Jump to content

Czy komus tez nie dziala aplikacja Tvp Stream?


heniekpl
 Share

Recommended Posts

Kurde szkoda bo zalezy mi na sporcie. Ipla ladnie dziala a ten badziew za cholere niechce.

Czy to czasem nie bedzie problem z licencja bo jqk wejde z przeglqdarki na sporttvppl i chce wlaczyc jakis material wideo to wyswietla ze w danym kraju material niedostepny. Moze jakis vpn?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
17 godzin temu, heniekpl napisał:

Uzywam kodi do weeb.tv ale czy jest jakas dzialajaca wtyczka ze streamem tvp sport? (weebtv kupuje sporadycznie)

Ale po kupujesz? Tyle jest tam bezpłatnych telewizji że nic nie trzeba kupować. Mam na telefonie, kompie i teraz kupuje boxa z KODI do telewizora.

Podstawowa wtyczka SD-XBMC ma "telewizjadę" i tam szukaj TVP Sport, jest i działa, sprawdzałem. Polecam też wtyczkę do filmów "mrknow.pl"

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, gwalberg napisał:

Ale po kupujesz? Tyle jest tam bezpłatnych telewizji że nic nie trzeba kupować. Mam na telefonie, kompie i teraz kupuje boxa z KODI do telewizora.

Podstawowa wtyczka SD-XBMC ma "telewizjadę" i tam szukaj TVP Sport, jest i działa, sprawdzałem. Polecam też wtyczkę do filmów "mrknow.pl"

Ok dzieki za informacje, glownie uzywalem tvp stream oraz ipli (mam gratis pakiet sport), a weeb uzywalem do kanalow z nc+. Telewizjade odkrylem calkiem niedawno i dziala calkiem fajnie (chociaz we wtorek jak byla liga mistrzow to nawet strona nie wchodzila bo byla tak przeciazona). SD-XBMC zainstalowane, dziala, dzieki! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...