Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jasne, Stary! To najlepszy sklep! Kupuj u nich. Te 50 stron to żałosne wypociny zblazowanej gawiedzi, co to chce dostać zakupiony towar już w tydzień po transakcji. Nie ma co zwracać na nich uwagi.

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?   Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej

Z tego co widzę to przez te około 2 tyg, w których mieli przeprowadzkę przyszło prawie 2 tyś. zamówień, bo ja zamawiając 18 lipca mam 23815, a tutaj ktoś zamawiający 26 lipca ma już 25518, więc ogarni

Posted Images

@pi_o

dziwne jest pisanie "telefon dotarł s..ny" bez podania jakichkolwiek szczegółów.

Po prostu taka informacja jest nic nie warta dla innych...

Czy opakowanie nie było oryginalnie zamknięte(zafoliowane)? czy telefon nosił ślady użytkowania?  - to są kluczowe informacje w takim przypadku. Czy tak trudno troszkę się wysilić intelektualnie by informacja była przydatna dla innych?

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki :-D Xiaomi Mi Max 32gb.  Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też  telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. 

Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, sq1fyz napisał:

A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki :-D Xiaomi Mi Max 32gb.  Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też  telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. 

Pozdrawiam 

Nie lepiej akcesoria kupić np. na etuo.pl ?

Link to post
Share on other sites

@zipp

Przepraszam, masz oczywiscie racje, ze moje posty za wiele do watku nie wniosly. Bylem jednak bardzo zdenerwowany.. czlowiek sie cieszy na myśl o nowym telefonie a tu taki psikus...

Co do samego opakowania etc to wszystko ok. Wszystko zapakowane tak jak należy, folie itd są. Kupiłem tez etui iPaky, także wzystko ok. Przesyłka po 4 dniach od zakupu.

Link to post
Share on other sites

@pi_o

dzięki za wyjaśnienie - z tego wynika, że to nie wina sklepu, tylko trafił Ci się felerny egzemplarz telefonu (to krecha dla Xiaomi, że wypuszcza wadliwe egzemplarze :-( .

Napisz, jak sprawa zostanie zakończona. Życzę powodzenia w szybkim załatwieniu.

 

Link to post
Share on other sites

Witam. 

Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Maciuś napisał:

Witam. 

Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic.

Musze Cię niestety zmartwić, ale się nie doczekasz , jak sobie sam nie wgrasz ! Jaki model w ogóle kupiłeś?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, k.mlynarczyk87 napisał:

Maciuś to jak niewgrali ci romu Global z językiem Polskim?
Chce kupić u nich i pytanie do kupujących w redmi 3 S jaki wgrywają soft? Na forum ktoś się skarżył że chiński miał.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
 

Nic nie wgrywają. Telefon (Redmi 3s Pri) dostałem oryginalnie zafoliowany z romem global.

Jak chcesz kupić bez czekania to sugeruję raczej za pobraniem ;-)

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, k.mlynarczyk87 napisał:

Ale Global posiada PL tak?

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
 

Tak, global posiada PL, ale nie jest to pełne spolszczenie, w niektórych miejscach i tak występują krzaki. Najlepiej sobie od razu wgrać MIUI Polska.

Link to post
Share on other sites
Dnia 29.09.2016 o 22:26, zaiko napisał:

Update mojej reklamacji.

Ku mojemu zdziwieniu dostałem powiadomienie o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej. Niby jeszcze niczego to nie gwarantuje, ale na pewno na plus, że przynajmniej wiem, że coś się dzieje. W załączniku screen z systemu reklamacyjnego dla zainteresowanych.

 

 

gw.png

Ja bym się nie cieszył.

Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, RaFeKkG napisał:

Ja bym się nie cieszył.

Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają

To jak będziesz u nich to proszę Cię ładnie zwróć im "grzecznie" uwagę na kontakt z klientem . :-D

Link to post
Share on other sites

No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia.

Ludzie, czytam ten wątek od samego początku i napiszę tak: "to jest żenada". Każdy dobrze wie jaki poziom obsługi klienta prezentuje ten sklep, tak więc jeśli ktoś już podejmuje ryzyko zakupu (tylko dlatego, że chce kupić jak najtaniej), to logiczne, że kosztem czegoś...Chcecie, to kupujcie, ale nie narzekajcie na czas realizacji, na brak kontaktu, tylko czekajcie pokornie na sprzęt, tak jak widzę zrobił to Nezumi. Przez "czekanie" rozumiem okres 14 dni roboczych...bez względu na to co piszą w swoim regulaminie. Tyle czasu powinno dać się temu pseudo-sprzedawcy, zanim rozpocznie się wylewać żale na forum.

Edited by cointreau
Link to post
Share on other sites
37 minut temu, cointreau napisał:

No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia.

kolego, chyba nie zrozumiałeś...

:-(

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem wczoraj (poniedziałek) ok. godziny 23.30 RN3Pro - status teraz: "w trakcie realizacji". Zapłaciłem z góry. Może faktycznie trzeba było zapłacić za pobraniem, bo może jutro już bym miał. Wcześniej też od nich zamawiałem, było to jakiś miesiąc temu i wszystko z telefonem ok. Moje zamówienie ma numer o prawie 5800 większy, a więc przemiał w firmie jest ;) . Dam znać jak otrzymam sprzęt. 

