Jump to content

Odblokowywanie bootloadera w urządzeniach Xiaomi - PORADNIK 2024


Zenderable

Recommended Posts

Dnia 2.07.2016 o 18:23, latet napisał:

Nie. Dystrybutorzy nie zdejmują blokad BL. Jeśli coś instalują, to metodą "na zablokowany BL" (czyli w trybie EDL). Czyli tak samo, jak Ty musisz wgrać ROM china dev, aby móc odblokowac.

Witam, co w takim razie oferuje obecnie Technos?

Odblokowanie BL & instalacja oprogramowania MIUIPolska/Xiaomi.eu (RN3 Pro, Redmi 3, Redmi 3 Pro) -  30 zł.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, kamilo23 napisał:

Technos oferuje usługę odblokowania bootloadera i wgranie MIUIPolska

No tak... ale jaką metodą? Normalnie przez konto Xiaomi? Przecież będą odblokowywać kilkanaście/kilkadziesiąt dziennie.

Zamierzam zamówić u nich tę usługę i zastanawiam się czy nie ma ryzyka.

Edited by k2000
Link to comment
Share on other sites

siemacie ludzie!

czekam na swój egzemplarz mi5 i przygotowuje się do wgrania polskiego romu :D mam dwa pytania: 

1. czy korzystając z poradnika o instalacji romu przez miflash na mi5 (https://miuipolska.pl/instalacja-miuipolskaxiaomi-eu-multilang-dla-mi5/) mogę zainstalować najnowszy polski rom? w tutku jest link do wersji 6.4.21 a jest przecież nowsza (tylko dla TWRP?)

2. jeżeli już wgram rom przez miflash to jak zaktualizować TWRP to najnowszego? nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi dla mi5... jest niby jakiś tut ale dla fonów z procem od mtk (flashtool)...

dzięks

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, kondziu100 napisał:

Przed wysłaniem prośby zapomniałem o 100% zabezpieczeniu konta dopiero po czasie to wypelnilem. Będzie to miało wpływ na akceptację wniosku? I po jakim czasie mogę się spodziewać smsa zwrotnego?

Nie powinno mieć wpływu. Do 10 dni, praktycznie zawsze szybciej, jednak nie ma na to reguły.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Otrzymałem smsa z pozwoleniem odblokowania telefonu (Xiaomi Redmi Note 3 pro). Jednak po uruchomieniu MiFlashUnlock i zalogowaniu sie poprzez ID mojego konta zaczyna sie sprawdzanie a nastepnie  wyswietla sie  komunikat "Your device isn't supported by Mi Unlock" Nie rozumiem dlaczego pomimo uzyskania zgody mam cos takiego. Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem ?

Edited by raziel111
Link to comment
Share on other sites

Witam,

Odnośnie nabijania postów, to nic nie daje a u mnie poskutkowało jedynie banem na forum na 30 dni za spam.

Prośbę o zgodę na odblokowanie wysłałem w niedzielę a dziś o godzinie 2:07 w nocy dostałem pozytywną akceptację .

W prośbie napisałem że chciałbym wgrać MIUI PL .

Mi5 4/128 już w drodze :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, raziel111 napisał:

Witam. Otrzymałem smsa z pozwoleniem odblokowania telefonu (Xiaomi Redmi Note 3 pro). Jednak po uruchomieniu MiFlashUnlock i zalogowaniu sie poprzez ID mojego konta zaczyna sie sprawdzanie a nastepnie  wyswietla sie  komunikat "Your device isn't supported by Mi Unlock" Nie rozumiem dlaczego pomimo uzyskania zgody mam cos takiego. Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem ?

A masz zainstalowany rom china developer?

Tu masz watek na ten temat:

http://en.miui.com/thread-225984-2-1.html

Link to comment
Share on other sites

raziel111

Sprawdź czy nie brakuje ci sterowników w trybie fastboot. U mnie to rozwiązało problem. Nie do końca, ale doszedłem krok dalej, a teraz już cieszę się romem xiaomi.eu.

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, ketesch napisał:

A masz zainstalowany rom china developer?

Tu masz watek na ten temat:

http://en.miui.com/thread-225984-2-1.html

Tak mam, a dokladnie 6.6.23. 

18 godzin temu, fred napisał:

raziel111

Sprawdź czy nie brakuje ci sterowników w trybie fastboot. U mnie to rozwiązało problem. Nie do końca, ale doszedłem krok dalej, a teraz już cieszę się romem xiaomi.eu.

Sterowniki w trybie fastboot jak najbardziej posiadam.

 

Niestety probuje juzco tylko sie da typu na innym urzadzeniu z innym win(Win10 a wczesniejsze proby na Win8.1) i nadal ten komunikat. Ma ktos moze jeszcze jakies sugestie co mozna by bylo z tym zrobic ?

Edited by raziel111
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Redmi2 napisał:

A sprawdź jak wykrywa i czy wogóle miflash Twój telefon w trybie fastboot.

Menadzer urzadzen wczesniej wykrywal jako  Android Bootloader Interface po wyborze aktualizacji automatycznej obecnie jako Alcatek ADB Interface. MiFlash natomiast jako 1a5dc0d3.

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Redmi2 napisał:

A próbowałeś odinstalować sterowniki z zaznaczeniem usunięcia i potem od nowa zainstalowanie? Np miflasha.

Może to wina sterów.

Po tym zabiegu menadzer urzadzen widzi go w trybie fastboot jako Alcatel ADB Device > Android Bootloader Interface i niestety nadal tak samo ;/

Link to comment
Share on other sites

nie wiem co się stało ale mi po ok 6 dniach prób samo zadziałało nie wiem jak

 

ale nie rozwiązało to mojego problemu bo nadal nie mogę przenieść aplikacji na kartę SD

 

ok — kopia.JPG

Edited by grim69
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, raziel111 napisał:

Po tym zabiegu menadzer urzadzen widzi go w trybie fastboot jako Alcatel ADB Device > Android Bootloader Interface i niestety nadal tak samo ;/

Windows musi być 64 bitowy, przed instalacją sterowników należy wyłączyć opcję podpisywania sterowników.

Wg tego opisu zrobiłem u siebie przed instalacją sterowników i nie miałem jakichkolwiek problemów: 

http://en.miui.com/thread-237673-1-1.html

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Redmi2 napisał:

Ja tam nic nie wyłączałem, żadnych podpisów i miflash działa zarówno w normalnym trybie fastboot jak i edl i wykrywa 5 różnych xiaomi.

Unlock też zadziałał.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Zależy od stanu kompa, w końcu taka operacja to tylko 1-2 min. zawsze warto sprawdzić, niż biadolić na forum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Redmi2 napisał:

Dokładnie.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Stan kompa jest chyba najważniejszy, szczególnie win10 potrafi robić cuda instalując jedynie słuszne sterowniki i czasem nijak nie można ich zmienić. Na świeżym systemie wszystko przebiega bezproblemowo, nawet nie trzeba instalować w trybie niepodpisanych sterowników, wystarczy akceptować w trakcie instalacji.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Redmi2 napisał:

Napewno ma być dev! A czy koniecznie china czy global to nie wiem. Wolę china, w poradniku china więc wgrałem china.

Napewno nie stable i napewno nie przerobiony jak często się zdarza na telu, redmi 3 od goldiego przyszedl z naprawdę dziwnym romem :-) z numerkiem 95 w środku :-) hehe

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Jak dostałem telefon od Goldiego to nawet nie sprawdzałem jaki jest rom tylko od razu china dev :-D

Link to comment
Share on other sites

Dostałem SMS z Xiao o możliwym odblokowaniu. Uruchomiłem MiFlashUnlock, po zalogowaniu podłączam telefon (na ekranie telefonu jest napis FASTBOOT) i naciskam UNLOCK. Dostaję screen (weryfikacja dochodzi do 50%)

Co robić?

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Ajotek napisał:

Dostałem SMS z Xiao o możliwym odblokowaniu. Uruchomiłem MiFlashUnlock, po zalogowaniu podłączam telefon (na ekranie telefonu jest napis FASTBOOT) i naciskam UNLOCK. Dostaję screen (weryfikacja dochodzi do 50%)

 

Co robić?

Pewnie ROM dev trzeba zainstalować

Link to comment
Share on other sites

Rejestracja konta czwartek o 18, zgoda otrzymana dziś w sobote o 2 rano, dzięki wielkie! Czekam na telefon i od razu moge działać :)

Edited by Kuba.
Link to comment
Share on other sites

Witajcie mam problem z zainstalowaniem twrp?

Posiadam Redmi note 3 Pro,odblokowałem bootladera wszystko jak w instrukcji.

Pobrałem MIUIPolska_instalator_recovery oraz twrp z tej strony - https://twrp.me/Devices/ (kenzo)

Uruchomiłem telefon w trybie fasboot,włączyłem plik Flash_TWRP.bat zmieniłem nazwę pliku z twrp-3.0.2-2-kenzo.img na twrp.img według instrukcji.

W oknie wiersza wszystko przeszło okej,i wyświetlił się komunikat że mam poczekać aż telefon się zrestartuje i nacisnąć enter gdy ujrzę ekran główny,wtedy telefon przejdzie do recovery.Więc telefon uruchomił się normalnie,kliknąłem enter i nic się nie dzieje...

Próbowałem kilka razy.

Co robię źle,jak wejść teraz w to recorvery twrp?

 

Gdy wchodzę poprzez aktualizacje systemowe->przejdz do recorvery to pojawia sie takie coś

YHpIAEs.jpg

 

Gdy podłącze telefon do kabla,obrazek jest z kablem podpietym.Także nic to nie zmienia,

Edited by Yamakasi
Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, Yamakasi napisał:

Witajcie mam problem z zainstalowaniem twrp?

Posiadam Redmi note 3 Pro,odblokowałem bootladera wszystko jak w instrukcji.

Pobrałem MIUIPolska_instalator_recovery oraz twrp z tej strony - https://twrp.me/Devices/ (kenzo)

Uruchomiłem telefon w trybie fasboot,włączyłem plik Flash_TWRP.bat zmieniłem nazwę pliku z twrp-3.0.2-2-kenzo.img na twrp.img według instrukcji.

W oknie wiersza wszystko przeszło okej,i wyświetlił się komunikat że mam poczekać aż telefon się zrestartuje i nacisnąć enter gdy ujrzę ekran główny,wtedy telefon przejdzie do recovery.Więc telefon uruchomił się normalnie,kliknąłem enter i nic się nie dzieje...

Próbowałem kilka razy.

Co robię źle,jak wejść teraz w to recorvery twrp?

 

Gdy wchodzę poprzez aktualizacje systemowe->przejdz do recorvery to pojawia mi się obrazek z podłączonym telefonem.

Znaczy że twrp się nie zainstalowało. Z działaniem tego skryptu sporo osób ma problemy, musisz próbować jeszcze raz albo znaleźć inną metodę wgrania twrp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...