Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Przed chwilą, mostek napisał:

Ile jest czasu na odstąpienie od umowy od dnia jej zawarcia ? 

14dni od czasu otrzymania towaru + czas od zamówienia do dostawy. Czyli odstąpić możesz w każdym momencie, aż do terminu 14dni od otrzymania zakupu.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję bardzo. Jednym słowem. Cierpliwość. Chciałbym, żeby po tej przeprowadzce ich firma zaczeła normalnie dizłać i ludzie mogli sie cieszyc szybkimi dostawami i dobrym kontaktem 

Link to comment
Share on other sites

Ja odstąpiłem od umowy po przekroczeniu przez nich tych regulaminowych dni, po których rzekomo miał się ze mną ktoś kontaktować, jeżeli przesyłka się opóźni. Dziś, a właściwie to już wczoraj minął ostatni 14 dzień, w którym mieli mi zwrócić pieniądze, a  ich nadal brak, W poniedziałek wybiorę się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, nic mi innego nie pozostało.

Link to comment
Share on other sites

Panowie jaka jest szansa, że jeśli odwiedzę sklep w poniedziałek wydają mi zamówioną 20.07 xiaomi yi, oczywiście zero odpowiedzi via email i tel ;/ 
najśmieszniejsze jest to że kamerkę zamówiłem odpowiednio wcześnie by mięć ją na urlop który zacznie się we wtorek....

Ogólnie pierwszy raz mam taką sytuację z zakupami przez internet, aż dziw że taka firma jeszcze sie utrzymała na rynku w dzisiejszych czasach

Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Tygrysek napisał:

W pro nie spotkałem się z miuipolska ,jest grywany global z nie pełnym Polskim (aparat i foto jest po angielsku)

Akurat u mnie nie spotkałem się z brakiem tłumaczeń.

Screenshot_2016-07-29-20-00-35_com.android.updater.png

Screenshot_2016-07-29-20-03-30_com.android.settings.png

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kancludek napisał:

Akurat u mnie nie spotkałem się z brakiem tłumaczeń.

Screenshot_2016-07-29-20-00-35_com.android.updater.png

Screenshot_2016-07-29-20-03-30_com.android.settings.png

Telefon musisz odblokować ...,pokaż menu galerii i aparatu .

Edited by Tygrysek
Link to comment
Share on other sites

Po wystosowaniu e-maila do PayU otrzymałem wiadomość, że sytuacja z tą firmą jest im znana lecz ostatecznie wywiązują się z zobowiązań i realizują zamówienia. Jeżeli do końca tego tygodnia nie otrzymam przesyłki mam zgłosić się ponownie to wyślą przypomnienie do sklepu. Poczekam, zobaczę jeszcze jak to wyjdzie.

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie

19.07 zakup telefonu Mi4C 2/16GB Biały

26.07 informacja o zrealizowaniu

i od tego czasu cisza...

Okazało się, że faktycznie działają w kierunku zrealizowania zamówienia. Dziękuję w tym miejscu koledze Piorunowi za uświadomienie mnie o aplikacji! ;) Po założeniu konta na stronie paczkomatów dzięki nr. telefonu olśniła mnie, że paczka jest opłacona i oczekuje na nadanie... lepsze to niż nic.

Jeżeli też ktoś wybrał opcje paczkomatu to gorąco polecam lepsza taka informacja niż taka jaką dostajemy od Satnetu czyli głuchy telefon.

Kiedy paczka w końcu trafi w moje rączki obiecuje poinformować ;) miejmy nadzieje że będzie działać, bo zwrotu w ramach gwarancji mogę nie przeżyć...

 

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Waski11 napisał:

21.07 - dokonanie zakupu MI4 oraz wpłata przez PayU

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji o realizacji zamówienia. Zaczynam wątpić :(

Ja mam tak samo i pewnie jeszcze wielu innych, trzeba czekać i tyle :D

Link to comment
Share on other sites

Zabawnie jest gdy ktoś zamówił telefon (w moim przypadku RN3Pro) oraz szkło i case. Widziałem w tym temacie, że tak się niektórym już zdarzało. Potwierdzili zamówienie 10.07, dostałem telefon 18.07. po południu. Z tym, że zamówiony case miał być oryginalny - grafitowy, a dostałem domyślnie dodawaną (najprawdopodobniej) bezbarwną wersję jakiejś podróbki, zaś w środku była karteczka z napisem "Szkło wyślemy pocztą :)". Myślałem, że padnę ze śmiechu. Mijają właśnie dwa tygodnie od mojego otrzymania telefonu (3 tygodnie od potwierdzenia zamówienia) i ani szkło, ani oryginalny case mi nie przyszedł. Żadnego kontaktu z firmą przed ich przenosinami - nie odpisywali, nie odpisują; nie odbierali i ciekawe, czy w ogóle odbiorą telefon w najbliższym czasie...

Link to comment
Share on other sites

@kamiru0 - szczęśliwcu, Tobie przyszedł telefon w szybkim terminie :)

@kamiltbg - no tak, tyle że to dotyczy zamówień złożonych w dniu/po dniu 22.07. Niektórzy zamówili 19.07 i do dzisiaj nie mają sprzętu, inni 21.07 i dostali po kilku dniach. Jak im pasuje, kiedy im pasuje, o ile w ogóle im pasuje.. sklep-loteria.

Jak się uda to realizacja w szybkim terminie. Jak się nie uda to czekaj waćpan i miesiąc. Na szczęście PayU mi potwierdziło, że "ostatecznie realizują wszystkie zamówienia" więc to jest jakiś pozytyw. Mogliby przecież ostatecznie nie realizować żadnych, albo część. Ile trzeba czekać to już inna historia - a do osób niecierpliwych nie należę, o ile prosto z mostu by było powiedziane że zamówienia przed 22.07 też będą opóźnione. Czekam jeszcze 3 dni i leci odstąpienie od umowy jeżeli telefonu nie będę miał u siebie, w stanie takim jakim zamawiałem, kolorze, modelu, cokolwiek. A jak mi przyślą złoty to się osobiście tam przejadę...

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, kamiltbg napisał:

No ja czekam na wysyłkę do piątku, więcej czasu nie mam, bo w sumie wziąłem u nich licząc, że dostanę go jeszcze przed wyjazdem na wakacje. Nie rozumiem tylko po co ta szopka z ilością telefonów na stanie, gdzie niektórych w ogóle nie ma i nie można ich zamówić, a suma summarum wszystko idzie dopiero z Chin. Obawiam się tylko, że teraz to dopiero muszą mieć zapierdziel, skoro przez tydzień nic nie wysyłali.

Coś tam wysyłali z tego co widziałem. Pytanie tylko jaki procent zamówień to był. Dodatkowo z Chin zamówisz szybciej czasami niż z Polski. To jest ewenement jakiś :D Ja mam tylko nadzieję że pójdą po rozum do głowy, wezmą się w garść i zaczną być rzetelną firmą. Z tego co wyczytałem to mieli swojego czasu zupełnie inne podejście do klienta, udawało im się szybko realizować zamówienia.

W chwili obecnej to trochę strach - ludzie sobie chwalą jak już paczka przyjdzie, niemniej konta na Allegro zablokowane (rzekomo sami się wycofali), ludzie którzy Xiaomi interesują się na co dzień o tym wiedzą, PayU wie, a firma działa ok. 10 lat i nadal robi tak, jak robi. Ludzie pewnie boją się że stracą tą gwarancję gdyby w razie czego zamknęli firmę więc też nie podejmują odpowiednich kroków.

Na stronie ładnie to wygląda - pełno komentarzy, rekrutacja do pracy na przełomie lipca i sierpnia 2016, przejrzysta graficznie witryna. Mam nadzieję - naprawdę, mam - że uda im się zatrudnić ludzi, poprawić warunki obsługi klienta. Ale czy to zrealizują, skoro CV i listy motywacyjne każą słać na skrzynkę, która jest wiecznie przepełniona? Czas pokaże. Moje zamówienie nadal wisi "w trakcie realizacji" :)

Link to comment
Share on other sites

Kocham ten sklep :)  Zamówiłem 19 lipca za pobraniem 4 telefony Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB LTE  dla rodzinki, wszyscy chcą te telefony ,dziś rano telefon, kurier dpd ma paczkę do mnie ,zapłaciłem otwieram a tu szok, 4 szt się zgadzają ale nie te telefony ,przysłali Xiaomi Mi5 – 4/128GB LTE,Chciałem być fer , a zadzwonię i poinformuje ich o błędzie , że złe telefony przysłali, no ale telefon dalej mają wyłączony.No cóż dziękuje sklepowi za promocję.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Tygrysek napisał:

Kocham ten sklep :)  Zamówiłem 19 lipca za pobraniem 4 telefony Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB LTE  dla rodzinki, wszyscy chcą te telefony ,dziś rano telefon, kurier dpd ma paczkę do mnie ,zapłaciłem otwieram a tu szok, 4 szt się zgadzają ale nie te telefony ,przysłali Xiaomi Mi5 – 4/128GB LTE,Chciałem być fer , a zadzwonię i poinformuje ich o błędzie , że złe telefony przysłali, no ale telefon dalej mają wyłączony.No cóż dziękuje sklepowi za promocję.

