Sign in to follow this  
Technos

TECHNOS (technos-online) - Sprzedaż Hurtowa Oraz Detaliczna Produktów Xiaomi

Recommended Posts

logo1.jpg

 

Witamy Państwa serdecznie!

 

Xiaomi_logo_new.png

 

 

Zajmujemy się sprzedażą smartfonów najlepszych azjatyckich marek. Na przestrzeni kilku lat działalności nabraliśmy dużego doświadczenia w zakresie zarówno ze sprzedaży, jak i serwisowana smartfonów z Azji.

Xiaomi jest producentem, którego produkty są dominującym elementem naszej oferty. Mamy do czynienia ze smartfonami wielu producentów, jednak to Xiaomi właśnie jest według nas marką najbardziej godną polecenia naszym klientom.

 

Jesteśmy firmą najdłużej sprzedającą produkty Xiaomi w Polsce!  Tak więc mogą nam Państwo w pełni zaufać. Produkty Xiaomi sprzedajemy od 2013 roku.

 

Każdy z Państwa otrzymuje u nas Fakturę VAT 23% na pełną kwotę zakupu oraz pisemna kartę gwarancyjną. Co najważniejsze, u nas zapewniony maja Państwo profesjonalny serwis sprzedawanych urządzeń, realizowany w naszym serwisie na miejscu w Polsce, bez konieczności ew. odsyłania urządzenia za granicę.

Szanowni Klienci, nie dajcie się zwieść zapewnieniom innych sprzedawców o "gwarancji w Polsce", polegającym de facto na wysłaniu sprzętu do Chin. Taki "serwis" trwa tygodniami, a także istnieje duże prawodpodobieństwo jego nieskuteczności. My wykonywaliśmy juz wiele napraw sprzedawanych telefonów, także dla naszych klientów będących użytkownikami forum MIUIPolska. Zapewniamy Państwu również pełne wsparcie w kwestii aktualizacji i modyfikacji oprogramowania, także zdalnie bez konieczności odsyłki sprzętu do nas.

 

LINK do opinii o nas: http://miuipolska.pl/forum/topic/3539-technos-technos-online/

 

 

Poniżej umieszczamy FAQ (stworzony na podstawie pytań zadawanych na forum oraz mailowo, będzie uzupełniany systematycznie o nowe pytania):

 

1. Od kiedy sprzedajecie produkty Xiaomi? Czy wszystkie sprzedawane przez Was produkty Xiaomi są oryginalne? Czy przewidziane są jakieś rabaty dla userów MIUIPolska?

Jesteśmy firmą najdłużej sprzedającą produkty Xiaomi w Polsce. Tak więc mogą nam Państwo w pełni zaufać. Produkty Xiaomi sprzedajemy od 2013 roku. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty Xiaomi sa w 100% oryginalne. Tak, oczywiście użytkownicy MIUIPolska mogą liczyć na stosowny rabat :) 

2. Czy otrzymam Fakturę VAT 23% oraz pisemną gwarancję? Gdzie jest ona realizowana?

Każdy kupujący otrzymuje FV23% na pełną kwotę zakupu a także pisemną gwarancję realizowaną w naszym serwisie na miejscu. Nie wymaga ona od Państwa wysyłki sprzętu za granicę, co wiąże się nie tylko z bardzo długim oczekiwaniem, ale i ewentualnymi kosztami.

3. Czy wszystkie przesyłki są wysyłane z Polski? Jak długo trwa realizacja przesyłki?

Wszystkie sprzedawane przez nas towary wysyłamy z naszego magazynu z Polski. Przygotowanie oraz realizacja wysyłki w większości przypadków zajmuje mniej niż 24 godziny od momentu zamówienia. Standardowo jest to 24-48 godzin. 

4. Jakie są formy wysyłki towaru? Jak długo trwa dostawa?

Na stałe współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi. Wszystkie telefony wysyłane są kurierem DHL, a ich dostawa nie przekracza 24 godzin. Akcesoria wysyłamy zarówno poprzez DHL, jak i Paczkomaty Inpost oraz listy polecone Inpost. Ze względu na wartość nie wysyłamy telefonów poprzez InPost.

5. Czy mogę zamówić towar za pobraniem?

Jak najbardziej. Jako jedni z nielicznych zapewniamy Państwu możliwość zamówienia towaru za pobraniem (przesyłka pobraniowa DHL, płatność kurierowi przy odbiorze).

6. Czy mogę odebrać towar osobiście? Czy jest możliwość płatności za towar gotówką przy odbiorze?

Towar można odebrać osobiście na terenie Poznania (Smochowice). Dokładny adres odbioru podajemy po zakupie, a sam odbiór odbywa się o ustalonej z kupującym godzinie. Adres odbioru jest inny niż adres magazynu oraz adres rejestrowy. Nie ma możliwości zapłaty za towar gotówka przy odbiorze, nie przyjmujemy gotówki.

7. Jestem z Poznania. Czy jest możliwość przyjazdu i obejrzenia towaru, a późnej ewentualnego zakupu?

Nie ma możliwości "oglądania i testowania towaru" przed zakupem. Wynika to z prozaicznego powodu - nie możemy poświęcić dużej ilości czasu na niezdecydowanych klientów chcących oglądać towar, gdyż zabrałoby nam to sporo cennego czasu przy obsłudze klientów zdecydowanych, czekających realizację swojego zamówienia.

8. Czy wszystkie sprzedawane przez Was towary macie na stanie i wysyłacie od ręki?

99% sprzedawanych towarów mamy na stanie w naszym magazynie. Nie wystawiamy ani staramy się nie sprzedawać towaru, którego nie mamy na stanie (chyba, że zaznaczono inaczej w danej ofercie)

9. Kiedy w Waszej ofercie znajdzie się dany produkt Xiaomi?

Zawsze staramy się, aby dana nowość pojawiła się w naszej ofercie jak najszybciej. Jednocześnie najpierw upewniamy się, iż dany produkt będzie dla Państwa w pełni funkcjonalny (oprogramowanie, łatwość obsługi itp.)

 

 

Jeśli mimo wszystko mają Państwo jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, lub poprzez nasz fanpage na Facebook'u.

Dane znajdują się w stopce.

(uprzejmie prosimy o nie zadawanie pytań poprzez wiadomość na forum, preferujemy powyższe formy komunikacji)

 

fb1.png

https://www.facebook.com/TechnosOnlinePL/

 

 

Pozdrawiamy serdecznie :)

Edited by Technos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this