 

Edit: dzis (sroda)  przed 8 rano przyszedl mail, ze zamowienie zrealizowane. Wybralem kuriera. Numer listu przyszedl na maila krotko po 18.

 

Edit: W czwartek kolo poludnia dotarl tel w wersji Kate. Generalnie jestem zadowolony,  ale szkoda,  ze nie informuja o wersji,  bo okazuje sie,  ze na ten model nie ma akcesoriow i moze byc kiepsko z czesciami. 

Edited by piotrk87
Link to post
Share on other sites

Witam,

Wczoraj pisałem z BOK w sprawie telefonu wyborów itp. odpisywali bardzo szybko, podali tą stronę jako informacje o ich telefonach. Wczoraj wieczorem zamówiony telefon. Oczywiście potwierdzenie zamówienia. Dziś rano że realizowane i faktura :) . Wszystko za pobraniem ! zobaczymy jak dalej pójdzie.

A dodzwonić się nie da xD

Edit : (2016-10-05) no dzisiaj 18:11 informacja od DPD że paczka w drodze i że jutro będzie dostarczona :) zobaczymy jak tel. do jutra:)
Edit : (2016-10-07) paczka jeszcze nie dotarła tym razem zawiódł DPD ( mają niby 2 dni na dostarczenie) - więc dziś.. ale rozmawiałem z konsultantem wczoraj i dzisiaj, trochę niemili. Mam zadzwonić za jakiś czas bo wysłała informacje do centrali.. zobaczy..

Edit 2016-20-07 20:00 : no pojechałem sam do dpd bo w chu.. lecą powiedzieli że jutro podeszła to mówię że sam przyjadę no i pojechałem :)) na miejscu jaja ale szkoda gadać ogólnie tel cały, ładowarka jest bez instrukcji i bez paragonu. Tel działa na razie jest super redmi note 3 pro 3/32gb !:) Gdyby nie dpd to dostał bym dzień po zamówieniu  ..

Edited by kopecSRK
Link to post
Share on other sites
Dnia Friday, September 30, 2016 o 22:25, pi_o napisał:

 

Co w tym dziwnego? Po prostu Home i Menu button nie działają...

Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu.

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, piotrk87 napisał:

Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu.

Niestety nie. Wada fabryczna, odesłałem telefon w poniedziałek. Widziałem, że zarejestrowali zgłoszenie (zwrot), a wiec paczka juz do nich dotarla. Jak dostane pieniądze z powrotem to dam znac. Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Jakby co! Mój telefon jest u mnie od poniedziałku czyli tydzień od momentu zapłaty upłynął. Wszystko okej. Trochę niepokoi mnie brak jakiegoś paragonu, który identyfikuje konkretnie ten model telefonu o danym numerze imei itd. W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu?

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Mokakua napisał:

W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu?

Wydaje mi się że masz fakturę wysłaną na maila która jest potwierdzeniem zakupu telefonu oraz całą korespondencje wysłaną z ich aplikacji ( o zamówieniu ). W razie reklamacji oni tylko sprawdzają telefon powiązany z zamówieniem (czyli pewnie imei = zamówienie )  i jeżeli doślesz dobry i reklamacja jest zgodna z regulaminem jakimś tam to przyjmą.

Edited by kopecSRK
Link to post
Share on other sites

Update reklamacji:

26.09 - telefon dotarł do sklepu
29.09 - automatyczny mail po zarejestrowaniu reklamacji w systemie
6.10   - zmiana statusu reklamacji na "uwzględniona"
8.10   - nowy telefon dotarł do mnie kurierem

Brak jakiejkolwiek komunikacji, poza automatycznie generowanymi wiadomościami z systemu reklamacyjnego, brak informacji od kuriera, że idzie do mnie paczka, dostarczenie paczki w sobotę. Naprawdę dziwny proces, ale jestem zaskoczony, że poszło tak szybko.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień.

Edited by Maciuś
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Maciuś napisał:

Witam.

Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień.

Nie czekaj na odpowiedź, bo się najprawdopodobniej nie doczekasz. Wyślij telefon w pudełku, dołącz wypełniony formularz reklamacyjny z zakładki do pobrania i jeszcze dla pewności dorzuć wydrukowaną fakturę. Nawet jeśli by Ci odpisali to napiszą to samo, więc nie trać czasu tak jak ja, tylko od razu wyślij ;)

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Maciuś napisał:

Witam.

Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień.

Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? 

Link to post
Share on other sites

Reklamując towar nie korzystajcie z formularzy sprzedawców. Na stronie UOKIK poszukajcie formularza reklamacji z tytułu rękojmi. Reklamując towar w ten sposób sprzedawca MUSI w ciągu 14 dni dać Wam odpowiedź. Dodatkowo możecie wybrać przynajmniej dwie opcje załatwienia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji polecam sprawę skierować do PIHu. W tym celu szukamy wniosku o mediację sporu. PIH jest znacznie skuteczniejszą instytucją niż Rzecznik Praw Konsumenta.

Rękojmia:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Przykładowy wniosek o mediację:
http://www.katowice.wiih.gov.pl/p,96,wniosek-o-mediacje

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nezumi napisał:

Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? 

Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Maciuś napisał:

Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić.

Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu...

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...