Jump to content

Odblokowywanie bootloadera


zehell

Recommended Posts

Skoro coś się już rusza z smsami to może ktoś napisze krok po kroku jak ogarnąć tokeny, aplikacje autoryzacja i inne rzeczy o których była mowa a są potrzebne w dalszym postępowaniu po otrzymaniu smsa od xiaomi. 

Pewnie wiele osób, podobnie jak ja nie miała styczności z tymi rzeczami a jednak są potrzebne. Dodam że konto mam od około pół roku, założyłem dla innego telefonu z miui. RN3 to mój pierwszy telefon ze stajni xiaomi. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, pull1990 napisał:

Skoro coś się już rusza z smsami to może ktoś napisze krok po kroku jak ogarnąć tokeny, aplikacje autoryzacja i inne rzeczy o których była mowa a są potrzebne w dalszym postępowaniu po otrzymaniu smsa od xiaomi. 

Pewnie wiele osób, podobnie jak ja nie miała styczności z tymi rzeczami a jednak są potrzebne. Dodam że konto mam od około pół roku, założyłem dla innego telefonu z miui. RN3 to mój pierwszy telefon ze stajni xiaomi. 

 

Po odblokowaniu bootloadera (zgodnie z instrukcją z pierwszej strony tego tematu) dalsze postępowanie jest na http://miuipolska.pl/instalacja-miui-2016/

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, marks napisał:

Zadne tokeny.... Zadne dodatkowe softy...

Po prostu uruchamiasz aplikacje, logujesz sie swoimi danymi, ... i klikasz dalej, dalej.. i restart fona, . .i juz!!!

Jaką aplikacje? Sorry ale ja nie mam zielonego pojęcia :(

Link to comment
Share on other sites

Ja dostałem na nowsze konto a raczej na nr  ,na który miałem rejestrowane to stare konto...... na nowym koncie z tym starym nr tel po weryfikacji wywalało ,że wysłano wniosek już więc to chyba od nr tel zależy nie od konta.....i ciekawe czy odblokuje skoro starego konta już nie mam :/

Edited by Suchy_PL_
Link to comment
Share on other sites

Ile czekaliscie czy smsy? Piszcie co i jak bo umieram z ciekawosci...

Po niusach z linka rozmowy z konsultankta xiaomi myslalem ze nic z tego tel (miuipolska) nie bedzie...

Ktos dostal SMS na noym koncie ja mam 2miesiace konto od momentu zakupu mibada... mam szanse?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Chyba we wszelkich poradnikach było podane jednoznacznie, że musisz mieć na telefonie już założone konto Xiaomi. I telefon zweryfikowany z tym kontem. Chociaż na sam kod to może nie trzeba telefonu bo wypełnia się tylko formularz...

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Acid napisał:

Chyba we wszelkich poradnikach było podane jednoznacznie, że musisz mieć na telefonie już założone konto Xiaomi. I telefon zweryfikowany z tym kontem. Chociaż na sam kod to może nie trzeba telefonu bo wypełnia się tylko formularz...

Nie widziałem, w wiekszosci byla mowa (z tego co pamietam) tylko i wyłącznie o w pełni zrobionym security check-up (które mam)
Stąd te pytanie.
Przy okazji, jak google translate nie tłumaczy imienia i nazwiska, o które proszą, to wpisać jakieś losowe, ale przetłumaczone czy akceptowane jest przetłumaczone w podobny sposób: 詹姆斯Kowalski?

Link to comment
Share on other sites

No wiec, .. dla drugiego konta, zalozonego dla drugiego telefonu zaraz po zakupie RM3 jakos pod koniec listopada -- odblokowanie TEZ dziala!!!!

No to ja mam pozamiatane-- jutro jeszcze sprawdze czy ten trzeci, dla mojego znajomego tez diala... mam nadzieje, ze tak....

Link to comment
Share on other sites

Niestety u mnie na koncie z moim nr tel nie idzie :/ dałem ciała....nie potrzebnie usuwałem stare konto ...:/ zobaczę zaraz czy na 2 idzie.

 

EDIT: OK, dałem d*py po całości...w mojej przeglądarce były stare cookiesy i dlatego wywalało ,że przesłano prośbę odblokowania...czyli nic tylko czekam dalej bo teraz chce składać wniosek na nowo :/

Edited by Suchy_PL_
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, gladiq napisał:

Napiszcie proszę jak wygląda sms od Xiaomi odnośnie odblokowania bl i z jakiego numeru jest wysyłany. 

Ten sam nr co przesyła tymczasowe hasła..."Your unlock request has been approved. Go to ....i tu adres  toola.... to download unlock tool."

Edited by Suchy_PL_
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, Suchy_PL_ napisał:

Dodam od siebie, że ten sms z premission dostałem na stare konto gdzie wniosek wysłałem...po angielsku :) zapewne poczekam ze 2 tyg ....pluje w brodę, że nie zostawiłem starego konta.

co wy pieprzycie o jakis kontach, po angielsku, chinsku czy mongolsku....Zastanowcie sie jakie to ma znaczenie...

Powiedziano: "CZEKAJCIE, A BEDZIE WAM DANE"

ja dodam od siebie :CIERPLIWIE i nie wysnuwajcie smiesznych teorii o loterii, jakims tam jezyku, numerze konta, kodach aktywacyjnych-- kazdy dostanie w swoim czasie.... i jak widac pewnie niebawem.....

Link to comment
Share on other sites

Widocznie nie czytałeś dokładnie a się jątrzysz.....tak ,wniosek ma być po chińsku według tego co jest napisane a ja dałem info ,że nie koniecznie i tak samo z tymi 10 -ma dniami....po 21 dostałem a niebawem 10 upłynie na 2 koncie a jeszcze inni dostali sms po paru minutach.

Edited by Suchy_PL_
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...