Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Recommended Posts

Kupiłem tam RN3PRO w ubiegłym tygodniu, zamówiłem we wtorek, telefon był w piątek, kurierem, dość normalnie zapakowany, pudełko nie zniszczone, przejściówka śmieciowa, rabat na inne zakupy. W między czasie kontaktu zero ze sprzedawcą ale telefon działa dość normalnie. Uczucia mam mieszane co do sklepu ale mam nadzieję, że będzie dobrze.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jasne, Stary! To najlepszy sklep! Kupuj u nich. Te 50 stron to żałosne wypociny zblazowanej gawiedzi, co to chce dostać zakupiony towar już w tydzień po transakcji. Nie ma co zwracać na nich uwagi.

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?   Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej

Z tego co widzę to przez te około 2 tyg, w których mieli przeprowadzkę przyszło prawie 2 tyś. zamówień, bo ja zamawiając 18 lipca mam 23815, a tutaj ktoś zamawiający 26 lipca ma już 25518, więc ogarni

Posted Images

22 godziny temu, Nezumi napisał:

@podróże_z_pazurem nie chce bronić sklepu, ale... żeby się pieklić o przejściówkę, która i tak się do niczego nie nadaje, a w sklepie można ją mieć za 3zł i to sporo lepszą... Po 2, tyle czasu i nie dzwonisz, a bawisz się w maile? Przecież od miesiąca tutaj piszemy, że kontakt mailowy jest 0...

Oczywiście, że dzwoniłem, z 30 razy. Nie piekle się o przejściówkę, tylko o to, że sklep ukradł mi/przywłaszczył zareklamowany telefon/pieniądze. Brak kontaktu przez ponad 2 miesiące. A poza tym o przejściówkę też mam prawo się wkurzać. I tak bym jej nie używał, ale piszą, że dokładają, to ma być, a nie wmawiać mi, że ich okłamuję. Przez takie podejście, jak Twoje, na rynku mogą funkcjonować takie nieprofesjonalne sklepy, jak xiaomi.com.pl Jak dla Ciebie to nie problem,  to zrób coś dla mnie i daj dzisiaj 6 zł na jakiś charytatywny cel, bo ja wolę to, niż rozdawać pieniądze sklepom oszukującym klientów. 

Edited by podróże_z_pazurem
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, podróże_z_pazurem napisał:

Oczywiście, że dzwoniłem, z 30 razy. Nie piekle się o przejściówkę, tylko o to, że sklep ukradł mi/przywłaszczył zareklamowany telefon/pieniądze. Brak kontaktu przez ponad 2 miesiące. A poza tym o przejściówkę też mam prawo się wkurzać. I tak bym jej nie używał, ale piszą, że dokładają, to ma być, a nie wmawiać mi, że ich okłamuję. Przez takie podejście, jak Twoje, na rynku mogą funkcjonować takie nieprofesjonalne sklepy, jak xiaomi.com.pl Jak dla Ciebie to nie problem,  to zrób coś dla mnie i daj dzisiaj 6 zł na jakiś charytatywny cel, bo ja wolę to, niż rozdawać pieniądze sklepom oszukującym klientów. 

"Podejście" nie, zwykłe zdziwienie, bo ja się o takie rzeczy jak przejściówka nie mam zamiaru pieklić, mam w nosie czy jest, czy też nie, kosztuje kilka groszy, przy tej cenie telefonu mam to po prostu gdzieś... Kupujesz tanio? To licz się z tym, że ma to swoje konsekwencje. W dodatku masz żal o brak kontaktu? Zobacz co się o nich pisze od dobrych 3 miesięcy... Ja czekam ciągle na odpowiedź z początku sierpnia i końcówki sierpnia, szybciej mi telefon doszedł, niż oni odpowiedzieli, a takie sklepy istnieć będą tak długo, jak długo będziemy wybierać tanio, zamiast dobrze.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Doszło moje MI4c :D wszystko działa w środku nie było instrukcji ani karty gwarancyjnej ale nie wiem też czy powinna być, w niczym mi to nie przeszkadza a ewentualna gwarancja i tak do załatwienia jest przy pomocy faktury. wiec wszystko poszło ok ale tak czy inaczej nie polecam sklepu z powodu braku jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą (nawet nie odbierają telefonu)po potwierdzeniu ze zamówienie zostało zrealizowane, nawet z inpostu dostałem email ze już jest w moim mieście a nie tak jak standardowo że nadawca wydrukował etykietę. muszę powiedzieć ze jeśli ktoś zamawia coś w sklepie o którym mowa i uprzednio coś o nim przeczytał to jest niespełna rozumu jak ktoś chce zaoszczędzić to na aliexpress jest sporo taniej i na pewno bezpieczniej.  Tu jedyne co można dostać to odrobinę adrenalinki i nerwów że wrzuciłeś hajs do rzeki i liczysz na to że wypadnie Ci to co sobie wymarzyłeś.:-D

