Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous
 Share

Recommended Posts

Ja nie otrzymałem potwierdzenia wpłynięcia płatności, ale fakturę dostałem. Tutaj maila jakie otrzymałem dzień po zakupie i dokonaniu płatności. Jak na razie cisza, chyba muszę ich pomęczyć mailowo, może za tydzień odpiszą :/

  b01d3e48c522e7b05295a532a52c3eed.png
 

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, janpat napisał:

Matked zamawiałem Mi Band 2 7 sierpnia. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Niezwłocznie zapłaciłem poprzez PayU i otrzymałem potwierdzenia przekazania pieniędzy do sklepu. 8 zadałem pytanie jak z wysyłką. Cisza do niedzieli i wieczorem odpowiedz że do 4 dni. Dziś o 11.48 dostałem mailem fakturę, a o 11.49 informację o zrealizowaniu zamówienia.Potem o 16.05 info z Inpostu o utworzeniu etykiety. Aktualnie przesyła jest w trasie między oddziałami Inpost. Teoretycznie jutro powinna być.

Jaki masz status na stronie InPost? U mnie nadal Przygotowana przez nadawcę

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, kondziu100 napisał:

Jaki masz status na stronie InPost? U mnie nadal Przygotowana przez nadawcę

Aktualnie:

AKTUALNY STATUS

11.07.2016, 18:51

W TRASIE

Przesyłka jest transportowana między oddziałami InPost.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, janpat said:

Teoretycznie jutro powinna być.

To jest jakaś nadzieja.

A mnie, cholera, tak zależało na czasie, że wziąłem DPD. Gość nie przysłał mi żadnego nr paczki, żadnego śledzenia, cokolwiek. W piątek dostałem jedynie FV i status "zamówienie zrealizowane". Cisza mailowo, telefon mają umarły. 

Ktoś jeszcze zamawiał mi band 2? Może to kwestia braków magazynowych?

Link to comment
Share on other sites

@corradoersson Ja zamawiam Redmi note 3 pro, też DPD, i też poza tym mailami zero odzewu :P Ta nerwica to w głównej mierze przez te posty na forum, jakbym tu nie wpadł to bym żył w błogiej nieświadomości co tam się wyprawia :D

Edited by Matked
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Matked said:

@corradoersson Ja zamawiam Redmi note 3 pro, też DPD, i też poza tym mailami zero odzewu :P Ta nerwica to w głównej mierze przez te posty na forum, jakbym tu nie wpadł to bym żył w błogiej nieświadomości co tam się wyprawia :D

A przysłał Ci nr paczki? 

I chyba tak, możliwe, że się nakręcamy. Chociaż sygnał są niepokojące (Allegro, usunięcie FB, itd.)

:P

Link to comment
Share on other sites

Kurde, a ja nawet nie wiedziałem, dopiero dzisiaj wyczytałem, że Xiaomi nie są dostępne w UE z uwagi na patenty i przez to nie ma serwisu w PL... jak sprzedawca pisze o serwisie, to znaczy, że sam serwisuje (czyli łamie warunki gwarancji) ;/

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, asffaf napisał:

Ło Panie skąd żeś nam się urwał ;-) Plus Xiaomi że telefony nie są zbyt awaryjne.

z Mi4 LTE

Mój dotychczasowy telefon to... Pentagram Combo. Szerszy komentarz zbędny :-D

Link to comment
Share on other sites

Kupowałem kilka lat temu aparat fotograficzny. Sklep miał całkiem dobre opinie, istniał nie od wczoraj i miał fajne ceny. Aparat był na stanie a jak się okazało po 2 tygodniach oczekiwania i około 20 mailach był sprowadzany z Francji. Wszystko dobrze się skończyło. Po jakiś 2 miesiącach właściciele zrobili super promocje świąteczną, nazbierali zamówień za 300 tyś. i zwinęli interes. Na szczęście wpadli. Japanfoto.pl

Link to comment
Share on other sites

Ja w piątek po prawie dwóch tygodniach czekania na mi4c napisałem maila ze skanem rezygnacji z umowy. Dzisiaj o 15:00 pieniądze co do złotówki wróciły na konto więc mały plusik dla nich za szybki przelew gotówki.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, mch91k napisał:

Ja w piątek po prawie dwóch tygodniach czekania na mi4c napisałem maila ze skanem rezygnacji z umowy. Dzisiaj o 15:00 pieniądze co do złotówki wróciły na konto więc mały plusik dla nich za szybki przelew gotówki.

Nadal planujesz kupno tego telefonu? Jeżeli tak, to w jakim sklepie?

Link to comment
Share on other sites

Już kupiłem;d technos-online.pl 

Dzwoniłem do gościai zapytałem czy wyrobi się z przesyłką do środy to powiedział szczerze, ze ma dużo zamówien i nie wie czy da radę wieć nie sciemniał i nie opowiadał bajek, ale przede wszsytkim da sie do tego sklepu dodzwonić a to jest wielki sukces w porównaniu do xiaomi.com.pl;d

Edited by mch91k
Link to comment
Share on other sites

Kurde dzisiaj zamówiłem xiaomi redmi note 3 pro 2/16 i obudowe ipky i wysłałem kasę przelewem. Mam nadzieję że będzie wszystko w porządku. Bo jak czytam co tu ludzie o tym sklepie piszą to zaraz zawału dostanę.

Link to comment
Share on other sites

Dostałem wreszcie odpowiedź od sklepu na mila którego wysłałem 7.07, w którym napisałem, że telefon dostałem uszkodzony (sugerowałem też, że wygląda, jakby nie był nowy, tylko regenerowany). Oto odpowiedź sklepu:

witam, telefony sa nowe

na naszej stronie w zakładce :do pobrania

jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem.

Adres jest podany

...................

 

Wszystko super, tylko dlaczego mam reklamować telefon, który przyszedł do mnie już uszkodzony? Wysłałem odpowiedź, z żądaniem kontaku telefonicznego i wymiany telefonu na nowy. Zobaczymy czy coś odpowiedzą...

Link to comment
Share on other sites

Dostałem dziś o 17.30 potwierdzenie nadania przesyłki przez kuriera DPD. Według kuriera przesyłka jutro będzie u mnie. Czekałem dokładnie 5dni roboczych na wysyłkę, czyli poślizg tylko jednodniowy. Mam nadzieję, że wszystko będzie się zgadzało z nim, bo nie mam zamiaru się z nimi użerać po raz drugi. Zdam relację jutro :D

Link to comment
Share on other sites

Moja przesyłka dotarła i została przekazana do umieszczenia w paczkomacie. 4 dzień roboczy od zamówienia. Coś mi się wydaje że facet obrabia 3 ogródki (sklep stacjonarny Satnet i 2 internetowe Satnet i Xiaomi). Do tego dzieci do szkoły trza zawieść, ze 2 kochanki obrobić a doba ma tylko 24h a nie 48. Nie wyrabia. ;-):-D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Piszę, żeby uspokoić innych zamawiających. Zamówiłam telefon w środę rano wraz z etui i szybką ochronną. Też bardzo denerwowałam się czytając to forum. W piatek po południu dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD, że paczka zostanie mi doręczona w następnym dniu roboczym. Wczoraj dostałam paczke, wszystko zgodnie z zamówieniem, telefon śmiga aż miało, odblokował sie bezproblemowo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, jatka said:

dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD

Gratulacje. Niestety niektórzy drugiej części (wiadomość od DPD) do tej pory nie uświadczyli. Brak kontaktu ze strony sprzedającego dolewa tylko oliwy do ognia. Niemniej część pozytywnych postów trochę łagodzi zirytowanie. Czekam(y) cierpliwie.

Chociaż dalej nie zmienia to mojego zdziwienia nad procesem obsługi zamówień. Jak można przesyłać klientowi status "zostało zrealizowane" i nie nadać kuriera/przesyłki? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, jatka napisał:

Piszę, żeby uspokoić innych zamawiających. Zamówiłam telefon w środę rano wraz z etui i szybką ochronną. Też bardzo denerwowałam się czytając to forum. W piatek po południu dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD, że paczka zostanie mi doręczona w następnym dniu roboczym. Wczoraj dostałam paczke, wszystko zgodnie z zamówieniem, telefon śmiga aż miało, odblokował sie bezproblemowo.

hahaha, dobry wał :D

Co jeszcze napiszesz? :)

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33839874    Allegro już Was pogoniło pięknie

12 godzin temu, mati.piano napisał:

Dostałem wreszcie odpowiedź od sklepu na mila którego wysłałem 7.07, w którym napisałem, że telefon dostałem uszkodzony (sugerowałem też, że wygląda, jakby nie był nowy, tylko regenerowany). Oto odpowiedź sklepu:

witam, telefony sa nowe

na naszej stronie w zakładce :do pobrania

jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem.

