Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous
 Share

Recommended Posts

7 minut temu, solko12 napisał:

Kiedy zamówiliście urządzenia (osoby które już dostały maile z wysyłką)?

20.07... rano odstąpiłem od umowy, wysłali o 16 paczkę, jutro ma być rzekomo, bo nie czytają wiadomości i w zasadzie mało ich cokolwiek interesuje chyba poza tym żeby zamówionego towaru teraz się pozbyć.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, kamiltbg napisał:

Ja Ciebie nie rozumiem. Dopiero płakałeś, że o rany boskie nie będę miał paczki przed urodzinami. Paczka dojdzie jutro, więc chyba całkiem nieźle, to teraz masz problem, że nie wiesz co z nią zrobić. Odbierz i olej odstąpienie od umowy. Im wcale nie zależy na tym, żebyś Ty ten telefon wziął, bo i tak znajdą na niego klienta.

16dni... całkiem nieźle? W tym czasie masz paczkę z Chin DHL'em i jeszcze z 10dni zaoszczędzone :D. Oj zależy.. Ty myślisz, że za czyją kasę oni ten sprzęt sprowadzili? Swoją? Wątpię. Od samego początku manipulują kasą kupującego, dlatego to trwa ,ile trwa i dlatego niektórzy nie dostają zwrotu w ciągu 14dni :). Sklep po prostu nie ma z czego oddawać, bo wszystko wydaje na nowy towar. Ja bym właśnie telefonu nie odebrał, niech się bujają, odstąpiłem od umowy więc sklep/sprzedawca powinien się do tego ustosunkować.

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, kamiltbg napisał:

@Kicksaw dopiero narzekał, że nie będzie miał przed 11-tym, pod tym względem jest nieźle, nie pod względem czasu realizacji. No pewnie, może zwrócić, wydać kasę na przesyłkę, a później czekać do 2 tygodni na zwrot i musieć go kupić gdzie indziej, zamiast po prostu cieszyć się telefonem. Zachowanie sprzedawcy to jedno, ale na odesłaniu więcej straci Kicksaw, niż oni, bo oni i tak bez problemu sprzedadzą ten telefon.

Co straci? Nie odbierze telefonu, więc nic nie straci, telefon wróci do nadawcy, to SATNET zapłaci.

Link to comment
Share on other sites

@Nezumi dokładnie to samo ja podejrzewam. Poleciało pewnie kilka skarg i odstąpień, nie tylko z mojej strony, zapaliła się lampka pt. "oho, pieniążki uciekają". Ja inaczej nie potrafię wytłumaczyć jak to jest, że wysyłasz maila - "72 godziny na odpowiedź", kolejnego po tygodniu, następnego wczoraj. Ktoś tu z forum wysłał o 9:23 maila do nich i to samo. Ja wysłałem o 9:22 odstąpienie i... nagle w cudowny i niewytłumaczalny sposób nie dostaję "72 godziny i się bujaj". Ok, masowe wysyłanie o 11:04 realizacji zamówienia. I nagle się realizacja zrobiła, zamówienie zrobiło, wystarczyło napisać w odstąpieniu że:

- nie ma z nimi żadnego kontaktu, czy to SMS, e-mail, telefon

- złamali sami regulamin przynajmniej w 2 różnych punktach (terminy, informowanie, odpowiedzi)

- nie przestrzegają dobra klienta i narażają go na straty takim zachowaniem 

- w przypadku braku zwrotu pełnej kwoty sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta

Nagle godzina 16 i wysyłają mi paczkę, nie czytają ani wiadomości, ani nic, bo i po co. Tak jak Nezumi powiedział - nie mój interes, moje pieniądze, ja je płacę i wymagam pewnego minimum bezpieczeństwa. Można być cierpliwym, ale nie można rzucać pieniędzmi na lewo i prawo jak się nie ma ich nadmiaru. Nie na to pracuję żebym dawał zarobek krętaczom.

Wiem, wiem. Odstąpienie od umowy nie wymaga uzasadnienia. Ale musiałem po prostu. E-mail z datą wysłania mam, polecony dojdzie jutro bo na piśmie w przypadku takiej rzetelnej i odpowiedzialnej firmy to zawsze dodatkowy atut. 

Chciałem zakupić ten telefon na swoje urodziny, oczywiście. Ale teraz to im po prostu nie popuszczę i nie dam zarobić na sobie. Nie stracę, nie umrę, mam zapasową Nokię 3310. Jeden pozwoli na takie traktowanie klienta, drugi, dziesiąty. Nic się nie zmieni i dalej będą tak robić. 

Właśnie pierwotnie w Chinach chciałem zamawiać ale mówiłem sobie - a co tam, zanim przyjdzie, u nas na miejscu będzie szybciej. No i mam nauczkę. Nie tyle że zależy mi na czasie ale nigdy bym się nie spodziewał takiego odwalania w bambuko.

@kamiltbg - ja im dałem dwa tygodnie na realizację zamówienia. Nie pięć dni jak powinno być z ich regulaminem. Dwa bite tygodnie, tyle wystarczyło chyba im żeby odpisać na cokolwiek. Tego nie zrobili. Wykpili sobie wszystkich kupujących jak leci, bo im wolno. To nie czasy komunistyczne że to klient stał z kartką w kolejce i prosił się o mięso a pani sprzedawczyni powiedziała "LOL, SORRY, NIE MA XD" chowając podwawelską dla siebie. Cierpliwość cierpliwością. Ja wykazałem się i tak zbyt dużym zrozumieniem dla nich. Pierw czekałem bo to sobota i niedziela więc pewnie we wtorek dostanę albo środę. Później - remont firmy. A to też poczekam, mają nawał pracy, zamówiłem przed 22.07 więc dostanę, nie ma co się nakręcać opiniami. Kolejne czekanie: 01.08, gdy na stanie pojawiły im się te same telefony co zamówiłem a moje zamówienie wisiało i czekało na realizację, telefony zeszły i cisza. 03.08 - pół dnia spędziłem żeby się jakoś z nimi skontaktować. Co godzinę telefon, co godzinę wyłączony. E-mail z informacją że jak nie dostanę informacji co z moim zamówieniem do godziny 16 to odstępuję od umowy. SMS o tym, że zamówienie nie zostało zrealizowane od dwóch tygodni i jeżeli je oleją do końca dnia to odstępuję od umowy.

Dzisiaj ten list, skan.. wydaje mi się że aż za dużo. Zależało mi, już mi nie zależy, przynajmniej nie w tym marnym sklepie gdzie kontakt istnieje jedynie w ścianie a i co do tego pewności nie mam. Teraz żądam zwrotu pieniędzy, w całości, mało mnie interesuje że oni sobie wysłali paczuszkę bo mieli taki kaprys. Raz pozwól, drugi, trzecim razem wyślą Ci paczkę mimo odstąpienia od umowy tydzień przed wysyłką. Bo im wolno a Ty płać boś naiwny. Rzecznik został poinformowany o tym, mam czekać na pieniądze, firmy takie jak ta powinny dawno przestać funkcjonować. Ja poczekam i te dwa tygodnie na zwrot - niech no tylko mi zwrócą mniej albo później..  za cwaniactwo, krętactwo, robienie z ludzi bałwanów i udawanie że jest w porządku tego akurat nie popuszczę. Mogę sobie "płakać" że mi na urodziny nie przyjdzie. Trudno, to nie przyjdzie, z kapryszenia wyrosłem, ale satysfakcja z podjętej dobrej decyzji będzie. I tak zamówię ten telefon i tak. Nie u nich tylko u producenta, przyjdzie mi z Chin ale będę miał pewność co do zamówienia, dostawy, będę wiedział kiedy przyjdzie i co dzieje się z moimi pieniędzmi. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mlynoza said:

Witam.

Zamówienie 21.07

Realizacja zamówienia  i faktura 04.08

Czy ktoś zamówił Mi4c (2/16 biały) w tym terminie i czeka już na przesyłkę od dpd lub Inpost???

 

 

dokłądnie ja :) ten sam dzień ten sam model. tylko dwa maile. bez wysyłki kurierem jeszcze. Zobaczymy jutro

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kamiltbg napisał:

A później będzie się użerał, żeby odesłali mu całą kwotę, a nie potrącali kuriera, tak jak wcześniej ktoś napisał.

@kamiltbg z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że albo jesteś obrońcą uciśnionych przedsiębiorców z Dolnego Śląska, albo .. przedstawicielem omawianej firmy.