Link to post
Share on other sites

Około dwa miesiące temu pisałem o złożeniu reklamacji do sklepu z powodu niedziałającego ekranu. Sklep po miesiącu nie ustosunkował się do naprawy wiec zacząłem wysyłać pisma. Ostatnie zostało wysłane z tytułu rękojmi 30 sierpnia, na którego nie dostałem odpowiedzi, co znaczy, że sklep jest zobowiązany spełnić moje żądania (zwrot pieniędzy). Ze sklepem jest zerowy kontakt, a ja jestem za granicą, przez co ciężko i drogo mi "wisieć" na telefonie, bo go oczywiście wciąż nie odbierają. Tym samym ODRADZAM JESZCZE RAZ WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM SKLEPIE BO MOŻECIE NIGDY NIE OTRZYMAĆ WASZYCH PIENIĘDZY ANI ZWROTU CHOCIAŻBY WADLIWEGO TOWARU.

Dopóki nie dostanę pieniędzy albo chociaż jakiegokolwiek znaku życia od firmy SATNET jestem zmuszony nazywać ich ZŁODZIEJAMI. Obecnie wchodzę na ścieżkę rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, Dobry Papa napisał:

Około dwa miesiące temu pisałem o złożeniu reklamacji do sklepu z powodu niedziałającego ekranu. Sklep po miesiącu nie ustosunkował się do naprawy wiec zacząłem wysyłać pisma. Ostatnie zostało wysłane z tytułu rękojmi 30 sierpnia, na którego nie dostałem odpowiedzi, co znaczy, że sklep jest zobowiązany spełnić moje żądania (zwrot pieniędzy). Ze sklepem jest zerowy kontakt, a ja jestem za granicą, przez co ciężko i drogo mi "wisieć" na telefonie, bo go oczywiście wciąż nie odbierają. Tym samym ODRADZAM JESZCZE RAZ WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM SKLEPIE BO MOŻECIE NIGDY NIE OTRZYMAĆ WASZYCH PIENIĘDZY ANI ZWROTU CHOCIAŻBY WADLIWEGO TOWARU.

Dopóki nie dostanę pieniędzy albo chociaż jakiegokolwiek znaku życia od firmy SATNET jestem zmuszony nazywać ich ZŁODZIEJAMI. Obecnie wchodzę na ścieżkę rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.

a wysłałeś im tel? 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Dobry Papa napisał:

Około dwa miesiące temu pisałem o złożeniu reklamacji do sklepu z powodu niedziałającego ekranu. Sklep po miesiącu nie ustosunkował się do naprawy wiec zacząłem wysyłać pisma. Ostatnie zostało wysłane z tytułu rękojmi 30 sierpnia, na którego nie dostałem odpowiedzi, co znaczy, że sklep jest zobowiązany spełnić moje żądania (zwrot pieniędzy). Ze sklepem jest zerowy kontakt, a ja jestem za granicą, przez co ciężko i drogo mi "wisieć" na telefonie, bo go oczywiście wciąż nie odbierają. Tym samym ODRADZAM JESZCZE RAZ WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM SKLEPIE BO MOŻECIE NIGDY NIE OTRZYMAĆ WASZYCH PIENIĘDZY ANI ZWROTU CHOCIAŻBY WADLIWEGO TOWARU.

Dopóki nie dostanę pieniędzy albo chociaż jakiegokolwiek znaku życia od firmy SATNET jestem zmuszony nazywać ich ZŁODZIEJAMI. Obecnie wchodzę na ścieżkę rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.

Mam nadzieję, że tylko żartujesz i przeczytałeś ich regulamin, w którym piszą o tym, aby pobrać pdf z ich strony, uzupełnić i wysłać razem z telefonem na adres, który również tam podają?

