?

O piątku jest totalna kaszana. Wielu użyszkodników phonów xiaomi dostało zgodę i po kilku dniach im ją cofnięto!

Użyj systemu 64 bit W10, na W7 i XP raczej nie idzie.

Szczegóły masz na forum 

 

http://en.miui.com/thread-510085-1-1.html

 

There's one major issue or bug happened today. I am sure many of you have received approval SMS saying that you have been granted permission to unlock the device but got rejected and device not supported error in Mi Unlocking Tool. Upon checking I found out that applicants from MIUI Global Forum and MIUI China Forum are facing this situation. We are unsure what is the main cause of this bug and we'll consult admin regarding this issue when they're back to work on Monday. If you are facing the problem i mentioned, please do reapply again on the unlocking page. State the real reason you want to unlock without any copy paste. 

For those who got rejected and there's no reapply option shown on the webpage,please post a thread here and provide complete information (required):

Mi Account UID:
(https://account.xiaomi.com/)
MIUI version:
Your device:
Screenshot of the unlocking page status
(http://en.miui.com/unlock/)
Days after application:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 6 lat później...

Witam.
Udało mi się zflashować telefon do najnowszego oprogramowania 😎 z opcją ponownego zablokowania bootloadera.
Czytałem w necie, że odblokowany bootloader nie ma płatnosci NFC itp.
Teraz pytanie:
By móc znowu sobie zaaktualizować miui, to znowu muszę odblokować bootloader (wyczyści dane) i flashować ?
Zabawa z bootloaderem (wyczyści dane) i flashowaniem oraz kopia zapasowa plików czy plików zajmuje trochę czasu.

Chciałem sobie wgrać ręcznie miui 14.0.15.0 (na ten sam) widoczny na obrazku, a wyskakuje to 

 

Screenshot_2023-10-04-17-01-34-325_com.android.updater.jpg

Screenshot_2023-10-04-17-08-53-278_com.android.settings.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Napisałem do nich w sprawie aktualizacji przez ten email : [email protected]

i odpisali:

Dear Sir/Madam,

Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Chris. 

We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this.

The system update (OTA update) or other means require the verification of the reinstallation package to ensure that the package is suitable for this model and official. This error prompt typically occurs when you manually select an installation package, and rarely occurs for OTA upgrades

At present the latest MIUI version is released via OTA push. It is not recommended to manually download and install the package. Please have some patience and wait for the new version to be pushed. You can check whether the update is available on your device by going to "Settings" >> "About phone" >> tap MIUI logo to enter system version >> tap "What’s new". 

We hope the above information can help you. 

Best Regards

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...