Adres jest podany

...................

 

Wszystko super, tylko dlaczego mam reklamować telefon, który przyszedł do mnie już uszkodzony? Wysłałem odpowiedź, z żądaniem kontaku telefonicznego i wymiany telefonu na nowy. Zobaczymy czy coś odpowiedzą...

 

Nic dziwnego, miałem tą samą sytuację- telefon uszkodzony - gubił sieć, zawieszał się, resetował samoistnie, wymagał ciągle PIN, odesłałem telefon wraz z wypowiedzeniem umowy i oddali... 60% kwoty.

Krętacze myśleli, że trafili na cielaka i się wykpią "folie z ekranu były odklejane, więc telefon jest używany". 

ZŁODZIEJE I OSZUŚCI NIE KUPOWAĆ NIC OD NICH, WYCOFYWAĆ WPŁATY PÓKI JESZCZE MOŻNA I WYPOWIADAĆ IM UMOWY!

Ja już swoich należności będą dochodził przez kancelarię, pośmiejemy się jak komornik im zajmie te śmieszne 360zł zaległości 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Redmi2 napisał:

 

To idz do sądu i niech idzie tam komornik skoro tak było.

 

Jak na razier to tylko dużo gadasz ale nic nie robisz!

 

I na gadaniu się skończy.

 

Nie rozumie po co tak klapać i odgrażać się i nic nie robić...

 

Sam sprzedawca pewnie sam się smieje z tych Twoich wypocin.

 

Albo to zróba albo przestań ciągle o tym pisać. Nudne się to robim

 

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Najpierw wezwanie do zapłaty z kancelarii, dopiero po 14 dniach wniosek o egzekucje kwoty, także na spokojnie.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Parę miesięcy temu zamawiałem tam Redmi 3 pro i cała transakcja poszła sprawnie. W środę 06.07.2016 o 19 zamówiłem kamerkę i jakieś akcesoria. Do teraz otrzymałem tylko automatyczne potwierdzenie zakupu. Zero maili od sklepu. Telefon przeładowany. W tym czasie odpisali mi tylko na pytanie o różnicę między kamerką azjatycką a europejską (Treść maila: Witam, baterią) - to wszystko co od nich dostałem. Jedno szczęście, że wziąłem opcję za pobraniem więc jestem spokojniejszy ale zbliża mi się wyjazd i niestety mam obawę czy dojdzie na czas kamerka, a w innych sklepach ich cena jest sporo wyższa. Może mają jakiś urlop w tym sklepie? ale dramat kontakt jest z nimi.

Link to comment
Share on other sites

Ok, trochę spamowałem, więc doprecyzuję i zamknę temat ze swojej strony: paczka dziś dotarła!

Nie zmienię jednak zdania co do obsługi klienta. Nie dostałem ani jednej odpowiedzi na mail, nie mogłem dodzwnić się i była totalna niewiadoma z kurierem. Numeru paczki nigdy nie przysłali.

Niemniej ostudzam wszystkich zdenerowanych, wychodzi na to, że ma liczbę zamówień, która go przerosła.

Podsumowując: wybierając ten sklep oszczędzasz kasę, ale zyskujesz kilka dni stresu ;-) 

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, corradoersson napisał:

Ok, trochę spamowałem, więc doprecyzuję i zamknę temat ze swojej strony: paczka dziś dotarła!

Nie zmienię jednak zdania co do obsługi klienta. Nie dostałem ani jednej odpowiedzi na mail, nie mogłem dodzwnić się i była totalna niewiadoma z kurierem. Numeru paczki nigdy nie przysłali.

Niemniej ostudzam wszystkich zdenerowanych, wychodzi na to, że ma liczbę zamówień, która go przerosła.

Podsumowując: wybierając ten sklep oszczędzasz kasę, ale zyskujesz kilka dni stresu ;-) 

Ogólnie ile czasu czekałeś?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...