Link to post
Share on other sites

Nezumi, z czym miałbym żartować? Wszystko posłałem zgodnie z ich ówczesnym regulaminem. Z resztą ich regulamin w tym czasie się zmieniał, podobnie jak ich strona, która działała  jak chciała.
Jeśli pytasz o adres to posłałem na stary ponieważ wtedy jeszcze mieli starą siedzibę i wiem na 100 procent że odebrali paczkę bo poczta polska to potwierdziła. Z resztą oni mi odpisali tylko na jednego maila, ale o tym chyba pisałem dawno temu więc nie będę się powtarzał.

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Dobry Papa napisał:

Nezumi, z czym miałbym żartować? Wszystko posłałem zgodnie z ich ówczesnym regulaminem. Z resztą ich regulamin w tym czasie się zmieniał, podobnie jak ich strona, która działała  jak chciała.
Jeśli pytasz o adres to posłałem na stary ponieważ wtedy jeszcze mieli starą siedzibę i wiem na 100 procent że odebrali paczkę bo poczta polska to potwierdziła. Z resztą oni mi odpisali tylko na jednego maila, ale o tym chyba pisałem dawno temu więc nie będę się powtarzał.

Z 1 wiadomości wynika, że nie wysłałeś, a jedynie, że słałeś im ponaglenia na wszelkie możliwe sposoby, stąd ten zwrot, nie ma się co napinać. Dotyczy Cie regulamin z dnia, w którym została odebrana paczka, a nie wiem jaki termin mieli tam wpisany, być może było tam np 60dni? Nie wiem. Jeżeli chcesz się z nimi skontaktować, to chyba szybciej tam dojedziesz, niż się dodzwonisz :D.

Link to post
Share on other sites

Skusiłem się na zakup w tym sklepie, ale widząc ilość skarg w tym wątku, wybrałem formę zapłaty "za pobraniem". Przesyłka doszła szybko, faktura w porządku. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że w przypadku ewentualnych napraw gwarancyjnych mogę mieć problem, ale jakbym sprowadził z Chin też lekko by nie było.

Link to post
Share on other sites

ten sklep sprowadza telefony z chin wskazuje na to ładowarka dodawana do zestawu i brak jakichkolwiek książeczek w kartonie pewnie dlatego ze są po chińsku.

1 godzinę temu, Rosetta napisał:

Czy realizacja zamówień ostatnio zmieniła się na lepsze? Chcę zamawiać r3pro, czytam, że poprawili się, ale jednak się boję :/

a co do tego to nie nic się nie zmieniło nie ma z nimi kontaktu dalej 

Link to post
Share on other sites

Cześć, od dzisiaj jestem posiadaczem RN3P
Telefon zamówiłem w środę popołudniu wczoraj przyszedł e-mail od DPD, że moja paczucha przyjdzie dnia następnego i tak jak mówili tak i zrobili dzisiaj o godzinie 15-ej do moich drzwi zapukał kurier.
Serdecznie polecam sklep xiaomi.com.pl ja czekałem cierpliwie i w dwa dni nie licząc środy dostałem zamówiony towar. :)

5 godzin temu, Rosetta napisał:

Czy realizacja zamówień ostatnio zmieniła się na lepsze? Chcę zamawiać r3pro, czytam, że poprawili się, ale jednak się boję :/

Musze powiedzieć, że tak ;) mi przesyłka przyszła bardzo szybko

Link to post
Share on other sites

Witam, pierwszy raz na forum, kilka telefonów xiaomi w rodzinie, nigdy żadnych problemów, aż do teraz - sklep xiaomi.com.pl przyjął zwrot telefonu (syfiaste oprogramowanie), natomiast miga się od zwrotu pieniędzy. I gdyby to były moje pieniądze to pikuś. Chodzi o to, że telefon wziąłem na raty (PayU obsługuje Alior Bank). Sytuacja prawna jest taka, że to ja jestem dłużnikiem względem banku, sklep otrzymał z banku pełna kwotę, ale sklep nie chce oddać pieniędzy z tytułu odstąpienia od umowy, choć sam ją uznał. Może ktoś z szanownych tu obecnych miał podobne doświadczenia z tym sklepem w połączeniu z ratami payU. PS. Tak, wiem, że sklep jest na czarnej liście, ale stało się... proszę o ewentualne wskazówki (czytałem o powiatowym rzeczniku obywatelskim od Uokik, policja itp..) Bardziej nawet zależy mi na nagłośnieniu sprawy i żebyście forumowicze i inni wiedzieli, żeby od niewypłacalnych gnojków nie kupować, 

Dziękuję za uwagę i będę wdzięczny za każdy głos w dyskusji,

Pozdrawiam Adam

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, naitsabes9o1 napisał:

17.07.2016 zamowilem telefon.

