Jump to content

Odblokowywanie bootloadera


zehell

Recommended Posts

2 minuty temu, kamil23 napisał:

ACID a czy Ty skoro im wyjaśniłeś? to odblokują nam  ? czy maja to daleko w d ?

Też bym chciał wiedzieć, ponieważ mamy odmowę i nie wiem co teraz zrobić nic się już nie da ? może jakieś rady co w takiej sytuacji zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jako że to mój pierwszy post na forum: chciałbym się uprzejmie z Wami przywitać!

Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem ten wątek (i kilka innych) dość dokładnie, i to dwukrotnie: wpierw na sucho, a drugi raz jak już trzymałem mojego Redmi Note 3 w dłoni.

Podobnie jak koledzy z kilku ostatnich postów napotkałem problem już na etapie zgłoszenia się na stronie http://www.miui.com/unlock/ . Strona wygląda inaczej niż w pierwszym poście z tutorialem JoHnNy08PL (zielone barwy), ale generalnie po wypełnieniu imienia, numeru telefonu i wprowadzeniu sugerowanego powodu zgłoszenia i przejściu do strony z generowanym kodem smsowym i wpisaniu go system nie chce przyjąć zgłoszenia. Spodziewam się raczej potwierdzenia, coś na wzór tego co na screenshotach zaprezentował ktoś na 25 stronie tego wątku (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia), ale zamiast tego wyskakuje komunikat modalny przeglądarki (używam chrome) z tekstem jak dwóch wspominanych kolegów na tej stronie. Koledzy tłumaczą to jako problem z IP. U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku.

Niestety pomocy z Live chata Xiaomi nie otrzymałem, sugerują poszukiwanie rozwiązania na forum, wspomniali tylko lekko kulawym angielskim, że jest to opcja dla Chin (mam nadzieję, że ja źle zrozumiałem, a rozmówca źle się wysłowił i nic takiego nie wprowadzono).

Czy ktoś obszedł ten problem? Powoli przestaje to być śmieszne ze strony Xiaomi...

pozdrawiam,

Krzysiek

unlocking_issue.thumb.JPG.f4840ff3ebd5c64ee643677f4b050487.JPG

Daleko nie trzeba szukać oryginalny temat na forum Xiaomi

http://en.miui.com/thread-214146-1-1.html

lub na naszym forum 

 

 

Mi wyskoczylo to samo .I już sam nie wiem co mam z tym wszystkim robić :(

Chyba oddam do jakiegoś fachowca bo zaczynam się z tym wszystkim tracic.A mój Windows 10 co chwilę ma jakiś problem

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, wojtekvtec napisał:

Jacekkonto  a czy to jest temat o romie ? nie siej zamieszania, inni chcą rozwiązać swoje problemy ale dzięki takim jak ty to się tylko utrudnia

Temat jest o odblokowaniu bootloadera.

Jeżeli jest inna metoda niż zawarta na początku tematu (i dodatkowo niedziałająca obecnie) to próbuję ją znaleźć.

W innym wypadku temat można zamknąć i czekać na zmiany w polityce Xiaomi lub pozostawić opis metody polegającej na zmianie IP na Chiński.

Edited by Jacekkonto
Link to comment
Share on other sites

您删除了保存的短信,若想恢复,可使用浏览器登录网页版云服务i.mi.com,

进入[短信]模块,使用回收站功能,安全恢复删除的短信。

具体操作方法,请点击查看详情。

O co chodzi

Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że nie brakuje upartych.

Jeżeli ktoś wysłał zgłoszenie przed 22.01 to mogło mu się udać ale i tak nie dostanie pozwolenia.

Szczególnie jak skopiował wszystko wg. poradnika. Sam dostałem pozwolenie, sms'a i nawet program unlock ale dokładnie 22.01 zostało ono cofnięte i tyle.

Jeżeli komuś po tej dacie udało się wysłać choćby zgłoszenie (bez zmiany IP), to proszę o sprostowanie bo w innym wypadku nie ma sensu dalsza dyskusja o jakimś zgłaszaniu i SMS'ie z Xiaomi

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Smigoll napisał:

Możesz usunąć zapisaną wiadomość, jeśli chcesz przywrócić, możesz zalogować się za pomocą internetową wersję przeglądarki i.mi.com usług cloud,

Wprowadź [SMS] moduł, należy użyć funkcji Kosza, bezpieczne do odzyskiwania skasowanych wiadomości.

Specyficzne metody działania, kliknij przycisk Wyświetl szczegóły.

O co chodzi

Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32

dokładnie takiego samego smsa dostałem parę dni temu. nie wiem też o co chodzi ....

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Smigoll napisał:

Patrzyłem tylko coś mi ch*jowo przetłumaczyło i nie zrozuniałem :/

Wyklepane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 3/32

Bez wulgaryzmów proszę. Znaczki w słowie nie zmieniają jego znaczenia...

Link to comment
Share on other sites

Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował...

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, piotras81 napisał:

Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował...

A mam takie pytanie. Wiem że by założyć drugie konto muszę podać nowy numer telefonu ? I może ktoś wie czy można usunąć stare konto, bo ja mam abonament to nie mogę sobie od tak porzucić numeru.

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, wojtekvtec napisał:

A mam takie pytanie. Wiem że by założyć drugie konto muszę podać nowy numer telefonu ? I może ktoś wie czy można usunąć stare konto, bo ja mam abonament to nie mogę sobie od tak porzucić numeru.

