Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Recommended Posts

Ja już przygodę z xiaomi.com.pl mam już za sobą oczywiście skończyło się zwrotem pieniędzy (zwrot był szybki i to jest jedyny plus tego sklepu). We wtorek zamówiłem mi4c na technos-online i paczka jest już w drodzę więc porównując realizacje zamówienia to jest to niebo a ziemia. Przyszłym kupującym mogłbym jeszcze polecić użytkownika  PowerGSMpl na allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=28731794. Kupiłem u niego etui Ipaky oraz szkło macolo i przesyłka przyszła w jeden dzień. Zresztą po samych komentarzach widać, że jest kompetentnym sprzedawcą i posiada w swojej ofercie również telefony xiaomi w cenach podobnych jak na technos a w niektorych przypadkach nawet taniej wychodzi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jasne, Stary! To najlepszy sklep! Kupuj u nich. Te 50 stron to żałosne wypociny zblazowanej gawiedzi, co to chce dostać zakupiony towar już w tydzień po transakcji. Nie ma co zwracać na nich uwagi.

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?   Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej

Z tego co widzę to przez te około 2 tyg, w których mieli przeprowadzkę przyszło prawie 2 tyś. zamówień, bo ja zamawiając 18 lipca mam 23815, a tutaj ktoś zamawiający 26 lipca ma już 25518, więc ogarni

Posted Images

10 minut temu, Imrahil napisał:

... czekam do końca tygodnia na kontakt z ich strony, a potem odstępuje od umowy w zakresie opaski:) pozdrawiam

No to trzymam kciuki. Ja odstąpiłem od umowy 30 czerwca, a pieniędzy do dziś ani widu, ani słychu. Jutro zgłaszam chargeback i pewnie będę się z nimi musiał poboksować. Mam wprawę, ale zawsze to parę godzin z życiorysu wyjęte.

Link to post
Share on other sites

Również zamówiłem od technos-online. Odpisali na każdego e-maila oraz odebrali 3/5 telefonów.

U xiaomi.com.pl wysłałem z 8 e-maili z anulowaniem zamówienia, bo nie dodzwoniłem się do nich próbując 121 razy -,-

Mam ich gdzieś, jeżeli paczka przyjdzie, będzie miała drogę powrotną przez całą Polskę :)

 

Teraz tylko nerwy, czy technos wysłał sprawny model i dobrze zainstalował MIUI, tego dowiem się jutro(wysłali w 4h) :D

Link to post
Share on other sites

Teraz ja i moja historia!

Zamówienie - 4 lipca - Redmi 3

Po mailach, kontakcie ze strony, smsach (bo skrzynka zapchana) - mail 10 lipca od xiaomi. com.pl, że wysyłka będzie w poniedziałek, a najpóźniej we wtorek.

11 lipca - mail z fakturą i statusem zamówienia - zrealizowane

Dziś mamy 13 lipca i ani widu, ani słychu informacji z Paczkomatu, że Paczucha w drodze... :(

Nie zarobią na mnie. Jak się zgłasza o zwrot do PayU? Można to zrobić zanim paczka przyjdzie?

Edited by Pola
literówka
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Fisherman said:

Telefon przyszedł, miał być z polskim romem, jest krzaczasty :(

Jeśli ten krzaczasty masz na Mi5 w podpisie to tak długo jak jest on legitny-global to nie powinieneś płakać, lepiej z krzakami niż sklejony z podblokowanym EDL i bootloaderem.

 

Quote

Informujemy, że w związku z reorganizacją firmy i planowaną zmianą siedziby kontakt mailowy oraz telefoniczny do końca lipca będzie utrudniony. Przepraszamy za niedogodności.

Mogli wcześniej to zrobić niż pozwolić sobie na nabicie mnóstwa negatywów.

Edited by Conor
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pola napisał:

Jak się zgłasza o zwrot do PayU? Można to zrobić zanim paczka przyjdzie?

Napisałem do PayU wstępnego maila, odnośnie ewentualnej reklamacji, ale też dają sobie do 72h na odpisanie :-)

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Conor napisał:

Jeśli ten krzaczasty masz na Mi5 w podpisie to tak długo jak jest on legitny-global to nie powinieneś płakać, lepiej z krzakami niż sklejony z podblokowanym EDL i bootloaderem.

 

Mogli wcześniej to zrobić niż pozwolić sobie na nabicie mnóstwa negatywów.

No właśnie rzecz w tym, że bootloader zablokowany, czekam teraz aż chińczyki odblokują. 10 dni...

Link to post
Share on other sites

O, o 21:20 dosłali mi fakturę i info o "realizacji zamówienia". Może faktycznie jutro wyślą telefon tak jak obiecali (czyli 6 dni po złożeniu zamówienia).

Z plusów: dowiedziałem się o tym forum i na pewno zostanę na dłużej.