Brak telefonu i zwrotu pieniędzy do tej pory, zero kontaktu z ich strony.

Z mojej strony sprawa została zgłoszona na Policję i zaczęło się postępowanie co do Pana Radosława Chabrzyka. Nie Polecam! 

I tu widać właśnie to, że jak ma się szczęście to zakup się uda, ale jak ktoś ma pecha to takie akcje się dzieją. xiaomi.com.pl to rosyjska ruletka, ja tam już nigdy nie kupię, tydzień temu zamowilem mi5pro z ibuygou, był to czwartek, telefon w poniedziałek!!!! Był już u mnie w domu. Taniej o 500 zł niż na tym sklepie krzak i z ciągłą komunikacja ze strony IBG. W dodatku serwis we Wrocławiu prowadzony przez przedstawiciela miuipolska. Polecam wszystkim zastanawiającym się nad xiaomi.com.pl, wybierzcie właściwie

Link to post
Share on other sites

Dziwię się że ludzie nadal tam kupują, też miałem z nimi przygode opisaną w tym wątku, zdecydowanie nie polecam. Myślę że ludzie popełniają ten sam błąd co ja kiedyś, najpierw kupują a dopiero później dowiadują się u kogo... Kupiłem już 2 telefony od Technos w poniedziałek mam zamiar kupić trzeci, ich polecam.

Link to post
Share on other sites

No to i ja się wypowiem. Niestety nie pomyślałem o tym, że taki sklep może okazać się jakimś żartem. Zamówiłem słuchawki 10.09.2016, od razu zapłaciłem przez PayU. Do dziś ich nie otrzymałem, na maile nie odpowiadają, a telefon kontaktowy nie działa. Naprawdę wolałbym to załatwić bez policji, ale chyba nie będę miał wyboru... 

Edited by Wolf00007
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Wolf00007 napisał:

No to i ja się wypowiem. Niestety nie pomyślałem o tym, że taki sklep może okazać się jakimś żartem. Zamówiłem słuchawki 10.09.2016, od razu zapłaciłem przez PayU. Do dziś ich nie otrzymałem, na maile nie odpowiadają, a telefon kontaktowy nie działa. Naprawdę wolałbym to załatwić bez policji, ale chyba nie będę miał wyboru... 

Jeśli płaciłeś przez payu to napisz do nich. Ja dopiero po napisaniu do payu z informacjami otrzymałem towar. Po ich interwencji ogarneli się z moim zamówieniem na drugi dzień

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, rafixwpt napisał:

Jeśli płaciłeś przez payu to napisz do nich. Ja dopiero po napisaniu do payu z informacjami otrzymałem towar. Po ich interwencji ogarneli się z moim zamówieniem na drugi dzień

Tak po prostu do PayU napisać? No dobrze, spróbuję. 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Wolf00007 napisał:

Tak po prostu do PayU napisać? No dobrze, spróbuję. 

Tak, załącz do rozmowy mail od payu ze wszystkimi informacjami o tej transakcji i opisz im cała sytuację, najlepiej podając link do tego tematu na forum że kręcą wałki w tym sklepie. Przekaz im że chcesz rozpocząć procedure chargeback bo ileż można czekać.

Tutaj wklejam moją rozmowę z payu, na drugi dzień przesyłka od xiaomi.com.pl była już nadana

Witam,
 
W tej sytuacji do managerów sklepu przesłaliśmy mailowe powiadomienie o Pana reklamacji w sprawie tej transakcji. Sklep zobowiązany jest odpowiedzieć na zgłoszenie lub skontaktować się bezpośrednio w ciągu 7 dni. W przypadku braku rozwiązania problemu do tego czasu, proszę o ponowny kontakt.
 
