Mazi88 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witam, mam problem z opaską. Dopiero co ją zakupiłem, połączyłem z telefonem po ściągnięciu aplikacji, zrobiłem parę kroków, wszystko działało idealnie. Następnie podłączyłem urządzenie do ładowania. Gdy się naładowała, opaska przestałą liczyć kroki, alarm się nie włącza, sprawdzanie snu też nie działa. Telefon (ios) normalnie znajduje opaskę, jednak nie aktualizuje żadnych kroków. Działa tylko funkcja włączenia wibracji z telefonu oraz opaska wibruje przy wykryciu połączenia na telefonie. Ktoś wie jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan-tom Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam, od kilku dni mam ten sam problem, tyle że z mi band 1s. Czy udało się komuś rozwiązać ten problem? Kombinowałem z instalowaniem wcześniejszej wersji aplikacji mi fit, ale nadal to samo. Android 6.0 Mi Fit 2.1.3 Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi