Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Recommended Posts

7 minut temu, zolty83 napisał:

kupiłem xiaomi redmi note 3 pro

tel jeszcze nie przyszedł.w opisie pisze ,że jest polska wersja językowa.

Mój tok myślenia przy kupowaniu był taki:kupuję z polską wersją językową więc wkładam kartę sim i po sprawie.

teraz okazuje się ,że prawdopodobnie będzie trzeba coś odblokować,coś zainstalować-jak dla mnie-kosmos

 

Nie istnieje żaden zagraniczny tel, tym bardziej chiński, gdzie wkładasz SIM i działa, nie dla nas. RN3Pro ma blokadę.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jasne, Stary! To najlepszy sklep! Kupuj u nich. Te 50 stron to żałosne wypociny zblazowanej gawiedzi, co to chce dostać zakupiony towar już w tydzień po transakcji. Nie ma co zwracać na nich uwagi.

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?   Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej

Z tego co widzę to przez te około 2 tyg, w których mieli przeprowadzkę przyszło prawie 2 tyś. zamówień, bo ja zamawiając 18 lipca mam 23815, a tutaj ktoś zamawiający 26 lipca ma już 25518, więc ogarni

Posted Images

zolty kupil jak widzialem tam gdzie ja - czyli w sklepie o ktorym jest ten watek.

Kupilem to samo co on - Redmi Note 3 pro prime. uruchomilem, skonfigurowalem przy pierwszym uruchomieniu, wsadzilem karte sim i wszystko dziala.

Tylko ze ja chce soft od mui polska a nie globala wiec sie bawie w odblokowywanie.

Link to post
Share on other sites

to nie masz polskiej wersji językowej?

artmin długo czekałeś na fona od nich?

w opisie sprzedawanego tel taki opis: wielojęzyczne menu w tym j. polski oraz pakiet aplikacji Google (oprogramowanie MIUI Global)

artmin tez tak miałeś-

Link to post
Share on other sites

Hejka, telefon zamówiłem w na xiaomi.com.pl w poniedziałek (xiaomi redmi 2 – 2/16GB) . Kontakt faktycznie jest fatalny, aczkolwiek telefon dotarł już do mnie w czwartek. Jakość zapakowania nie jest imponująca, ale pudełko jak i telefon były całe. Jestem pozytywnie zadowolony, pomimo mych początkowych obaw. Tak jak na stronie było napisane, mój telefon posiadał już wgrane MIUI Polska, co pozwoliło zaoszczędzić mi troszkę czasu i nerwów. Reasumując, wszystko dotarło i jestem zadowolony.

Edited by dAriusz
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, zolty83 napisał:

ja zamówiłem we wtorek weczorem-do dziś raz tylko udało mi się do nich dodzwonić

mam nadzieję ,że w przyszłym tyg dojdzie

Ja napisałem do nich raz i to maila. Odpowiedzi do dziś nie otrzymałem, a zamówiony Xiaomi jest już od wczoraj w domu. 

Edited by dAriusz
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, zolty83 napisał:

to nic tylko pogratulować szczęścia

rozumię ,że nic nie ściagałęś czy coś robiłęś z telefonem?

Prawie nic nie robiłem, pousuwałem tylko te liczne chińskie, niepotrzebne aplikacje i wszystko jest ok.

Link to post
Share on other sites

konto na xiaomi jest potrzebne do odblokowania BL

 

Ja przeze 5h mialem cegle... ale na szczescie udalo sie uruchomic po wgraniu bety globalej chinskiej 6.5.19 a mialem juz tropikalnie pod kopułą ;)

dopiero na tym sofcie poszlo odblokowanie telefonu.

 

i zolty - czytaj poprzednie posty ;) pisalem ze sprzedawca sprzedaje z polskim softem (no w 90% polskim bo czasami jest po ang)

takze jak nie chcesz nic robic to wkladasz sim i konfigurujesz konto google i jazda

Link to post
Share on other sites

ZERO jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem. Napisałem 4 maile - nie doczekałem się odpowiedzi. Dzwonię od wczoraj, również bezskutecznie. Telefon zamówiony w niedzielę, mam nadzieję, że w ogóle go kiedyś zobaczę :/

Link to post
Share on other sites

Miałem chęć zakupić u nich Xiaomi Redmi 3 - 2/16GB LTE bo cena jest atrakcyjna 599 zł, natomiast w firmie technos 649 zł, a w accessories4you  cena powyższego modelu wynosi 699 zł. Różnica w skrajnych przypadkach wynosi aż 100 zł. Ale jak czytam tyle negatywnych opinii o sklepie  Xiaomi.com.pl to chyba nie ma co się nad sprzedawcą zastanawiać, tylko kupować u technosa lub accessories4you.

Pozdrawiam

 

 

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem w środę, wczoraj dostałem info od xiaomi na maila, że zamówienie zrealizowano (telefon etui szkło i słuchawki) dziś po 18 dostałem maila od DPD, że w następnym dniu roboczym otrzymam przesyłkę, czyli szykuje się koczowanie w domu w poniedziałek. 

NAJLEPSZYM sposobem jest zamawianie za pobraniem, wtedy macie 100% pewność, że wam wyślą towar w czasie, bo jeśli tego nie zrobią (od 1 do 4 dni ROBOCZYCH) to łamią regulamin, który akceptowaliście przy zakupie i macie wolną rękę, aby zamówić u sprzedawcy bardziej ambitnego, który dba o klienta. 

Co do telefonów używanych to spójrzmy na to z innej strony, są to telefony nowe, które zostały zwrócone po 2 tygodniach i co ma z nimi zrobić sprzedawca? Próbuje je wepchnąć innej osobie, tylko robi to nie umiejętnie bo założe się, że technos czy inny super sprzedawca taki telefon przywraca do stanu początkowego i wtedy osobie nieogarniętej ciężko w ogóle jest się domyślić.

Zobaczymy czy przyjdzie telefon z drugiej ręki czy nówka, lecz jestem dobrej myśli. Jeśli w poniedziałek kurier zapuka do mnie do domu to zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych wraz z przesyłką (środy nie liczę). 

Zapewne od kogoś innego telefon byłby już po dniu/dwóch dniach od zamówienia, ale weźmy pod uwagę ceny, ja zamawiając te cztery rzeczy zaoszczędziłem na oko 100 złoty, pod warunkiem, że telefon będzie pachniał jeszcze chińczykiem a nie polakiem, który bawił się nim 2 tygodnie. 

Dam wam znać w poniedziałek co i jak, obecnie jestem zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Telefon zamówiłem jakieś 2 miesiące temu. Kontakt ze sklepem średni. Najlepiej dzwonić między 10 a 14, później już nie ma nawet sensu. Co do samego zamówienia paczka po ok. 1,5 dnia była już do odbioru w paczkomacie. Normalnie zapakowana, telefon wygląda na oryginalny (sprawdzenie oryginalności wykonałem tylko ja). Jedyny mankament to miui polska nadgrany na jakiś chiński Rom (twrp wgrane przez sprzedawcę), przez pełno syfu. Tak więc pierwsze co to format i wgranie czystego softu.

Telefon użytkuje już 2 miesiące bez żadnych problemów.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

dziś już mają nawet telefon wyłączony

4 dni robocze mijają dziś. zastanawiam się czy nie będę głosił ich na policje

 

Zamierzam jutro rezygnować z zakupionego toawru.Problem w tym zezostał zakupiony przez PayU.Dokonywał któs  z Was takiej rezygnacji i jak to wyglądało w praktyce?

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, zolty83 napisał:

dziś już mają nawet telefon wyłączony

4 dni robocze mijają dziś. zastanawiam się czy nie będę głosił ich na policje

 

Zamierzam jutro rezygnować z zakupionego toawru.Problem w tym zezostał zakupiony przez PayU.Dokonywał któs  z Was takiej rezygnacji i jak to wyglądało w praktyce?

Cześć,

podobny przypadek mam. Tylko,że zamówiłem telefon 3.06. Otrzymałem paczkę z Inpostu 8.06 - więc tutaj wszystko w porządku. Tylko,że w między czyli 7.06  stwierdziłem,że dokupię słuchawki. Opłacone przeze mnie po kilku minutach przez PayU od złożenia zamówienia. Czekam, czekam i  nic. Napisałem maila pod info i dostałem Autoreply :

" Szanowni Państwo,

W związku z bardzo dużą ilością maili informujemy, że czas odpowiedzi może wynieść do 72h.


--
Pozdrawiamy,
Xiaomi Store
http://xiaomi.com.pl "

Dzisiaj próbowałem się dodzwonić i telefon wyłączony ;/ Napisałem pod reklamację, ale nie wiem co z tego będzie.

W razie czego możemy się zgadać i pociągnąć razem sprawę dalej.

+ Napisałem maila do PayU jak wyglądają zwroty. Czy jest taka możliwość.