Jeśli prawdziwa jest opcja pierwsza - chwała Ci za to, ale sugeruję pobierać opłaty za takie usługi - to może być ciekawa nisza do zagospodarowania :-)

Jeśli natomiast prawdą jest moje drugie podejrzenie, to może lepiej by było, zamiast wdawać się w pyskówki z klientami - po prostu nakreśić tu jakiś ogólnikowy plan wysyłki sprzedanych telefonów. Ludzie (przynajmniej większość) raczej nie mają pretensji o to, że czekają. Mają pretensję, ponieważ nie wiedzą co się dzieje z ich pieniędzmi/zamówieniem.

Jak dla mnie - sprawa jest prosta - zabierając głos na forum takim jak to, sprzedawca może tylko zyskać (o ile nie jest skrajnym idiotą). Bo ludzie lubią wiedzieć, lubią rozumieć co się dzieje.

Tyle mojego (przynajmniej na razie). Życzę wszystkim udanego wieczoru.

Edited by Pioter_
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prześledziłem wątek na forum i wyłania się jeden wniosek, sprzedawca nie panuje nad tym co oferuje. Ja zamówiłem Redmi 3 Pro 20.07.2016 napisałem 3 maile bez odzewu a telefon tak jak opisują inni. Taki sprzedawca nie ma racji bytu, nie ma sensu pisać mocnych słów pod ich adresem sami sobie wystawiają wizytówkę. Dno i tyle.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli wysłali, a w6 anulowaliście to nie odbieranie:)

 

Kurier się popluje i tyle.

W moim przypadku zmienili adres wysyłki do Zielonej Góry(miasto) xD

Oczywiście wszystko po mojej odmowie, najlepsze było to, gdy dzwonił do mnie kurier gdzie jest ta ulica.

 

Link to comment
Share on other sites

Oho, dostałem dzisiaj rano dwa maile z fakturą i realizacją zamówienia (czyli dnia 05.08), praktycznie równo tydzień po złożeniu zamówienia na białego Redmi 3S (czyli wieczorem dnia 28.07). Może w poniedziałek albo wtorek dojdzie do mnie paczuszka paczkomatem. Dam znać! :)

Link to comment
Share on other sites

Dostałem informację na maila, że kurier będzie w godzinach 13:30 do 15:30. Wystarczy wejść na ich czat z konsultantem. Odmowa zajęła mi max 10 minut (siedząc w pracy nie mam za dużych możliwości żeby dzwonić do kuriera). Odnotowali bez problemu, po co ktoś ma się fatygować do mnie specjalnie jakieś 20km żeby dostać rezygnację.

Zwrócą do sklepu, a ja czekam na zwrot pieniędzy.

Link to comment
Share on other sites

Jakie studzenie nastrojów ? Informacja o sposobie realizacji zamówień w tej firmie powinna być jak najbardziej rozgłaśniana.

Farmazony o zaksięgowaniu można sobie miedzy bajki włożyć. Większość realizuje wpłaty PayU lub kupuje za pobraniem. Wiec proces wysyłki można rozpocząć praktycznie od zaraz.

Przerażajace jest najbardziej to ze proces ewentualnej reklamacji/zwrotu telefonu tez przyjdzie realizować z tymi samymi nieudacznikami.

Jednym słowem nie kupujcie! Niech giną :)

Wysłane za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, kamiltbg napisał:

A później będzie się użerał, żeby odesłali mu całą kwotę, a nie potrącali kuriera, tak jak wcześniej ktoś napisał.

Nie mają prawa potrącić za kuriera, co więcej muszą oddać całość, nawet to co płacisz za dostawę.

Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, mariuszsal napisał:

Jakie studzenie nastrojów ? Informacja o sposobie realizacji zamówień w tej firmie powinna być jak najbardziej rozgłaśniana.

Farmazony o zaksięgowaniu można sobie miedzy bajki włożyć. Większość realizuje wpłaty PayU lub kupuje za pobraniem. Wiec proces wysyłki można rozpocząć praktycznie od zaraz.

Przerażajace jest najbardziej to ze proces ewentualnej reklamacji/zwrotu telefonu tez przyjdzie realizować z tymi samymi nieudacznikami.

Jednym słowem nie kupujcie! Niech giną :)

Wysłane za pomocą Tapatalk

I własnie dlatego odmówiłem paczki dzisiaj. Mógłbym ją zatrzymać, czemu nie, niech się później oni dobijają do mnie (powodzenia, przekierowanie na pocztę głosową tak jak u nich też mogę zrobić). Tylko co z tego?

Patrząc tak po wątku i biorąc wszystko za prawdę co jest tu napisane i omijając przerażający czas realizacji, brak kontaktu oraz wpychanie paczek po odstąpieniu na chama, to co można im jeszcze zarzucić?

Proszę bardzo: mylą zamówienia, mylą sposoby płatności (było zapłacone z góry, wysłali za pobraniem), paczki są niekompletne, brakuje przejściówek, szkła, etui. Zamiast zamówionego RMN3P 32 przyszło 16, albo inny zupełnie telefon. Realizacja "od czapy" - niby mają na magazynie w Polsce ale Twoje zamówienie wisi od 20 dni podczas gdy ktoś inny ma zrealizowane w ciągu 4-5 na inny sprzęt ale też na magazynie. Paczki wysyłają z innego adresu (starego) niż rezydują - moja przyjść miała z ul. Spółdzielczej 9 w Kobierzycach, nie Królikowice ul. Długa 29 czy z "regulaminu" ul. Armii Krajowej 15 z Nowej Rudy (!). O regulaminie nie wspominałem? A, no tak. Nie przestrzegają go, nie informują ludzi. Informacje bazowane na poprzednich wpisach. Nie bez powodu trafili tutaj na czarną listę chyba jako jedyny sklep.

Jak dla mnie? Jedna wielka szopka. 3 adresy, jedna firma, zero kontaktu. Wyślij na gwarancję telefon teraz. Uzyskaj informacje co i jak. Mam w poważaniu czy będą stratni u mnie za wysyłkę - ich wina że nie mają kontaktu z człowiekiem. Jeżeli ja sprzedawałem coś na Allegro to wysyłałem zgodnie z zamówieniem, od razu gdy dostałem pieniądze. Oczywiście ja sprzedałem kilka rzeczy, oni setki.

Dlatego też powinni brać pod uwagę że mają za dużo zaległych zamówień, i nie tyle co wstrzymać nowe a wywiesić informację że czas realizacji zamówień będzie wydłużony w związku z dużym zainteresowaniem". Odstraszyłoby to część klientów, pieniążki by sobie poszły gdzieś indziej, na to pozwolić nie można przecież, nie? No to po co informować i dopełniać swojej części umowy. Że zrezygnował? Dawaj Ziutek, wyślemy mu paczkę to pewnie nie będzie chciał się narażać na koszt odesłania we własnym zakresie i będziemy mieli spokój.

 

Nie tędy droga, nie tak się robi z ludźmi w nomen-omen cywilizowanym kraju.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich.

Dnia 17 lipca zamówiłem powerbanka 16000 wraz z etui za pobraniem przez dpd. 5 min po zamówieniu standardowy mail o zrealizowaniu zamówienia. A potem już cisza... Nie można się dodzwonić, a na maile cisza... Super, bo powerbank miał byc prezentem na urodzinym a są one w niedzielę. Zmuszony jestem kupić coś na miejscu. Na powerbanka czekam jednak dalej bo przyda się mi. Dzisiaj zobaczyłem, że powerbank jest znów dostępny i parę osób piszących tutaj dostało wiadomość o nadaniu paczniu na inpost. Teraz pytanie czemu ja nie? czy olewają tych co zamówili za pobraniem??? Jeśli mają na tym forum swojego człowieka i to czyta to cierpliwie proszę o ponaglenie sprzedawców, bo w następnym tygodniu wyjeżdżam i potrzebuję baterii na wyjazd ;-;

15 godzin temu, Navarios napisał:

Właśnie dostałem potwierdzenie od InPostu, że paczka (power bank 16000) ruszyła w drogę. Dziś musiał być masowy dzień wysyłek.

Taaaak do inpostu, a za pobraniem dpd mają gdzieś... niestety ;C

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kamiltbg napisał:

Zdaję sobie sprawę, jak to wygląda, ale niektórzy to tu wręcz przeginają. Jeśli czytałeś temat, to możesz zobaczyć, że ktoś się stresował, że nie ma zaksięgowanej wpłaty po kilku godzinach od tego, jak do nich dotarła. Kilka takich osób i cała reszta denerwuje się niepotrzebnie i snuje scenariusze, że będzie trzeba iść na policję. Sam kupiłem telefon u nich i zależało mi na czasie, napisałem do nich jednego maila, oczywiście bez odpowiedzi, ale po pięciu dniach (nie licząc przeprowadzki) mam zrealizowane i jest szansa, że dziś wyślą.

Staram się studzić nastroje, bo dobrze wiem, jak zareagowałbym na taki temat jeszcze pół roku temu. Już bym pewnie pisał przedsądowe wezwanie do zapłaty następnego dnia xD Odbiorę telefon i pewnie przestanę zaglądać do tego wątku, a zacznę udzielać się w innych, to będziesz miał pewność, że nie jestem pracownikiem firmy (czy oni w ogóle mieliby czas na odpisywanie na forum, zamiast pakować setki telefonów?).

Swoją drogą mail przyszedł mi o 8:24, więc w sumie tak jak podejrzewałem nie pracują od 9.30 do 15.30, ale tylko biuro mają otwarte w tych godzinach.

bycie przedstawicielem firmy to bynajmniej nie zarzut - tak jak pisałem wyżej, jeśli któryś z pracowników poświęciłby kwadrans na napisanie kilku słów w tym wątku wyszło by im to tylko na dobre.

Oczywiście niektórzy tutaj nieco za wcześnie przełączają się w tryb "pieniacz", ale zwróćmy uwagę jak wygląda sytuacja zdecydowanej większości - ludzie po prostu nie mają żadnej informacji zwrotnej. Weź pod uwagę, że obecnie, w czasach PayU, przelewów ekspresowych i kurierów ludzie po prostu przyzwyczaili się do innego poziomu obsługi.

Podam Ci dwa przykłady, które w ostatnim czasie sam przerabiam/przerabiałem.

Sytuacja 1 - zamówienie wideorejestratora do autka na allegro:

  1. Wtorek rano zamówienie + płatność przez PayU
  2. Wtorek po południu potwierdzenie nadania paczki w paczkomacie
  3. Wczoraj około południa dostałem sms'a, że paczka jest do odbioru

Jakby podliczyć czas realizacji od zapłaty do momentu kiedy miałem paczkę w swoich obślizgłych łapkach to pewnie zmieściliśmy się w 36 godzinach. Prawda jest taka, że to jest obecnie STANDARD RYNKOWY i do takiego standardu wszyscy się odnoszą.

Sytuacja 2 - zamówienie telefonu w firmie satnet

  1. 28.07 wieczorem składam zamówienie i wysyłam przelew
  2. 03.08 potwierdzenie, że zarejestrowali sobie przelew (rano)

KONIEC.

Dodaj do tego brak odpowiedzi na maile i telefon z zapchaną pocztą głosową.

Tak, biorę poprawkę na to, że ileś zamówień mogło się spiętrzyć, dlatego nie robie jeszcze awantury, tylko kulturalnie czekam.

Błąd firmy polega na kompletnym braku komunikacji - TYLE.

Inna strona medalu jest taka, że nieco zabawne jest oburzenie niektórych osób na to, że firma nie realizowała mozamówień w trakcie swojej "przeprowadzki". 

Tak, powinni posłać jakiś mass mailing do osób z otwartymi zamówieniami - to przecież każdy by zrozumiał.

 Cały ten wątek miałby pewnie o 80% mniej wpisów gdyby szef tego przedsięwzięcia biznesowego traktowal swoich klientów nieco poważniej. Można przecież w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania dorzucić klientowi jakiś gadżet. Breloczek, szkło hartowane albo inne badziewie, z którego pewnie większość z nas byłaby bardzo uradowana (ja bym był) i zamiast marudzić pisalibyśmy "sumie się spóźnili, ale ok, trudno, zdaża się njepszym ble ble ble".

Ktoś po tamtej stronie musi zrozumieć, że takie forum jak to, to dla niego prawdziwa żyła złota - bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami i uzytkownikami to coś o czym większość dystrybutorów sprzętu może tylko pomarzyć, a ten wątek jest tak wypozycjonowany, że jak wpiszenie w google "xiaomi.com.pl opinie" to wyskakuje jako pierwsze skojarzenie - przed ceneo. 

