sayian Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Witam, Sprzedałem Xiaomi Mi Note 16GB LTE Czarny. W poniedziałek chcę go wysłać do klienta. Zakładałem na nim Konto Xiaomi, które jest spięte z tym konkretnym egzemplarzem telefonu. Pytanie jak teraz odpiąć te konto od tego egzemplarza, aby nowy użytkownik mógł założyć swoje nowe konto Xiaomi i swobodnie korzystać z urządzenia. ?? Na MIUI EU z PL w ogóle nie mogłem uruchomić telefonu bez podawania Hasła do konta Xiaomi. Czy musze się zalogować na stronie MIUI / Xiaomi i jakoś to usunąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulig007 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Po prostu zrób full wipe. A później na i.mi.com usuń to urządzenie. Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 chcę kupić Xiaomi mi note 64gb white , czemu sprzedałeś swojego note'a ? ma jakieś konkretne wady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayian Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 chcę kupić Xiaomi mi note 64gb white , czemu sprzedałeś swojego note'a ? ma jakieś konkretne wady ? Sprzedaje, bo dostałem Huawei P8 na przedłużenie umowy. Huawei ma lepszy aparat, jest poreczniejszy, 3 lata gwarancji w Polsce, slot MicroSD, wydaje mi się że lepszy rodzaj wyświetlacza. Jednak mi Note też jest Super Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg4xhd Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Mogłeś założyć konto poprzez e-mail, nie byłoby wtedy powiązane z urządzeniem. Z tym, że wtedy nie można korzystać z chmury Xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokata Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Wybaczcie, że odkopuję ale mam ten sam problem. Chcę sprzedać telefon ale po full wipe i zainstalowaniu miui ciągle pyta o hasło do przypisanego konta. Mam odblokowany bootloader oficjalnie przez "chińczyka" na mi note pro i korzystałem z mi cloud. Nie chcę robić miflash do chińskiego dev romu i znów bawić się z flashify i wgrywaniem TWRP. Czy jest jeszcze jakiś inny sposób na wyczyszczenie z pamięci telefonu informacji o koncie? P.S. Sprzedam Mi note PRO (priv) Edytowane 10 Listopada 2016 przez Shokata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magyarek Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 2 godziny temu, Shokata napisał: Czy jest jeszcze jakiś inny sposób na wyczyszczenie z pamięci telefonu informacji o koncie? Odpięcie przez konto na stronie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszan Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak dokładnie to zrobić? przeanalizowałem zakładki na mi.com i nie bardzo tam widać coś w stylu odpięcie telefonu ??? 1 minutę temu, kruszan napisał: Jak dokładnie to zrobić? przeanalizowałem zakładki na mi.com i nie bardzo tam widać coś w stylu odpięcie telefonu ??? aktualizacja, pełne wyczyszczenie przez reset ustawień fabrycznych, następnie TWRP pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszan Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 hmmm, taki wniosek wysnułem ponieważ po ponownym uruchomieniu w zakładce XIAOMI nie było już mojego ID tylko puste pola do logowania, nie pytał też o hasło go mojego konta, ale skoro to napisałeś to pewnie coś w tym jest, więc ponowię pytanie jak to zrobić, jak odpiąć dane urządzenie od kąta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamcom Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Jak wejdziesz logując się na i.mi.com na górze będziesz miał nad folderami " ... connected" klikasz w to i usuwasz urządzenie Edytowane 17 Listopada 2016 przez Adamcom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszan Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 na i.mi.com jestem 1szy raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamcom Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Kliknij na górze w "Sign in" otworzy się weryfikacja numeru tel przypisanego do konta. następnie "send" dostaniesz sms-em kod weryfikacyjny który wpisujesz w pole i akceptujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszan Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Dzięki za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi