Setous

aze.com.pl - opinie o sklepie

Recommended Posts

45 minut temu, onna napisał:

co powinnam  zrobic wg  Was - znajacych sie na rzeczy?

Nie uważam się za eksperta ale w moim przypadku skutecznym sposobem reklamacji okazało się działanie zgodnie z obowiązującym prawem:

- wydrukować fakturę zakupu,

- pobrać ze strony sklepu Formularz reklamacyjny (link jest w treści regulaminu), wydrukować i wypełnić,

- sporządzić na piśmie reklamację na podstawie art. 561 par.1 Kodeksu cywilnego (wzory są dostępne w Sieci, sam kodeks również),

- zapakować telefon wraz z akcesoriami, porządnie, pocztoodpornie razem z w/w dokumentami,

- gibnąć się na pocztę i wysłać Paczką24 z opcją "do 0,5 kg" za 13,50 zł ;-)

Czekać na email z systemu RMA.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś jest mi w stanie pomóć ?
Wczoraj dostałem Redmi 3 PRO, wszystko fajnie, stan idealny, nic nie uszkodzone, wszystko tak jak powinno być.
Jest tylko jeden dylemat, nie dostałem paragonu, co za tym idzie, nie będę mógł oddać na gwarancję, gdyż nie mam tego właśnie paragonu, który jak mówi paragraf 1, punkt 6
w ich regulaminie, taki paragon powinnien być.
Ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

W emailu dostałem jakiś spis rzeczy które kupiłem i ile kosztowały, suma końcowa itd itp, ale nie wydaje mi się aby to był paragon :P

Help :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Zamówiłem redmi note 3 pro Qualcomm Snapdragon w poniedziałek 29.08.2016

Telefon odebrałem od kuriera we wtorek 06.09.2016

Wysłałem kilka maili lecz odpisali tylko raz że mają bardzo dużo maili i odpowiedzą w ciągu 3 dni

Przypuszczam że przyczyną jest niecierpliwość kupujących i wysyłanie kilkunastu maili z pytaniami ; - kiedy w końcu przyjdzie mój telefon ?

po drugie podobno przenieśli lokalizację sklepu .

Codo telefonu to jest wszystko tak jak miało być

-kolor ok

-wersja global ok z językiem pl i ota oraz sklep play

- bateria trzyma super w nocy 8 godzin zjadło 2%

Poza brakiem kontaktu polecam sklep www.xiaomi.com.pl

Telefon oryginał taniej niż na innych aukcjach (845zł) zgodny z opisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby nie było za słodko to ja u nich kupiłem dwa RM3 Pro przelałem kasę z góry i tak se już czekam 4 dzień bez żadnego kontaktu z ich strony. Może jak im się płaci z góry to stwierdzają że już im się nie opłaca wysyłać towaru?:-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, s3boja napisał:

Czy ktoś jest mi w stanie pomóć ?
Wczoraj dostałem Redmi 3 PRO, wszystko fajnie, stan idealny, nic nie uszkodzone, wszystko tak jak powinno być.
Jest tylko jeden dylemat, nie dostałem paragonu, co za tym idzie, nie będę mógł oddać na gwarancję, gdyż nie mam tego właśnie paragonu, który jak mówi paragraf 1, punkt 6
w ich regulaminie, taki paragon powinnien być.
Ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

W emailu dostałem jakiś spis rzeczy które kupiłem i ile kosztowały, suma końcowa itd itp, ale nie wydaje mi się aby to był paragon :P

Help :D 

Jeżeli się zarejestrowałeś na ich stronie to faktura będzie dostępna na twoim koncie w zamówieniach.

Wystawiają fakturę w dniu wysłania przez kuriera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Robertwb71 napisał:

Jeżeli się zarejestrowałeś na ich stronie to faktura będzie dostępna na twoim koncie w zamówieniach.

Wystawiają fakturę w dniu wysłania przez kuriera.

Formularz logowania odsyła do formularza logowania, także ten, ciekawe jak się dostanę do swojego konta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, s3boja said:

Formularz logowania odsyła do formularza logowania, także ten, ciekawe jak się dostanę do swojego konta :P

Weź kartę incognito może ci coś blokuje, pozatym coś ostatnio im się sypie szablon wordpressa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.08.2016 o 15:37, Nezumi napisał:

Nie żeby coś, ale to raczej niemożliwe, abyś miał MIUIPL na Redmi3... On ma zablokowany BL, wiec jeżeli już oni coś instalują to ManhIT, a nie miuipolska... Co więcej, soft Xiaomi.eu/MIUIPL nie posiada root ;-;

Racja! Wgrany był rom na zablokowany bootloader i był to właśnie ManhlT. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Doczytałem wszystko, zrobiłem co trzeba i mam V8.0.1.0 z xiaomi.eu i przyznam, że działa super :). Potwierdza się, że nie trzeba nowego znadroida, bo samo MIUI potrafi wprowadzić wiele udogodnień. Pozdrawiam.

Edited by Dukee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,,

a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie....

Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, mietekzzalasu napisał:

Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,,

a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie....

Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ?

Wypadałoby wysłać maila z rezygnacją, albo poczekać te regulaminowe 3dni. W końcu wyraziłeś zgodę na to, czyż nie?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis doszedl do mnie redmi note 3 pro zamówiony w poniedzialek. Wybralem platnosc za pobraniem i jestem bardzo zadowolony ze sklepu. Jedynym minusem jest sredniej jakosci kontakt,  ale jest to do wybaczenia bo w moim przypadku trwalo to 2 dni robocze i udalo sie rozwiazac sprawe.  Polecam tego sprzedawce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mietekzzalasu napisał:

Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,,

a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie....

Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ?

Ja bym poczekał,  w końcu coś za coś,niska cena robi swoje ja kupiłem RN3pro  po 9 dniach odebrałem telefon wszystko zgodne z opisem czyli;i jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mietekzzalasu napisał:

Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,,

a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie....

Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ?

E tam luzuj poślady:-D ten sklep to po prostu standardowy polski sprzedawca czyli ma w d... klienta ale raczej Cię nie wydymają na kasę bo po co by mieli to robić. Wyślą Ci towar za tydzień lub dwa ale wyślą. Z tego co ludzie tu piszą to standardowo w tydzień im się udaje zrobić wysyłkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u nich kupilem Redmi 3s w niedzielę, w srode juz paczka byla u mnie. Jedynie czego brakuje to paragonu/faktury ale podobno dosylaja pozniej. Na pytania tez szybko odpowiadaja, pytanie zadane w piatek wieczorem, odpowiedz dostalem  w niedziele wieczorem. Jedynie na pytanie o fakture jeszcze nikt nic nie odpisal :D

Edited by Qbikk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.09.2016 o 22:58, onna napisał:

Czy ktoś miał doczynienia z reklamacją w tym sklepie? w moim przypadku telefon po 2 miesiącach padł. nie wiem teraz jak go zareklamowac. nie odbierają ani maili ani telefonów.

Można się z nimi dogadać czy najlepiej zwrocic sie do prawnika?

Oddawałem na gwarancje. Telefonu nie odpierali, emaile odrzucało. Pobrałem formularz reklamacyjny z ich strony i wysłałem oczywiście na nowy adres. Wysłałem kurierem. Dałem im 21 dni (bez weekendów), na naprawę - inaczej poszedłbym do UOKiK-u. Po jakichś 15 dniach roboczych od wysyłki dostałem e-maila, że telefon przyjęli, po kolejnych kilku dniach informacja, że telefon będzie wymieniony. W kolejny dzień nr przesyłki DPD. Także w 21 dniach się zmieścili. Oczywiście liczą się tylko dni robocze, (pon-pt). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Nezumi, przemoo83 oraz Robertwb71, poczekam cierpliwie na przesyłkę.

I oczywiście dam znać czy wyruchali mnie czy wszystko jest ok :).

Pozdrawiam

Edited by mietekzzalasu
Pominołem typka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwa razy zamawiałem z tego sklepu. Ostatnio ( tj 1.09 zamówienie ) realizacja trwała 5 dni. Może miałem szczęscie, a może sie poprawili. Jakby co mam rabat 3% jakby ktoś lubił ryzyko ;-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, kapolinio napisał:

Dwa razy zamawiałem z tego sklepu. Ostatnio ( tj 1.09 zamówienie ) realizacja trwała 5 dni. Może miałem szczęscie, a może sie poprawili. Jakby co mam rabat 3% jakby ktoś lubił ryzyko ;-)

 

Brawo Ty :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również 2x korzystałem z tego sklepu.

Jakieś 2 miesiące temu zamawialiśmy dla żony Redmi3, - zamówienie wieczorem w poniedziałek, w środę mail o realizacji, w czwartek wysłane, w poniedziałek było dostarczone.

Dla siebie Redmi3s i akcesoria, zamówienie w południe w poniedziałek, w piątek było dostarczone.

Obie przesyłki oczywiście 'za pobraniem':)

Jedynie do mojego zamówienia brakowało faktury- napisałem maila, dodzwoniłem się za drugim razem, i po jakichś 2 dniach dostałem fakturę na maila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wszystko wygląda jakby w tym sklepie mieli powalony system realizacji zamówień. Jeśli uda się i system zarejestruje zamówienie to idzie dalej a jeśli nie to zamówienie zostaje (wstrzymane - oczekuje na płatność) i gdzieś znika. Pewnie dlatego działa zgłoszenie do PayU bo sa w stanie odnaleźć zamówienie i potrzebują z nimi współpracować. Ja jestem "chyba" w tej gorszej sytuacji ponieważ za zamówienie zapłaciłem zwykłym przelewem (nie wiem co mnie podkusiło nigdy tego nie robię). Prawdopodobnie jest możliwość kontaktu poprzez bank w formie reklamacji, tak że mój bank zwraca się do banku tej firmy o zwrot pieniędzy. Jeśli nie odezwą się w najbliższym czasie spróbuje załatwić to w ten sposób  

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w wypadku jak kupiłem telefon od tego samego sklepu tylko z allegro ? Firma zmieniła nazwę, wysłałem telefon na gwarancję i paczka nie została przyjęta. Wróciła do mnie i znowu musiałem zapłacić 13,5 zł a telefon nie naprawiony, co mam teraz zrobić ?? Oczywiście odpowiedzi na email nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pudinks napisał:

A co w wypadku jak kupiłem telefon od tego samego sklepu tylko z allegro ? Firma zmieniła nazwę, wysłałem telefon na gwarancję i paczka nie została przyjęta. Wróciła do mnie i znowu musiałem zapłacić 13,5 zł a telefon nie naprawiony, co mam teraz zrobić ?? Oczywiście odpowiedzi na email nie ma...

Może wysłałeś na stary adres?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem na adres : Armii Krajowej 15, 57-400 Nowa Ruda . Firma Satnet wskazała mi ten adres pod koniec maja ale wysłałem dopiero pod koniec sierpnia. Czy w tym czasie zmienił się adres ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 minuty temu, Redmi2 napisał:

Masakra :-) 231 stron tych samych narzekan itp a ludzie dalej tam kupuja...ech szkoda gadac

 

Pewnie masz racje ja na przykład nic nie przeczytałem wcześniej :/  Ale za to wszystko dzisiaj się ruszyły potwierdzili realizacje zamówienia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, pudinks said:

Wysłałem na adres : Armii Krajowej 15, 57-400 Nowa Ruda . Firma Satnet wskazała mi ten adres pod koniec maja ale wysłałem dopiero pod koniec sierpnia. Czy w tym czasie zmienił się adres ??

