Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous
 Share

Recommended Posts

Udało mi się dzisiaj do nich dodzwonić. Pani generalnie cały czas przekonywała mnie, że telefony wszystkie wysyłają fabrycznie nowe. Powiedziała, żebym wysłał telefon wraz z pismem reklamacji. Stwierdziła, że na podstawie zdjęć trudno ocenić usterkę i że nie naprawiają ekranów, więc najprawdopodobniej wyślą mi nowy telefon. Według niej czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to ok. tygodnia.

I tak nie mam chyba innego wyjścia, więc zobaczymy. Dzisiaj wyślę telefon, i dam znać jak to się dalej potoczy.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dołączam się do opinii, że to dno dna. Dla firmy SATNET Radosław Chabrzyki ne stanowi problemu oferowanie towaru, którego nie ma i nie będzie. Dałem się zwieść profesjonalnym wyglądem strony i bogatą ofertą. Przeczytawszy szereg negatywnych opinii nt. tego sklepu, zmieniłem tylko opcję płatności na gotówkę przy odbiorze (co kosztuje dodatkowe 8 zł, ale niech tam) i zamówiłem dwa telefony w różnych kolorach wraz z etui, poprzez „koszyk” na stronie internetowej, na której oczywiście wszystko to było dostępne. Potem czekałem cierpliwie, gdyż nic innego mi nie pozostało, jako że ich telefon odpowiada komunikatem, że ... "poczta głosowa jest pełna i nie przyjmuje nowych wiadomości". Po pięciu dniach od zamówienia (tj. kiedy kupując gdzie indziej już od paru dni cieszyłbym się nowym sprzętem), otrzymałem maila, że anulują zamówienie, bo ... "podczas pakowania skończył się nam wybrany model telefonu Xiaomi"! W międzyczasie poznikały alternatywne oferty z Allegro , więc zrobiło się naprawdę nieciekawie! Ponieważ pilnie potrzebowałem przynajmniej jednego aparatu, odpisałem proponując zakup innego modelu z jakąś zniżką (tak się praktykuje w cywilizowanym świecie w takich sytuacjach)., na co otrzymałem następującą odpowiedź: "W zwi�zku z bardzo du�� ilo�ci� maili informujemy, �e czas odpowiedzi mo�e wynie�� do 72h." Tak że nie ma mocnych - omijajcie szerokim łukiem!

Link to comment
Share on other sites

Tak teraz myślę.. może to szansa na znalezienie pracy? Wyślę mu CV i zaproponuję się na stanowisko działu obsługi klienta ;> Jak przebije moje dotychczasowe warunki pracy to będę Wam odpisywać "nie mamy w magazynie" :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hej. U mnie to samo. Redmi  3 zamowione w Niedziele przed poludniem za pobraniem. Po otrzymaniu emaila z info o zlozeniu zamowienia... cisza. Z faktu, że to Niedziela i ludzie griluja a nie pracuja nie oczekiwalem, ze w tym dniu cos ruszy - jasna sprawa. W poniedzialek do godz 15:00 zero info. Mysle... a zaryzykuje i napisze, ze jesli nie ma mojego fona na stanie to niech wysle w inym kolorze, jesli mialoby to przyspieszyc transakcje. Za chwile info zwrotne o oczekiwaniu na odpowiedz do 72h bla bla bla - ci co dostali wiedza o co chodzi. Zaczynam popadac w irytacje (szczegolnie jak czyta sie ten watek od poczatku). Mysle... poczekam do jutra, jak nic nie ruszy to zrywam umowe. Okolo godz 19 (hmmm to jak oni tam w koncu pracuja?!) tego samego dnia tj poniedzialek dostaje info ze moja transakcja zostala zrealizowana i zalaczaja fakture na maila... no i cisza. Dzisiaj tj wtorek caly dzien,... brak info. Choc patrzac na kolegow co dostawali odpowiedz okolo 22.00 to nie jest koniec dnia w sumie. 

Edited by lewoc
Link to comment
Share on other sites

30.06 - zamówienie zrealizowane (sklep) 11:47

01.07 - info o dostawie z możliwością zmiany terminu (dpd) 9:00

13:20 - już odebrałem (mam ten komfort, że pracuję od bladego świtu do 9:00 :p)

 

Link to comment
Share on other sites

Telefon doszedł. MIUI China niestety, trzeba czekać, żeby odblokowali bootloadera. Koperta jak zwykle lekko poszarpana, ale wszystko z telefonem w jak najlepszym porządku narazie. Jak tylko odblokują mi telefon to instaluje MIUI Polska, bo China to jakaś jedna wielka krzaczasta pomyłka .

Link to comment
Share on other sites

Trochę za późno znalazłem ten temat. Telefon zamówiony tydzień temu i cisza. Po postach widzę, że póki się do nich nie napisze maila lub cudem dodzwoni to maja cię w d*pie i czekaj. Mam nadzieję, że po mailu w ciągu kilku dni telefon przyjdzie. Dobrze, że płaciłem kartą to zawsze można uruchomić machinę zwaną chargeback.

 

Link to comment
Share on other sites

Jest progres. Chwile po 19.00 dostalem info od DPD, ze zostala nadana do mnie przesyłka. Po 22.00 bedzie mozna sledzic trase. No to czekam dalej... Narazie wyglada to jak wielka obsuwa w czasie i/lub gra na czas zeby wyrobic zlecenia. W sumie jeden dzień obsuwy w stosunku do tego do czego przywyklem przy dobrze zorganizowanym sprzedawcy.

ciekawe co bedzie w paczce... to inna para kaloszy.

Link to comment
Share on other sites

Tak, w niedziele przed poludniem. Organizacja sprzedazy kuleje. Reszta to loteria... czlowiek musi miec cisnienie w gaciach az do momentu odpalenia fona. a pozniej albo płacz albo ambrozja... zobaczymy

Edited by lewoc
Link to comment
Share on other sites

To ja piszę Wam swoje doświadczenia, zamówień u nich mam już 4 (waga łazienkowa Xiaomi, Miband, powerbank Xiaomi 16000mAh, Xiaomi Redmi Note 2 Prime, szkło i pokrowiec) także jakieś doświadczenie mam i nie mogę złego słowa powiedzieć o nich. Najdłużej realizowane zamówienie 5 dni (tylko kupiłem w piątej wieczorem, we wtorek miałem w domu. 5-07-2016 wysłałem RN2 do serwisu bo się zepsuł (zablokowały sure przyciski dotykowe pod ekranem) dziś 12-07-2016 przed południem zapukał do moich drzwi kurier DPD z nowym RN2. Co do kontaktu też nie mogę narzekać bo dziś pytanie jutro odpowiedź.

Może mam szczęście, ale jak czytam o tym co tu niektórzy piszą to aż mi się nie chce wierzyć, chyba że to są osoby postawione przez konkurencję.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, artur_star napisał:

To ja piszę Wam swoje doświadczenia, zamówień u nich mam już 4 (waga łazienkowa Xiaomi, Miband, powerbank Xiaomi 16000mAh, Xiaomi Redmi Note 2 Prime, szkło i pokrowiec) także jakieś doświadczenie mam i nie mogę złego słowa powiedzieć o nich. Najdłużej realizowane zamówienie 5 dni (tylko kupiłem w piątej wieczorem, we wtorek miałem w domu. 5-07-2016 wysłałem RN2 do serwisu bo się zepsuł (zablokowały sure przyciski dotykowe pod ekranem) dziś 12-07-2016 przed południem zapukał do moich drzwi kurier DPD z nowym RN2. Co do kontaktu też nie mogę narzekać bo dziś pytanie jutro odpowiedź.

Może mam szczęście, ale jak czytam o tym co tu niektórzy piszą to aż mi się nie chce wierzyć, chyba że to są osoby postawione przez konkurencję.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

20stron podstawionych przez konkurencje? No bez przesady ;-; To nie są 2/3 powtarzające się osoby... Masz farta i tyle. Ja się tydzień temu pytałem o dostępność MiBand2, do dziś cisza... (nie ufam ich dostępności na stronie)

Link to comment
Share on other sites

Takiego teraz używam, ale dziś właśnie przyszedł nowy Redmi 3, tym razem zamówiony w Chinach z prozaicznego powodu - ceny.

Wiedziałem, że zaraz ktoś się znajdzie, który będzie myślał, że ja jestem przez nich podstawiony.

Tylko jak widzisz też jestem z tego samego miasta a do ich siedziby mamy trochę drogi, prawda?

Redmi Note2 oddałem swojej córce, dlatego używam Homtoma, RN2 mnie dobijał ze względu na baterię, trochę mnie denerwowało ładowanie codziennie, a tu co 3 dni.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich.

Ja też zamówiłem telefon  z owego sklepu, a dokładniej Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Było to w piątek po południu i oprócz potwierdzenia zamówienia nic dostałem. Niestety byłem napalony i nie przejrzałem informacji o sklepie, ale design i wygląd jak najbardziej wiarygodny. Dzisiaj mija czwarty dzień o złożenia zamówienia i mam nadzieję, że się ogarną. Jak to mówią "mądry Polak po szkodzie".

Link to comment
Share on other sites

Zamawiałem ten sam model, jeśli chodzi o wersję 2/16, to aktualnie mają niby dostępny tylko model w kolorze złotym, chociaż jak zamawiałem w środę grafit, na który się zdecydowałem także był według nich dostępny...

Link to comment
Share on other sites

Teraz wrzucili informację na stronę główną sklepu: Informujemy, że w związku z reorganizacją firmy i planowaną zmianą siedziby kontakt mailowy oraz telefoniczny do końca lipca będzie utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.

Mój telefon jest w drodze, po południu przekonam się w jakim stanie :).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, Fisherman napisał:

Teraz wrzucili informację na stronę główną sklepu: Informujemy, że w związku z reorganizacją firmy i planowaną zmianą siedziby kontakt mailowy oraz telefoniczny do końca lipca będzie utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia.

 

Zgodnie z ich regulaminem dziś około południa mija 5 dni od mojego zamówienia (i potwierdzeń sklepu). Płaciłem kartą więc jeśli nadal nie będzie z nimi kontaktu to zwyczajnie anuluję transakcję na karcie. Brak kontaktu z tym sklepem jest mocno frustrujący.
 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, toruogiwara napisał:

Zgodnie z ich regulaminem dziś około południa mija 5 dni od mojego zamówienia (i potwierdzeń sklepu). Płaciłem kartą więc jeśli nadal nie będzie z nimi kontaktu to zwyczajnie anuluję transakcję na karcie. Brak kontaktu z tym sklepem jest mocno frustrujący.
 

Masz rację, tak będziesz musiał zrobić. Nie mogą olewać klientów, zwłaszcza tych, którzy już przesłali kasę.

Link to comment
Share on other sites

Zamówiłem Xiaomi Redmi Note 3 PRO + Etui iPaky + 2x szkło ochronne.

Wczoraj raz się dodzwoniłem do typa.... PO 41 próbach...

Opinie sklep ma podzielone,w dodatku leży na drugim końcu Polski, nie chcę się użerać w razie uszkodzonego modelu, gwarancji. Anuluję zamówienie.

Wysłałem wiadomość SMS, 3x e-mail, będę dzwonił pewnie za 100x. 

Jeżeli nie uda się anulować, tzn. "firma" wyślę paczkę, nie odbiorę jej.

 

Czy poniosę za takie coś koszta?

Dodam że mam 17 lat :)

 

P.s Po wysłaniu e-maila, u góry strony pojawiła się informacja że kontakt do końca lipca jest utrudniony xD

 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, wegen213 napisał:

Zamówiłem Xiaomi Redmi Note 3 PRO + Etui iPaky + 2x szkło ochronne.

Wczoraj raz się dodzwoniłem do typa.... PO 41 próbach...

Opinie sklep ma podzielone,w dodatku leży na drugim końcu Polski, nie chcę się użerać w razie uszkodzonego modelu, gwarancji. Anuluję zamówienie.

Wysłałem wiadomość SMS, 3x e-mail, będę dzwonił pewnie za 100x. 

Jeżeli nie uda się anulować, tzn. "firma" wyślę paczkę, nie odbiorę jej.

 

Czy poniosę za takie coś koszta?

Dodam że mam 17 lat :)

 

P.s Po wysłaniu e-maila, u góry strony pojawiła się informacja że kontakt do końca lipca jest utrudniony xD

Nie, nie ponosisz kosztów, w końcu już je poniosłeś płacąc za telefon, chyba, że masz za pobraniem, ale tutaj, jeżeli wyślesz im anulowanie zamówienia/.rezygnację, a i tak wyślą to... zapisujesz mail i masz podkładkę, że zrezygnowałeś zanim telefon został wysłany. Z drugiej strony, nie wypada nie odebrać czegoś, co się w końcu zamówiło, to, że oni są nie fair w stosunku do klienta, nie znaczy, że trzeba być takim samym, odbierz, dodaj do paczki odstąpienie od umowy kupna/sprzedaży i odeślij na ten sam adres, a potem tylko czekaj na zwrot kasy.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...