Teoria spiskowa: a co, jeśli MIUIPolska jest w zmowie ze sprzedawcą i w ten sposób łapie nowych użytkowników forum?! Pamiętajcie, 9/11 was an inside job! :)

 

Z tego miejsca wielkie dzięki wszystkim za komentarze i wsparcie psychiczno-moralne. Następnym razem najpierw kupię broń, a potem dopiero sprzęt on-line. W razie problemów wykorzystam pierwsze by odzyskać szybko drugie ;>

Edited by Keleos
Link to post
Share on other sites

U mnie dalej bez zmian. Żadnej odpowiedzi i brak możliwości dodzwonienia się. SMS nie mają potwierdzenia doręczenia :/

Dzisiaj jest 4 dzień roboczy i jestem już strasznie wkurzony tym wszystkim...

Link to post
Share on other sites

Właśnie zaktualizowali regulamin na stronie kasując jeden numer (ten z końcówką 505) i wydłużyli czas realizacji zamówień do 5 dni.

Tyle że my składaliśmy zamówienia pod starym regulaminem i on powinien nas dotyczyć a o zmianie nie byliśmy poinformowani mailowo.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, wegen213 napisał:

Zadzwoniłem - typ się rozłączył xD
 

Zdążyłeś coś powiedzieć?

Bo jak na dzień dobry powiedziałeś "Gdzie jest moje trzysta baniek?!" To się nie dziwie ;)

Edited by Stamp
Link to post
Share on other sites

Zamówiłem w niedziele Mi4C dla dziewczyny z wysyłką za pobraniem. Byłem sceptycznie nastawiony do sklepu, ale znajomi zamawiali i wszystko ok. Po przeczytaniu, że sklep zniknął, wycofał oferty z allegro, reorganizacja, uje muje więc napisałem dwa maile o anulowaniu zamówienia, po esemesie na każdy numer. Jak wyślą to niech się martwią. Co to za sklep gdzie nie ma żadnego kontaktu? 

W każdym razie za godzinę będzie paczka z PowerGSM z Mi4C :) 

Link to post
Share on other sites

Naskrobałem kolejnego maila, z lekką "groźbą", czyli przekazanie sprawy do UOKiK a jak to nic nie da i nie zwrócą kasy to droga sądowa itp.
Musi być jakiś haczyk po którym zdecydują się na lepszą współpracę z klientem lub zaprzestaną prowadzenia swojego "biznesu".
Może ktoś mieszka w okolicy i mógłby tam podjechać i wyperswadować im co on nich myśli? :)

Link to post
Share on other sites

Jak do jutra nie dostanę informacji, że telefon wysłany to w pon rezygnuje z zamówienia i też zamawiam z powerGSM jak da radę z odbiorem osobistym to mi raptem 2 zł drożej wyjdzie niż w xiaomi.com.pl.  Na podstawie postów widzę że z zwrotem raczej nie ma problemów jak już przeczytają maila.

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich :)

Moja historia jest jak większości z was. Zamówienie w czwartek, cierpliwe czekanie na wysyłkę, we wtorek telefon który był głuchy i się zaczęło.

Tak właśnie trafiłem tutaj. Czytając wszystkie opinie zdenerwowałem się, że dałem się zrobić jak dziecko pomimo dużego doświadczenia w zakupach przez internet.

We wtorek mail co z moją paczką. I jak każdy się spodziewa... cisza (tylko mail o 72 godzinach na odpowiedź). Kilkanaście razy próbowałem się dodzwonić i ... cisza.

Wczoraj napisałem drugiego maila w skrócie: jak nie dotrzymają terminu 72h z maila i nie wyślą mi paczki to zgłaszam sprawę do banku o zwrot kasy i idę na policję zgłosić sprawę. I co ... 23:50 zmiana statusu na: zamówienie zostało zrealizowane i faktura :)

Dzisiaj napisałem maila, że dziękuję i to nie zmienia faktu, że czekam do jutra w związku z 72h na wysyłkę.

Zobaczymy co zrobią :)

Pisać do nich są nadzieje :)

 

Pozdrawiam wszystkich i trzymam za siebie i za was kciuki.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, maydayone napisał:

Witam wszystkich :)

Moja historia jest jak większości z was. Zamówienie w czwartek, cierpliwe czekanie na wysyłkę, we wtorek telefon który był głuchy i się zaczęło.

Tak właśnie trafiłem tutaj. Czytając wszystkie opinie zdenerwowałem się, że dałem się zrobić jak dziecko pomimo dużego doświadczenia w zakupach przez internet.

We wtorek mail co z moją paczką. I jak każdy się spodziewa... cisza (tylko mail o 72 godzinach na odpowiedź). Kilkanaście razy próbowałem się dodzwonić i ... cisza.