Pomijając już całość historii to mam nauczkę na przyszłość - od sklepów których nie znam tylko paczki za pobraniem. Bo widzę realizują w taki sposób (no chyba że jutro rano da mi znać kurier że jest, co by było magiczne bo status się nie zmienia).

Zastanawiam się w wypadku takiej "promocji" co w sprawie ewentualnej reklamacji, oraz punktu prawnego dotyczącej całej tej ewentualnej sytuacji. Serwis nie przyjmie bo to nie te telefony co powinny być (ew. odesłaliby Ci model pierwotnie zamówiony i rób co chcesz), z drugiej - jest to nomen omen przywłaszczenie przedmiotu który nie został zamówiony. I tu pojawia się paradoks bo z jednej strony myślę sobie "dobrze im tak, za te wszystkie problemy" z drugiej jednak - istnieje możliwość że Cię zaczną ścigać.

Jeżeli się spełni druga opcja to daj znać - będziesz JEDYNĄ osobą która ma z nimi tak dobry kontakt. Zatrudnimy Cię na forumowego łącznika z ich firmą :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ up Ale Ciebie nie rozumiem, zamawiasz telefon i za niego płacisz, po co?nie możesz zapłacić 6 zł więcej i zawsze płacić za pobraniem przy kurierze ? Do tego paczkę sprawdzam przy nim.

W sprawie reklamacji, znam tą markę od dawna, nigdy nie miałem problemu z telefonami tej firmy, Na stronie producenta można zobaczyć z jakich dokładnie jest części i części sobie możesz domówić.Reklamacja, już widzę ,że go Ci w Polsce naprawią, jasne, jak telefon nawala to lepiej kupić sobie nowy.

Co do tej promocji co mi zrobili, oni sami nie wiedzą co wysyłają, proponuje zamów sobie redmi note 3 pro 2/16 na 90 % dostaniesz 3/32 .

Link to comment
Share on other sites

Tak dostałem smsa o 6:50 ,że paczka została wydana kurierowi do doręczenia/emaila nie sprawdzałem

 

Ps jest w spamie też informacja o doręczeniu

Edited by Tygrysek
Poprawione
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, kamiltbg napisał:

Z pobraniem jest taki problem, że trzeba być w domu i czekać na kuriera

Kolego...Jaki problem podać sprzedawcy adres do pracy, na uczelnię, czy inne miejsce w którym aktualnie się dłużej przebywa?

Link to comment
Share on other sites

Kolego...Jaki problem podać sprzedawcy adres do pracy, na uczelnię, czy inne miejsce w którym aktualnie się dłużej przebywa?

Różnie bywa, nie ma co koelgo generalizować. Tym bardziej że nie wiesz kiedy oni wyslą ten telefon tak naprawdę i zaręczam Cię że są osoby które nie wiedzą gdzie będą akurat za tydzień czy za dwa.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, cointreau napisał:

Kolego...Jaki problem podać sprzedawcy adres do pracy, na uczelnię, czy inne miejsce w którym aktualnie się dłużej przebywa?

No to akurat jest problem. Ja np. pracuję w godzinach 6-14, kurierzy zazwyczaj są albo przed 12 u mnie, albo po 15 (taka lokalizacja, miasto się wiecznie korkuje wiec o paczce między 12, a 15 mogę zapomnieć)... Dlatego dla mnie jedyny słuszny wybór to Paczkomat, który mam zaraz obok roboty, jak nie odbiorę tego samego dnia po pracy, to odbiorę 2 przed pracą :D.

Link to comment
Share on other sites

Witajcie, ja swoje zamówienie złożyłem 21 lipca na dwa telefony Redmi Note 3 pro 3/32, oczywiście za pobraniem, jednak do dziś doszła mi tylko faktura (w środę 26 lipca). Wysłałem do nich 2 wiadomości z zapytaniem o termin wysyłki ale jak na ten moment cisza... Pozostaje tylko czekać :/

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Tygrysek napisał:

@ up Ale Ciebie nie rozumiem, zamawiasz telefon i za niego płacisz, po co?nie możesz zapłacić 6 zł więcej i zawsze płacić za pobraniem przy kurierze ? Do tego paczkę sprawdzam przy nim.