Kończę wywód. Wracam do czekania.

Edited by Pioter_
Link to comment
Share on other sites

aktualnie moja obserwacja jest taka, że telefonów ze stanu magazynowego ubywa, więc zaczynam niecierpliwie tupać nóżkami - może niedługo mój też zostanie wysłany :D

Swoją drogą - możemy otworzyć nowy wątek - "co zrobię, jak już dostanę swój telefon od xiaomi.com.pl" :)

 

Edited by Pioter_
Link to comment
Share on other sites

Informuję, że właśnie odebrałam swój telefon z paczkomatu. Póki co wszystko jest ok - etui przyszło, szkło hartowane (nie jestem pewna jak je założyć, po co mi ta niebieska naklejka? XD), przejściówka i telefon w dobrym kolorze. Jeszcze go uruchamiam, ale sprawdzę czy dobra wersja :P 

PS. Czy ktoś się orientuje czy to co oni instalują na redmi 3 pro jest ok, czy mam się bawić w jakieś własne instalacje/bootloadery/ściąganie systemu z miupolska? 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Hawkie napisał:

" W trakcie realizacji " oznacza ze sobie pakują i póżniej będzie następny status "wysłane" czy to w trakcie realizacji juz oznacza że wysłane?

W trakcie realizacji - oznacza ze kliknąłeś "zamów"

Zrealizowane - zaksięgowaliśmy twoją wpłatę

czekam na następny level...

Link to comment
Share on other sites

Hej, ostatni mój post w tym wątku. Byłem na miejscu odebrać telefon (mi4c) bo na paczkę nie dało rady się doczekać... Sklep (właściwie cały dom) jest w proszku na miejscu uwija się 5 osób, a telefonów od groma. Więc nie martwcie się faktycznie wyjdą tylko ilość zamówień ich przerasta. Na mój gust w ciągu tygodnia powinno się to wyprostować.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bsimpson said:

W trakcie realizacji - oznacza ze kliknąłeś "zamów"

Zrealizowane - zaksięgowaliśmy twoją wpłatę

czekam na następny level...

Płaciłem przedpłata przelewem (w piątek) i miałem status wstrzymane(czekamy na zaksięgowanie $) i teraz jest W trakcie realizacji (od środy). Nie wierze że są aż tak niekompetetni że już 3-4 dni księgują wpłate ....ale cyrk ...

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, sobiibos napisał:

Hej, ostatni mój post w tym wątku. Byłem na miejscu odebrać telefon (mi4c) bo na paczkę nie dało rady się doczekać... Sklep (właściwie cały dom) jest w proszku na miejscu uwija się 5 osób, a telefonów od groma. Więc nie martwcie się faktycznie wyjdą tylko ilość zamówień ich przerasta. Na mój gust w ciągu tygodnia powinno się to wyprostować.

Po prostu pojechałeś i poprosiłeś o wydanie telefonu osobiście ?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Hawkie napisał:

Płaciłem przedpłata przelewem (w piątek) i miałem status wstrzymane(czekamy na zaksięgowanie $) i teraz jest W trakcie realizacji (od środy). Nie wierze że są aż tak niekompetetni że już 3-4 dni księgują wpłate ....ale cyrk ...

Widzisz, wpłatę księgują 3-4 dni. Poczekaj na realizację (czyli kiedy go spakują) i fakturę, a później na nadanie paczki (mail od DPD/Inpost) :) Od realizacji do nadania widzę przyśpieszyli bo mi w ciągu kilku godzin nadali po realizacji, nie istotne że odstąpienie było dawno przed realizacją.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Grz3siek said:

Po prostu pojechałeś i poprosiłeś o wydanie telefonu osobiście ?

A co w tym dziwnego ?

Jak nie nadali to przecież możesz odebrać osobiście problemów ci napewno nie będą robić a i na pakowaniu czasu oszczędzą.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Telefon doszedł cały i zdrowy... tylko mam duże wątpliwości co do jego autentyczności.

Po samym wyglądzie nie powiem, że to Xiaomi Redmi Note 3 Pro - 3/32GB LTE, a na opakowaniu są chinskie znaki + końcówka "Note 3".

Jak sprawdzić, że dostałem to co chciałem?

 

Sorki za offtopic.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...