Wczoraj napisałem drugiego maila w skrócie: jak nie dotrzymają terminu 72h z maila i nie wyślą mi paczki to zgłaszam sprawę do banku o zwrot kasy i idę na policję zgłosić sprawę. I co ... 23:50 zmiana statusu na: zamówienie zostało zrealizowane i faktura :)

Dzisiaj napisałem maila, że dziękuję i to nie zmienia faktu, że czekam do jutra w związku z 72h na wysyłkę.

Zobaczymy co zrobią :)

Pisać do nich są nadzieje :)

 

Pozdrawiam wszystkich i trzymam za siebie i za was kciuki.

No niestety tak to wygląda, że jak im się nie zacznie grozić to nic nie robią. Jak chce się dostać szybko zamówienie to trzeba zamówić, jak przyjdzie potwierdzenie płatności odrazu mail że jak po 4 dniach nie będzie paczki to rezygnacja z zamówienia i zawiadomienie każdy organ jaki się da i wtedy pewnie zrealizują szybko.

 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Redmi2 napisał:

Tylko jaki w tym sens? Lepiej odrazu kupić gdzieś, gdzie przebiegnie to bez problemu.

Pomyśl, że telefon psuje Ci się za pół roku i znowu musisz się próbować dodzwonić itp. A potem chcesz się dowiedzieć np jak przebiega gwarancja/naprawa i to samo, potem to samo kiedy tel itp itd...

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Masz rację, ale to zawsze jakieś informacje dla osob, które właśnie zamówiły, albo miłośników mocnych wrażeń, którzy planują tam zamówić.

Link to post
Share on other sites

Ja również napisałem maila, że jeżeli nie otrzymam od nich żadnej odpowiedzi to zgłaszam sprawę oficjalnie do PayU (już jednego maila do nich wykonałem, bez odpowiedzi jak na razie), a jeżeli to nie odniesie skutku to podejmę dalsze działania (policja, ew. wytoczenie pozwu)

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, wegen213 napisał:

Anulowałem wysyłkę wczoraj ponad 8 razy, i co?

Wysłał, tzn przyszła faktura, wysyłam e-maila, paczki nie odbiorę ...

Jeżeli masz ten luksus, że nic im nie zapłaciłes to ich olej(maila napisałeś). Kurierowi mówisz że nie przyjmujesz paczki, bo sklep wysłał mimo rezygnacji i tyle.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry wszystkim, też niestety zamówiłem telefon z tego sklepu we wtorek. Oprócz maila, że zostało przyjęte do realizacji nie dostałem nic. Płaciłem niestety z góry, przez PayU, a na forum trafiłem dopiero dzień po zamówieniu...

Powiem tak, taki adrenalinowy shot, że całej nocy nie przespałem i dalej spać nie mogę. Nie wiem co zrobić. Zero kontaktu. Niby minął tylko jeden dzień, no ale nawet potwierdzenia wpłaty, nic.

Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Trendkiller napisał:

Ja również napisałem maila, że jeżeli nie otrzymam od nich żadnej odpowiedzi to zgłaszam sprawę oficjalnie do PayU (już jednego maila do nich wykonałem, bez odpowiedzi jak na razie), a jeżeli to nie odniesie skutku to podejmę dalsze działania (policja, ew. wytoczenie pozwu)

To jest jakaś żenada. Tel. 903 jest zapchany i nie odpowiada, ten z końcówką 505 działał rano przez jakąś godzinę, cały czas zajęty, teraz chyba jest wyłączony.

Na maile w podobnym tonie nic nie odpisują a piszę do nich od poniedziałku.

Link to post
Share on other sites

W dodatku miałem wyjechać w weekend a teraz widzę, że i z wyjazdu i z telefonu nici, a pieniędzy, póki nie zwrócą to nie mam na inny. Super, naprawdę.
Potwierdzam, telefon z regulaminu załącza sławną zapchaną skrzynkę już na dzień dobry.

Do kiedy powinienem czekać? Dzisiaj już im wysłałem maila. Kiedy zgłaszać sprawę na policję? (Rozumiem, że nie da się odzyskać zwrotu w inny sposób, trzeba od razu iść na policję? Wie ktoś coś w tej sprawie? Dodam, że płaciłem przez PayU przelewem... a miałem zapłacić kartą i biję się za to, że pomyślałem, jako iż przelewem będzie bezpieczniej)

Tyrałem nadliczbówki żeby móc sobie telefon nowy kupić a tu proszę, pewnie nie zobaczę się ze sprzętem do końca lata...

Edited by rainbov
Link to post
Share on other sites

Napisałem dziś maila ponaglającego i po pół godziny otrzymałem informację, że zlecenie zostało zrealizowane + fakturę, ale bez żadnego numeru oraz informacji o kurierze.

Czekamy dalej.

Edited by Stamp
Link to post
Share on other sites

Mała groźba z mojej strony i właśnie przyszła faktura + zmiana statusu na "zlecenie zrealizowane".
Oby teraz szybko pojawiła się informacja od kuriera, a jak nie to będziemy dalej męczyć kichę

Edited by Uho
Dubel.
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...