Pozdrawiam,

.....
Krystian Drzewicki
Zespół PayU
http://www.payu.pl/kontakt
https://www.facebook.com/PayUpl



PayU SA ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań
NIP 779-23-08-495, REGON 300523444
Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000274399 Kapitał zakładowy: 4 944 000,00 PLN
w całości opłacony

2016-08-23 18:04 - Rafał Palej napisał(a):

 

Adres e-mail: [email protected]

Imię i Nazwisko: Rafał Palej

Temat: Inne

Wiadomość:

Witam,
Niestety, moje zamówienie dalej nie zostało zrealizowane, od 18 sierpnia wysyłam maile do sklepu początkowo z prośbą o informacje na temat mojego telefonu, od 2 dni wysyłam już z prośbą o anulowanie i zwrot pieniędzy, zamówienie przecież zostało opłacone 2 tygodnie temu, już za długo to trwa. Nie tylko ja mam problem z tym sprzedawcą, pod adresem:
Znajduje się cały temat poświęcony temu sklepowi, wiele osób skarży się na fatalny, wręcz niemożliwy kontakt ze sprzedawcą. Co interesujące, osoby, które później składały zamówienie już je otrzymały, mojego jednak ani nie widać, ani nie słychać. Chciałbym dać im czas do końca czwartku, jeśli do tego czasu nie dostanę zwrotu pieniędzy bądź informacji od kuriera, że nadano towar, chciałbym wnieść do PayU prośbę o zwrot moich pieniędzy. Czy mógłbym prosić o informację jak to zrobić?

Gdyby się państwo kontaktowali w mojej sprawie a sprzedawca zapomniał o moim zamówieniu poniżej zamieszczam jego szczegóły:

Numer zamówienia: #27831
e-mail: [email protected]
Towar: Telefon Xiaomi Mi5 64GB (złoty)
Adres do wysyłki:
Maciej Palej
Piłsudskiego
8
33370 Muszyna

Doklejam też wcześniejszą konwersacje, znajdą się tam szczegóły transakcji PayU

Pozdrawiam,
Rafał Palej
Edited by rafixwpt
Link to post
Share on other sites
Dnia 13.09.2016 o 13:31, podróże_z_pazurem napisał:

Ja odradzam jakiekolwiek zakupy. Kupiłem dwa redmi 2. W jednym po jednym dniu zepsuła się dioda led. Odesłałem telefon 7 lipca, do tej pory nie mam telefonu, nie dostałem żadnego maila, pisma, smsa, nic! Z 10 razy pisałem do sklepu, w końcu zagroziłem zgłoszeniem sprawy na policję, co zamierzam jutro uczynić. Żadnej reakcji. Drugi telefon działa ok, chociaż występują w nim czasem dziwne trzaski w głośniku i szmer. Moża to przypadłość tego modelu. Tak czy inaczej  - odradzam. No i telefony dostałem z chińskimi śmieciowymi aplikacjami. Poza tym sklep nie załączył do kopery żadnej przejściówki do ładowania, jak się o nie upomniałem, to dostałem taką wiadomość:
JA:  Dzień dobry Nie otrzymałem ani jednej przejściówki do ładowanie. Dodatkowo w jednym telefonie zepsuła się latarka. Serdecznie pozdrawiam i czekam na informację, czy doślą Państwo końcówki  i na jaki adres mam odesłać telefon. 
Sklep:na naszej stronie w zakładce :do pobrania jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany, przejściówki dodawane sa do koperty luzem
JA: 
nie bardzo rozumiem Państwa odpowiedź "przejściówki dodawane sa do koperty luzem". Jak dla mnie końcówki mogą być nawet wysyłane gołębiem pocztowym, co nie zmienia faktu, że ich nie otrzymałem. 

Sklep: przejsciówka była w kopercie

 I dalej koniec jakiegokolwiek kontaktu, by psuć sobie opinie swojego sklepu z powodu końcówki do ładowania, to trzeba być nienormalnym, albo mieć klienta głęboko w ...

Jakimś cudem, po ponad 40 próbach, udało mi się dodzwonić. Brak jakiegokolwiek wytłumaczenia, przeprosin - dlaczego nie dostałem żadnej informacji przez ponad 2 miesiące. Pan stwierdził - proszę podać numer konta, to zwrócimy pieniądze, bo tego modelu xiaomi już nie produkuje. Ja na to, że nie ma mowy, bo domagam się jakieś rekompensaty, że ktoś na ponad 2 miesiące ukradł mi 600 zł. Powiedziałem, że chce otrzymać model wyższy. Pan, po konsultacjach z kimś,  zgodził się i zaoferował redmi 3s. Ja na to, że potrzebuję do tego od razu etui i szkło ochronne, facet stwierdził, że za te dodatki muszę zapłacić. Ja na to ok - ale w takim razie rozumiem, że przyjmujecie ode mnie zwrot etui i szkła, które miałem kupione do zareklamowanego telefonu - redmi 2. A on, że NIE, bo już minął czas na zwrot. Wyjaśniłem mu, że chyba jest niepoważny, bo to nie moja wina, tylko ich, że przez ponad 2 miesiące nie dostałem nowego egzemplarza, ani zwrotu gotówki, bym mógł kupić telefon w innym sklepie i że mają cholerne szczęście, że do tej pory nie zgłosiłem sprawy na policję. Na co i tak usłyszałem odmowę. Powiedział, że nie dam im zarobić ani 1 zł więcej i w takim razie chce sam telefon. Świry przysłali mi telefon i dorzucili kupon z 3% rabatu, chyba tam pracują sami nienormalni ludzie, jak myślą, że po takiej akcji kupiłbym u nich chociaż pudełko zapałek. APELUJE - Jeśli nie jest Wam obojętny los Polski, jeśli chcecie by to był kiedyś normalny kraj, bez złodziei, chamstwa, prostactwa, to nie róbcie zakupów w tym sklepie.     

Edited by podróże_z_pazurem
Link to post
Share on other sites

witam otoz  nie wiem czy już się martwic czy nie. telefon zamowilem w piątek wieczor 09.09.2016 razem z akcesoriami słuchawki szklo i etui przelew bankowy. we wtorek otrzymałem maila o otrzymaniu wplaty i do tej pory cisza co prawda w regulaminie jest napisane do 5 dni roboczych ale dopiero po wysłaniu przelewu zaczelem sperac po internecie na temat tego sklepu

Jeśli do wtorku nie przyjdzie to co robić? Zgłosić na policję czy najpierw pisać do sklepu o zwrot pieniędzy????

Edited by [email protected]
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Wolf00007 napisał:

Oto jaką uzyskałem odpowiedź od PayU:

Witam,

zapraszam do zgłoszenia oficjalnej reklamacji do www.xiaomi.com.pl.

Pozdrawiam
.....
Ewa Marszałek
Zespół PayU

 

No to nie pomogli... Napisałem praktycznie identyczną wiadomość co kolega @rafixwpt, ale odpowiedź raczej zlewająca.

Spróbuj odpisać że już dawno taka reklamacja wysłana a kontakt ze sklepem od miesiąca zerowy. Że chcesz już sprawę na policję zgłaszać jeśli nie będzie możliwości odzyskać tego przez payu

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

Ja również popełniłem ten błąd i zamówiłem note 4 z tego sklepu. Próbowałem się dodzwonić aby zmienić zamówienie na redmi pro. Niestety u nich coś takiego nie istnieje. Napisałem maila bo pomyślałem że może jest zbyt dużo zamówień i się nie wyrabiają. Pani na maila opisała że nie ma problemu i żebym dopłacił 150zł na wskazane konto w mbanku. Sam też mam konto w mBanku więc kasa doszła od razu. Napisałem Pani że przelew już mają z pytaniem kiedy przesyłka. Pani napisała mi że prawdopodobnie w czwartek. W piątek napisałem maila z prośbą o info co z zamówieniem. Nikt nie odpisał. Napisałem więc drugiego z pytaniem kiedy wysyłka i czemu nie odpisują na maile. Odpisała mi Pani dziś w nocy z wyrzutem że czekali na zaksięgowanie pieniędzy (przelew natychmiastowy w ramach tego samego banku) i nie odpisują bo mają dużo maili i inne zadania. Skontaktowałem się więc z mBankiem żeby potwierdzić ż laga na księgowaniu nie było i wysłałem screeny rozmów do sprzedawcy i poinformowałem, ż jeśli do jutra nie wyślą to rezygnuję z zamówienia. Przed chwilą otrzymałem maila że zamówienie zostało zrealizowane. Nie mam pojęcia co to oznacza bo nie dostałem żadnego info od kuriera.

Jak dojdzie towar to napiszę w jakim stanie.

 

Pozdrawiam,

Sławek

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Wolf00007 napisał:

@xan Ja również otrzymałem maila, że zamówienie zrealizowane, ale towaru jak nie było tak nie ma... Swoją drogą na jakiego maila do nich piszesz, że odpisują?

Pisałem na ten co jest do kontaktu, na ten do kamerek i na sklep krolika. Odpisuja zawsze z oficjlnego Xiaomi. Ale nie ma tak dobrze, na 5 maili odpisuja na 1 i ten mail jest pozbawiony wszelkich informacji. Dostalem wlasnie maila od DPD o nadaniu. Zobaczymy co jutro otrzymam.

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...