Najprościej to kup nowy starter. Nowy numer wpisz(zamień) w starym koncie. Utwórz nowe konto z numerem abonamentowym.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

potwierdzam ze mi rowniez udalo sie wyslac zgloszenie i wszystko bylo na zielono.Teraz zobaczymy czy i kiedy dostane smsa z informacja o odblokowaniu.Jednak moze tez byc u mnie problem bo nie moglem wpisac nazwy uzytkownika z forum "karsto1982" i wpisalem tylko "karol" oczywiscie po chinsku.Formularz nie przyjmowal polskich znakow i cyfr.

Zobaczymy

Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, piotras81 napisał:

Chyba coś ruszyło, dzisiaj wysłałem zgłoszenie z drugiego konta i zostało zatwierdzone... jak na tą chwilę brak czerwonego komunikatu. Pytanie tylko czy będę miał możliwość odblokowania, bo zgłoszenie wysłałem z innego konta nie powiązanego z RN3 tylko z Mi4... Czy ktoś już czegoś takiego próbował...

Odpisałem Ci w innym wątku na to samo pytanie, bo pomyślałem że nie przeczytałeś tego wątku tutaj. Ale teraz powinieneś się wstydzić, ponieważ udzielasz się, nie czytając uprzednich wpisów, gdzie została poruszona kwestia nad którą się zastanawiasz. -_-

Link to comment
Share on other sites

Jako, że mój pierwszy post tutaj: Witajcie!:)

Śledzę temat od samego początku, swoje zgłoszenie wysłałem 15.01 - oczywiście brak odpowiedzi (sms-a).

Zauważyłem 2 rzeczy (być może ważne, ale nikt chyba o nich jeszcze nie wspomniał):

1. Od kilku dni (standardowo, jak wszyscy) dostawałem komunikat o odmowie odblokowania (czerwony krzyżyk). Co dziwne (co zauważyłem) komunikat pojawiał się od razu po przejściu na stronę http://www.miui.com/unlock/ i kliknięciu na przycisk na niebieskim tle - bez żadnego logowania. Obojętnie czy byłem zalogowany czy nie, nawet założyłem nowe konto i po zalogowaniu na nie też od razu miałem komunikat o odmowie (nawet bez wysłania formularza).

Okazało się, że problemem była przeglądarka (Firefox) - próba wykonana na Internet Explorerze (na nowym koncie) zaowocowała pozytywnym wysłaniem formularza (przy okazji formularz jest już przetłumaczony na angielski i przyjmuje "nasz" alfabet i angielską motywację prośby o odblokowanie).

2. Drugą sprawą, która może być istotna (lecz nie musi - to tylko moje przypuszczenia) jest to, że jak ktoś posiada 2 karty SIM (pewnie wielu z nas), np. karta SIM1 z nr xxx i karta SIM2 z nr yyy to:

po założeniu konta XIAOMI i podaniu nr odzyskiwania jako yyy (czyli 2 karta SIM) to po wejściu w Menu->Konto Xiaomi->Moje urządzenia widać: Redmi i numer telefonu xxx (czyli z SIM1).

Może to również jest jakimś problemem dla XIAOMI (pamiętajcie, że wszystkie kody weryfikacyjne, itd.) przychodzą na nr który podaliśmy w opcjach konta (w moim wypadku yyy) natomiast jako zarejestrowane urządzenie mamy nr telefonu xxx.

Teraz mam założone nowe konto, nr telefonu podany do odzyskiwania zbieżny z nr w menu (czyli nr karty SIM1), zgłoszenie wysłane i czekam:)

Przechwytywanie.PNG

Edited by seba2000
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, seba2000 napisał:

Jako, że mój pierwszy post tutaj: Witajcie!:)

Śledzę temat od samego początku, swoje zgłoszenie wysłałem 15.01 - oczywiście brak odpowiedzi (sms-a).

...

Dzięki za pomoc.

Na innym komputerze, numerze telefonu i koncie xiaomi podanie działa.

Zobaczymy tylko jaki będzie efekt końcowy ...

Link to comment
Share on other sites

2-ga odmowa mam dość takiej partyzantki

Jaja se robią żółtki z nas

 

Quote

 

Apply for unlocking permissions

Sorry, your application has been rejected.

The more active your Mi Account is, the more likely your application will get approved.

 

Pozostaje co jakiś czas flash :(

Edited by dark695
Link to comment
Share on other sites

Trzy konta, trzy różne numery telefonów, trzy wnioski złożone w różnych dniach od 11.01.2016 do 17.01.2016. Dzisiaj trzy takie same odmowy. Buahhahaa!!!

Nie poddaje się, próbuje dalej. Skośne mają tupet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Robert_Www Oczywiście trzy Mi Account są zweryfikowane. Mają 100% secured. Jestem zarejestrowany na en.miui.com/forum. Ale cóż... niezbadane są płaty mózgowe majfrendów. Komunistyczna Partia Chin mówi szlaban na bootloader. I Xiaomi posłusznie wykonuje polecenia.

Link to comment
Share on other sites

Po powrocie do domu na obu kontach mam blokadę (choć nie dostałem sms).

Generalnie jest jakiś kłopot z komputerem lub adresem IP

 

PS. Sprawdziłem na 3 kompie - wszystko zależy od komputera.

Konto stare ma nadal blokadę ale nowe czeka na decyzję (status jak na 2 komputerze). Na starym PC, gdzie składałem wniosek pierwszy oba konta są zablokowane, pomimo zmiany przeglądarki.

Edited by Jacekkonto
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...