Evonic

Zakup xiaomi redmi note 3 na allegro

Recommended Posts

Witam! Chciałbym zakupić na allegro telefon xiaomi redmi note3. Nie interesuje sie ingerowaniem w wersje systemowe( miui polska). Ważniejsza jest dla mnie gwarancja realizowana w Polsce i oryginalny system od xiaomi ( j,ang i chiński ) Zaintsresowały mnie dwie aukcje: 

http://allegro.pl/nowy-xiaomi-redmi-note-3-z-polski-4000mh-wwa-fv23-i5885887095.html

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-lte-16gb-black-vat23-gratis-i5935091244.html

Czy ktoś korzystał już z usług tych sprzedawców, wie coś na teamt zakupu? Czy moze są na allegro sprawdzeni allegrowicze którzy oferują gwarancję w Polsce "bez lewego systemu" zainstelowanego w telefonie? 

PS. Interesuje mnie słabsza wersja 2/16 GB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwarancja u sprzedawców na allegro wygląda w następujący sposób: garaż, młotek, imadło, lutownica ...:D jak byś poczytał to byś wiedział że xiaomi nie ma w PL serwisu gwarancyjnego. Poza tym ten co pokazałeś ma wygrane miui polska, a ponoć ciebie to nie interesuje :-) bierz z xiaomiforsale

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że nie ma oficjalnej dystrybucji no ale chyba lepiej kupić z Polski i mieć jakąś nadzieję że naprawią niż kupić w Chinach i modlić się, dmuchać, chuchać żeby sie mu nic a nic nie stało. W moim przypadku zakup w Chinach ewidentnie odpada ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupić na allegro można, ja nie jestem przeciwnikiem. Sam kupiłem jeden na allegro ale też jeden w Chinach. Cena wyszła w sumie podobnie bo trzeba pamiętać że wysyłka dhl to prawie 100zl. Czasami nie opłaca się kupić w Chinach ale to zależy od konkretnej sytuacji. O soft można pytac ewentualnie prosić o wybrana wersję. 

Ja osobiscie dołożył bym do wersji 32gb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiem że nie ma oficjalnej dystrybucji no ale chyba lepiej kupić z Polski i mieć jakąś nadzieję że naprawią niż kupić w Chinach i modlić się, dmuchać, chuchać żeby sie mu nic a nic nie stało. W moim przypadku zakup w Chinach ewidentnie odpada ... 

Kupując od takich sprzedawców jak ten z Twojego linka to będziesz musiał modlić się aby za.miecha nie zwinął interesu :-) w dziale zakupy masz polecanych sprzedawców

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dzwoniłem  na numery podane na obu akucjach, Na http://allegro.pl/nowy-xiaomi-redmi-note-3-z-polski-4000mh-wwa-fv23-i5885887095.html gwarancja js na 12 miesięcy, mogę sobie zażyczyć wgranie systemu według moich preferencji, gwarancja js realizowana bezpośrednio, w przypadku braku możliwości naprawy dostaje nowy tel.

 

Na aukcji:http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-lte-16gb-black-vat23-gratis-i5935091244.html według osoby z którą rozmawiałem polski język js wgrany od producenta ( wtf?!?!), pudełko po przyjściu z Chin jest nienaruszane, gwarancja na 24 miesiące i relaizowana jest pośrednio niby w oficjalnym seriwsie xiaomi w Polsce ( osoba porównywała takie marki jak Samsung do Xiaomi, kolejne wtf ?!?! ) o.O 

 

Czy tylko mi sie wydaje że peirwsza opcja js bezpieczniejsza ? 

Edited by Evonic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popraw linki bo prowadzą do tej samej aukcji ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poruszyliście temat gwarancji..
No więc w sytuacji kiedy różnica w cenie telefonu jest 670zł vs. <800zł i zależy na czasie to moim zdaniem warto wziąć droższy w PL z następujących powodów: 

- w razie cła/VATu tel będzie sporo droższy niż zakłądano nawet wariant kupna w PL
- towar mamy praktycznie od razu a czas oczekiwania na paczkę będzie b. długi lub trzeba doliczyć kolejną opłatę
- reklamacje możemy załatwić w Polsce, *szybciej i taniej
- zawsze możemy założyć spór na Allegro albo sprawę w Sądzie a z Chińczykami.. średnio to widzę.. jedynie podczas zakupu można łatwiej wydębić za zastrzeżenia na starcie
- obojętnie ile gwary daje producent (np. 12 m-cy) prawo nasze mówi jasno - mamy na towar 24 m-ce gwarancji na podstawie ustawy konsumenckiej (bez znaczenia czy sprzedawca pisał o krótszym terminie w aukcji itp. - nie może działać ponad prawem tylko dlatego że o tym informuje)

*o ile PL sprzedawca nie wysyła na gwarę do chin ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć! Ja również przeymierzam sie do zakupu tej wersji RN3 w Polsce. 

@Evonic kupiłeś już ? Jeżeli tak, to jaki sklep wybrałeś ?

Kontakowałem się z tym pierwszym allegrowiczem ("fosttech"), jednak pomimo faktu, że RN3 był wystawiony na aukcji w odpowiedzi dostałem informację, że nie ma go na stanie.

@grembi odnośnie gwarancji, sądzisz, że w XFS będzie inaczej ? To nie jest ironia jak coś tylko pytanie, masz moze jakieś doświadczenia w tym temacie ? Moim zdaniem obecnie tak właśnie wygląda naprawa smartfonów. Nie jestem serwisantem ale domyślam się, że naprawa sprowadza się do rozebrania aparatu i wymienienia wadliwego modułu. Wymiana ekranu może być pewnie kłopotliwa ale reszta - przy obecnej tendencji to budowania telefonów w spsób modułowy: ekran + płyta główna + bateria + tylna klapka wydaje mi się, że jak ktoś jest wprawnym elektronikiem z warsztatem i ma dostęp do części zamiennych to może z sukcesem naprawić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, jarpen89 napisał:

@grembi odnośnie gwarancji, sądzisz, że w XFS będzie inaczej ? To nie jest ironia jak coś tylko pytanie, masz moze jakieś doświadczenia w tym temacie ?

Ja mam doświadczenia związane z realizacją naprawy serwisowej w Xiaomiforsale.com. Naprawiali mi telefon, a że naprawa była nieudana, wymienili go na nowy egzemplarz. Uważam, że to dobrze świadczy o sklepie i jego serwisie, czyż nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, mrosi napisał:

Ja mam doświadczenia związane z realizacją naprawy serwisowej w Xiaomiforsale.com. Naprawiali mi telefon, a że naprawa była nieudana, wymienili go na nowy egzemplarz. Uważam, że to dobrze świadczy o sklepie i jego serwisie, czyż nie?

Takie podejście jest jak najbardziej godne pochwały. Przymierzając się do zakupu zacząłem od polecanego tutaj XFS ale przeczyałem parę wątków o tych nieudanych naprawach i trochę zniechęca mnie wizja braku telefonu przez parę tygodni (o ile oczywiście coś by się stało). Następnie zacząłem obserwować sprzedawców na Allegro. Wybrałem kilku, którzy są polecani tutaj w społeczności MIUI a ich firma widnieje w KRS dłuzej niż rok. Niestety wszyscy mają wystawione telefony na Allegro a po kontakcie telefonicznym okazuje się, że czekają na dostawę.. Albo opis: dostępne wszystkie kolory - w rozmowie telefnicznej wychodzi, że tylko czarny. Nie wiem co to sposób prowadzenia działaności.. Podsumowując powracam do myśli o kupieniu Redmi Note 3 na XFS i byłem ciekaw jak faktycznie jest z tą gwarancją. Widząc ich łamaną angielszczyznę na Facebooku nabrałem pewnych obaw ale skoro osobiście to przerabiałeś - chyba się skuszę. Szkoda, że nie mają ich na stanie.

Mały offtop o XFS: na ich profilu na Facebooku sytuacja wygląda trochę jak za poprzedniego ustroju. Ludzie pozamawiali telefony Redmi 3, XFS pisze, że będą za tydzień i czy nabywcy się cieszą, a klienci poza lajkami pytaja czy dla wszystkich starczy.. normalnie reglamentacja produktów Xiaomi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, jarpen89 napisał:

Ludzie pozamawiali telefony Redmi 3, XFS pisze, że będą za tydzień i czy nabywcy się cieszą, a klienci poza lajkami pytaja czy dla wszystkich starczy.. normalnie reglamentacja produktów Xiaomi :)

Problem w tym, że Chińczycy powoli zaczynają świętować. Wszyscy, i XFS, i sprzedawcy na Allegro, jeśli nie mają zapasów w magazynie, będą czekać na dostawę co najmniej do 22 lutego, jeśli nie dłużej. Kiepski czas na zakupy produktów z Chin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.