Skocz do zawartości

GearBest - zwrot gotówki


lucyfer08

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam pytanie odnośnie zwrotu gotówki za zakupy z gearbest.

W dniu 11.11.2015 zamówiłem Xiaomi Redmi Note 2 32GB, który wówczas kosztował 165.99$. 16.11 paczka została wysłana pocztą NL i według tracking-u i poczty polskiej trafiła do WER Warszawa.(25-11-2015 09:04 WER Warszawa,item arrived).

Mimo długich oczekiwań paczka jednak nie dotarła do dnia dzisiejszego. Kontaktowałem się z GearBest, odpowiedzi były takie:

1. Please wait 3-5 business days for updating delivery information,if you haven't received any update after this date please recontact us.We will do our best to assist you.

Po kilku dniach napisałem i odpowiedź: 

2. 

We are sorry for this inconvenience.

Wish you can receive your order soon.

This ticket would be closed in further.If you have any further question, please feel free to contact us and submit a new ticket.

Thanks for your understanding in this matter.

Napisałem kolejny ticket, pownieważ telefon miał być prezentem pod choinkę, ale od około tygodnia nie odpisują mi ani też nie działa LIve Chat!

3.  Welcome to Gearbest.com! Our agents are too busy to sever you now. Here it is our FAQ. that may help you.

W sumie zaczynam się denerwować ponieważ jak dla mnie 170 $ to kupa kasy. A jak widzę gearbest raczej nie odpowie-bardzo dużo negatywnych opinii na fejsie zauważyłem. 

Płaciłem katrą Visa, nie mam konta PayPay  nie chcę zwrotu na GB wallet, po prostu chciałbym odzyskać kasę na konto i kupić telefon w sprawdzonym miejscu. (XFS)

Myślę, że w tej sytuacji pozostaję mi jedynie chargeback tylko nie wiem czy to nie jest za wcześnie na takie posunięcie. :-(

Jeśli macie jakąś radę lub sugestię co dalej robić to będę bardzo wdzięczny. :)

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak najbardziej. :) 

Treść maila od PP:

 

Uprzejmie informujemy, że w dostępnym nam systemie widnieje informacja o przyjęciu przesyłki RC*********NL w Polsce w dniu 25.11.2015 r. 

W zaistniałej sytuacji procedurą , która pozwoli wyjaśnić losy przedmiotowej przesyłki jest reklamacja. Prawo wniesienia reklamacji przysługuje nadawcy w kraju nadania.


Z poważaniem,

Zespół Doradców Klienta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...