 

 

Edited by koza
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, zolty83 napisał:

Postraszenie policja pomoglo. Naprawde nie rozumie takiego zachowania. Jesli okaze sie ze ten telefon byl juz uzywany to szlag mnie na miejscu trafi

A czy udało Ci się dodzwonić do sklepu ? Czy po prostu wysłałeś maila ?

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry

kupiłam xiaomi redmi note 2 na tej stronie myśląc, że to dobry wybór ale się pomyliłam.

zamówiłam 31 maja we wtorek myślałam że dojdzie w piątek, pieniądze przelewem miały dojść nazajutrz rano i mieli wysłać. potwierdzenie dostania pieniędzy przyszło wieczorem o około 22.00. potem była cisza nic nie było wiadomo, brak kontaktu telefon wyłączony na maile  nie odpisują. 6.06 o około  22.00 przyszło potwierdzenie zrealizowania zamówienia i wtedy zapaliła się lampka nadziei że telefon została wysłany i będę go miała ale był to błąd. dziś jest 13.06 telefonu nie ma kontaktu ze sprzedającym też. wysyłka miała być inpostem i nawet  pewnie nie zostało tym nadane. jestem zbulwersowana zachowaniem tej firmy najbardziej zachowaniem tej firmy (jeśli można  to tak nazwać) względem klienta. powiedzenie mówi klient nasz pan oni mają to głęboko i szeroko w czterech literach   

Link to post
Share on other sites

Mi się z telefonem udało. Dostałem - działa.Teraz tylko te słuchawki. Nie wiedziałem,że takie kłopoty są z tym sklepem. Zamówienie zrobiłem na 200 zł, ale nie popuszczę im. Sposób traktowania klienta okropny. No nic trzeba będzie sprawę zgłosić na policje.

Link to post
Share on other sites

Telefon wyłączą na maile nie odpisują zlewczy stosunek mają jak dla mnie ale tego się nie da popuścić zamówienie moje kosztowało ponad 600zł żałuję że na allegro nie złożyłam zamówienia

 

Link to post
Share on other sites

Telefon kosztowall mnie prawie 1000 zl I tego nie przepuszcze. Dzis faktycznie telefon mieli wylaczony a na meile nie odpisali ani razu.czy moje meile poskutkowaly odnosnie poinformowania policji o popelnieniu przestepstwa czy jak tego nie wiem. W kazdym razie popoludniu dostalem meila od dpd z numerem przesylki

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem za pobraniem w środę, dzisiaj telefon przyjechał kurierem. (byłby w sobote gdyby kurier wtedy pracował)

Sklep polecam. Ceny niskie, a jeśli zamówicie za pobraniem to macie pewność że przyjedzie towar szybko.

Dla pewności sprawdzę oryginalność produktów, ale co mogę więcej powiedzieć, dla cierpliwych sklep idealny. 

Link to post
Share on other sites

Siemka,

Moja sprawa wygląda następująco: zamówiłem (dla koleżanki) telefon 02.06. Płatność niestety przez payu.

06.06 Dostaje maila z faktura i status zamówienia "zrealizowano. Od tamtej pory zero kontaktu ze sklepem. Męczę ich mailowo i telefonicznie bez rezultatu.

Co ciekawe koleżance, której podałem numer zamówienia, odpisali w sobotę że mieli problem na magazynie i jak sprawdza to dadzą znać w poniedziałek (dzisiaj). Zero odzewu.

Zadzwoniłem na Payu ( zeszły piątek) i pomocny koleś po sprawdzeniu moich danych:

- stwierdził ze były na nich wcześniej skargi, ale telefony dochodziły w koncu

- wysłał do xiaomi store maila ze mną w kopi, ze wzywa ich do wysłania telefonu w ciągu siedmiu dni, bo kasę dostali. Na powyższy mail też bez reakcji.

- na moje pytanie o odcięcie xiaomi store payu- stwierdził ze jak będzie dużo reklamacji to wezma to pod uwagę (byłem w piatek  druga osobą która zgłosiła wzeszłym tygodniu sprawę xiaomi) .

Zachęcam do masowego zgłaszania sprawy do Payu. Może poblokują im konta?

Może rozważymy grupowe złożenie sprawy na Policji?

 

 

Link to post
Share on other sites

Jestem za, bo widocznie nie traktują nas poważnie. Możliwe,że stany magazynowe na stronie nie są aktualne z ich magazynem. Jednak w takim przypadku, jeżeli byliby poważnym sklepem poinformowaliby o tym i dali wybór: czekanie albo zwrot pieniędzy.  Tutaj sytuacja jest żenująca.

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...