W sprawie reklamacji, znam tą markę od dawna, nigdy nie miałem problemu z telefonami tej firmy, Na stronie producenta można zobaczyć z jakich dokładnie jest części i części sobie możesz domówić.Reklamacja, już widzę ,że go Ci w Polsce naprawią, jasne, jak telefon nawala to lepiej kupić sobie nowy.

Co do tej promocji co mi zrobili, oni sami nie wiedzą co wysyłają, proponuje zamów sobie redmi note 3 pro 2/16 na 90 % dostaniesz 3/32 .

@Tygrysek - ja nie kupuję na Internecie ciągle telefonów, a poprzedni to mam w "spadku po dziadku" od 3 lat w stanie dobrym ale taki był już i nic się nie zmieniło. Czy to morele czy OleOle to płacę przelewem, to odbierze siostra, jej chłopak, mama - ktokolwiek. Nie muszę iść do bankomatu żeby wybrać pieniądze bo mam z głowy, nie muszę się martwić czy pies mi nie zje itp.

Będę miał to na względzie w przyszłości. Zresztą @tpawel napisał dokładnie to co miałem na myśli - osobie starszej albo niepełnoletniej pieniędzy nie zostawiłbym w życiu, a często jeden dzień w pracy jestem na rano, drugi na drugą, wolne na trzeci, znów kilka dni na rano itp

 

Jednakże co prawda to prawda - w takich firmach należy się wystrzegać płacenia od razu. I to jest nauczka na przyszłość dla mnie.

Link to comment
Share on other sites

Cześć! Ja zakupiłam 30.07 Redmi 3S + szkło+ipack. Zapłaciłam od razu, z kwestii tego, że była sobota pieniądze powinny dojść dzisiaj. Weszłam na swoje konto na xiaomi.com.pl i zauważyłam, że w statusie napisane jest "WSTRZYMANE (OCZEKUJE NA PŁATNOŚĆ)" . Próbowałam dodzownić się ale większość z nas już wie z jakim skutkiem. A i napisałam do nich 2 maila. Na pierwszy dostałam automatyczną wiadomość zwrotną " Szanowni Państwo, W związku z bardzo dużą ilością maili informujemy, że czas odpowiedzi może wynieść do 72h." Na drugą już nie. Może to jakiś znak? ;)

Link to comment
Share on other sites

Wybieracie paczkomat ,proponuje się zapoznać i informacjami na bieżąco,inpost zwolnił dziesiątki tys ludzi bo rezygnują z listów,tam nie ma wcale pracowników aby paczkę do paczkomatu dostarczyć, jak już zacznie paczki wysyłać to tam poczekacie kolejny tydzień zanim one dojdą.

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Tygrysek napisał:

Wybieracie paczkomat ,proponuje się zapoznać i informacjami na bieżąco,inpost zwolnił dziesiątki tys ludzi bo rezygnują z listów,tam nie ma wcale pracowników aby paczkę do paczkomatu dostarczyć, jak już zacznie paczki wysyłać to tam poczekacie kolejny tydzień zanim one dojdą.

Większej bzdury nie czytałem, ale to nie temat o paczkomatach i InPost'cie, więc nie rozwinę tego... "Nie znam się, coś gdzieś czytałem, więc się wypowiem, wiem przecież i tak lepiej"...

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Nezumi napisał:

Większej bzdury nie czytałem, ale to nie temat o paczkomatach i InPost'cie, więc nie rozwinę tego... "Nie znam się, coś gdzieś czytałem, więc się wypowiem, wiem przecież i tak lepiej"...

Jak tak sądzisz Twoja sprawa, co twój post wnosi do tego tematu ,nie bądź  śmieszny mogę Ci przesłać pełny raport z inpostu do czerwca 2016 ,jak stoi firma i co zostało wprowadzone, poczytasz to się dowiesz,ale nie lepiej jest napisać głupią docinkę no bo jestem SUPERMODERATOREM

Edited by Tygrysek
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Tygrysek napisał:

Jak tak sądzisz Twoja sprawa, co twój post wnosi do tego tematu ,nie bądź  śmieszny mogę Ci przesłać pełny raport z inpostu do czerwca 2016 ,jak stoi firma i co zostało wprowadzone, poczytasz to się dowiesz,ale nie lepiej jest napisać głupią docinkę no bo jestem SUPERMODERATOREM

wyślij mi, chętnie przejrzę.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...