Kur******* tak zmienił się...............

http://xiaomi.com.pl/kontakt/

Posty takie jak twoje sieją zamęt i z automatu wygląda jakby cię olali podczas gdy to ty popełniasz błąd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja odradzam jakiekolwiek zakupy. Kupiłem dwa redmi 2. W jednym po jednym dniu zepsuła się dioda led. Odesłałem telefon 7 lipca, do tej pory nie mam telefonu, nie dostałem żadnego maila, pisma, smsa, nic! Z 10 razy pisałem do sklepu, w końcu zagroziłem zgłoszeniem sprawy na policję, co zamierzam jutro uczynić. Żadnej reakcji. Drugi telefon działa ok, chociaż występują w nim czasem dziwne trzaski w głośniku i szmer. Moża to przypadłość tego modelu. Tak czy inaczej  - odradzam. No i telefony dostałem z chińskimi śmieciowymi aplikacjami. Poza tym sklep nie załączył do kopery żadnej przejściówki do ładowania, jak się o nie upomniałem, to dostałem taką wiadomość:
JA:  Dzień dobry Nie otrzymałem ani jednej przejściówki do ładowanie. Dodatkowo w jednym telefonie zepsuła się latarka. Serdecznie pozdrawiam i czekam na informację, czy doślą Państwo końcówki  i na jaki adres mam odesłać telefon. 
Sklep:na naszej stronie w zakładce :do pobrania jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany, przejściówki dodawane sa do koperty luzem
JA: 
nie bardzo rozumiem Państwa odpowiedź "przejściówki dodawane sa do koperty luzem". Jak dla mnie końcówki mogą być nawet wysyłane gołębiem pocztowym, co nie zmienia faktu, że ich nie otrzymałem. 

Sklep: przejsciówka była w kopercie

 I dalej koniec jakiegokolwiek kontaktu, by psuć sobie opinie swojego sklepu z powodu końcówki do ładowania, to trzeba być nienormalnym, albo mieć klienta głęboko w ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@podróże_z_pazurem nie chce bronić sklepu, ale... żeby się pieklić o przejściówkę, która i tak się do niczego nie nadaje, a w sklepie można ją mieć za 3zł i to sporo lepszą... Po 2, tyle czasu i nie dzwonisz, a bawisz się w maile? Przecież od miesiąca tutaj piszemy, że kontakt mailowy jest 0...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Conor napisał:

Kur******* tak zmienił się...............

http://xiaomi.com.pl/kontakt/

Posty takie jak twoje sieją zamęt i z automatu wygląda jakby cię olali podczas gdy to ty popełniasz błąd.

Pisałem pod koniec maja i wysłali mi adres do wysyłki, a to że zmieniają co chwilę siedzibę i nazwę firmy to już inna sprawa. Zainteresowałem się faktem dopiero jak nie odebrali paczki. Wcześniej mieli inny adres siedziby, a inny serwisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie. Jestem jednym z nowych użytkowników Redmond Note 3 Pro. Kupiłem w go w xiaomi. com. pl Zero problemów, zamówienie złożone w nocy z poniedziałku na wtorek. Telefon w domu w piątek w południe. Nic nie brakowało. Jakiś kupon rabatowy nawet był. Przeglądając opinie różnych sklepów doszedłem do wniosku że ich ilość wynika z wielkości sprzedaży. Negatywne opinie posiadały również inne sklepy. Cena była atrakcyjna więc kupiłem u nich. Zakupy powyżej pewnej kwoty i tak realizuje zawsze za pobraniem więc nie uważam abym podejmował jakieś ryzyko. Gwarancja nieoficjalnych dystrybutorów i tak jest wielką niewiadomą więc nie widziałem powodu abym płacił więcej u kogoś innego.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

 

Witam

w załączeniu formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem.

Adres jest podany

wskazane problemy sugerują, że uszkodził Pan port usb w telefonie, już kilku klientów tak zrobiło poprzez niewłaściwe wkładanie kabla

 


--
Pozdrawiam / Best regards
Kamila Chabrzyk
[email protected]
--

www.królik24.pl

www.sjcam.com.pl

www.xiaomi.com.pl 

 

Dostałem odpowiedź w ciągu 24h, na razie jest okej, jeśli przyjmą drugi raz na gwarancję to podtrzymam pozytywną opinię.

W załączniku daję formularz reklamacyjny:

Adres serwisu: Satnet Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce

formularz reklamacyjny.pdf

Oraz ich e-mail:  [email protected] przez pro14.linuxpl.com 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites