Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Recommended Posts

Mam podobna sytuacje. W czwartek 2.06 zakupilem telefon przez PayU. W poniedzialek wyslalem maila z odstapieniem od umowy, a takze list polecony poczta. Zero odpowiedzi na maila, dzwonilem przez kilka dni i nikt nie odbieral. Drugiego maila wyslalem z tym samym dokumentem we wtorek. Zero odzewu. Wczoraj dostalem informacje,ze wyslali telefon kurierem, a godzine pozniej odebrali polecony z poczty. Dzisiaj rano kurier dostarczyl przesylke. Spakowalem i z wypelnionym odstapieniem od umowy wyslalem paczka pocztowa. Mam nadzieje,ze do 14 dni zwroca pieniadze. Widocznie nie czytaja tych maili, bo inaczej by mi tego telefonu nie wyslali.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jasne, Stary! To najlepszy sklep! Kupuj u nich. Te 50 stron to żałosne wypociny zblazowanej gawiedzi, co to chce dostać zakupiony towar już w tydzień po transakcji. Nie ma co zwracać na nich uwagi.

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?   Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej

Z tego co widzę to przez te około 2 tyg, w których mieli przeprowadzkę przyszło prawie 2 tyś. zamówień, bo ja zamawiając 18 lipca mam 23815, a tutaj ktoś zamawiający 26 lipca ma już 25518, więc ogarni

Posted Images

Ja właśnie dostałem potwierdzenie że zamówienie zrealizowano i przesłąno mi fakture.Jakoś smsa z numerem paczki od dpd nie dostałem na razie.Zobaczymy czy w ogóle wysłano.Widzę ,że jak człowiek się dodzwoni i upomni o swoje to zaczynają działąć.Nie rozumię takiego zachowania.Skoro zajmują sie tą marką i wiedzą ,że sprowadzenie towaru zajmuje ileś tam czasu to daję oficjalne info i człowiek wie ,że musi czekać.A tu wyraźnie praca źle zorganizowana a gdyby szanowali klienta to mają zdecydowanie więcej kasy dla siebie

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, zolty83 napisał:

Ja właśnie dostałem potwierdzenie że zamówienie zrealizowano i przesłąno mi fakture.Jakoś smsa z numerem paczki od dpd nie dostałem na razie.Zobaczymy czy w ogóle wysłano.Widzę ,że jak człowiek się dodzwoni i upomni o swoje to zaczynają działąć.Nie rozumię takiego zachowania.Skoro zajmują sie tą marką i wiedzą ,że sprowadzenie towaru zajmuje ileś tam czasu to daję oficjalne info i człowiek wie ,że musi czekać.A tu wyraźnie praca źle zorganizowana a gdyby szanowali klienta to mają zdecydowanie więcej kasy dla siebie

Jak się dodzwoniłeś to mówiłeś numer zamówienia i coś jeszcze? I jeśli można spytać to jaki masz numer zamówienia?

Link to post
Share on other sites
Ja właśnie dostałem potwierdzenie że zamówienie zrealizowano i przesłąno mi fakture.Jakoś smsa z numerem paczki od dpd nie dostałem na razie.Zobaczymy czy w ogóle wysłano.Widzę ,że jak człowiek się dodzwoni i upomni o swoje to zaczynają działąć.Nie rozumię takiego zachowania.Skoro zajmują sie tą marką i wiedzą ,że sprowadzenie towaru zajmuje ileś tam czasu to daję oficjalne info i człowiek wie ,że musi czekać.A tu wyraźnie praca źle zorganizowana a gdyby szanowali klienta to mają zdecydowanie więcej kasy dla siebie

Ja po otrzymaniu faktury i potwierdzenia realizacji czekałem dwa dni na potwierdzenie z inpostu, że paczka nadana. W międzyczasie otrzymałem drugi raz mail, że zamówienie zrealizowane.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Mam 200 km do nich i jeśli faktycznie wyślą używkę to pojadę tam ale na miejscu wezę policję.

nie będzie mi ciężko tam zajechać.Jutro znów zadzwonię jeśli nie przyjdzie nr z dpd

jak można sprawdzić czy telefon jest używany czy nie?czy po rozpakowaniu przy kurierze i sprawdzeniu czy działa można go zwrócić??

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, zolty83 napisał:

Mam 200 km do nich i jeśli faktycznie wyślą używkę to pojadę tam ale na miejscu wezę policję.

nie będzie mi ciężko tam zajechać.Jutro znów zadzwonię jeśli nie przyjdzie nr z dpd

jak można sprawdzić czy telefon jest używany czy nie?czy po rozpakowaniu przy kurierze i sprawdzeniu czy działa można go zwrócić??

Antifake, zdrapka lub IMEI i S/N.

Link to post
Share on other sites
No jak widać nie nowe, skoro ktoś przypisał tel do swojego konta a sklep przyjął taki bez sprawdzenia a co najgorsze wysłał innemu konsumentowi.

Teraz ma telefon cegłę i jest zdany na łaskę sprzedawcy i innego kupującego.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

To fakt sprzedawca powinien sprawdzić telefon :) ale tylko dlatego że ktoś się nie wylogował determinuje że telefon nie jest nowy? Jakby się wylogował to byłby już nowy?

Wysłane z mojego Mi-4c

Link to post
Share on other sites

To prawda, sklep się prawdopodobnie nie zna na sprzedawanym sprzęcie mi chodzi tylko o to że ze względu iż mamy prawo na zwrot sprzętu bez podania przyczyny to musimy się też liczyć że kiedyś taki sprzęt ze zwrotu może też trafić do nas jako nowy :)

Wysłane z mojego Mi-4c

Link to post
Share on other sites

Wczoraj zamówiłem o 10:32, dzisiaj zamówienie zostało zrealizowane o 13:55. Dodam, że nie rozmawiałem ze sprzedawcą, ponieważ po prostu nie szło się dodzwonić :D Jeden problem już z głowy się wydaje, o realizacji przesyłki (szkoda, że w mailu nic nie ma o szczegółach) i kolejnym jest nowość telefonu, jesli będzie używany to wtedy najlepszym wyjściem będzie?

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, zolty83 napisał:

Nezumi możesz jaśniej?Nie jestem specjalistą w tym i nie znam się poprostu na tym. Nie chcę jakiegoś szajsu za jakby nie było mała kasę a wolałbym to sprawdzić

Xiaomi ma swoje zabezpieczenia przed kradzieżą. Jeżeli utworzysz konto Xiaomi (co powinieneś zrobić zaraz po otrzymaniu telefonu), to telefon przypisuje się pod Twoją kartę SIM i jeżeli podepneisz inna SIM, albo uruchomisz bez SIM, ew wylogujesz się z konta na telefonie, to musisz się zalogować ponownie, aby go używać, co więcej można też telefon zablokować poprzez stronę i.mi.com.

Aby sprawdzić oryginalność to:

A) Sprawdzasz zdrapkę, która jest na pudełku (teoretycznie, niektóre tel jej nie mają) tutaj:http://www.mi.com/verify/#secur_en

B ) sprawdzasz IMEI i S/N na tej samej stronie (zakładka)

c) sprawdzasz telefon programem AntiFake, który pobierzesz z forum en.miui.com.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, zolty83 napisał:

czyli jak przyjdzie tel to na pudełku powinienem mieć orginalną zdrapkę nie zdrapaną

zdrapuję i spradzwam? a ten IMEI znajduje się na tele??

program ściągam na kompa?

Zdrapka jest na tyle pudełka, ale nie wszystkie telefony ją mają. IMEI i S/N masz na nalepce na pudełku (razem z kodem kreskowym), programik Antifake jest do pobrania jako aplikacja na telefon, musisz ją zainstalować ręcznie, nie znajdziesz jej na GP.

Link to post
Share on other sites

Dostałem telefon razem z etui i szklem hartowanym. Mimo standardowej (zwyklej) koperty bąbelkowej wszystko ok.

Jednak raczej nie bedzie u niego kolejnego zakupu bo jednak za 50zl to mi szkoda nerwow.

Teraz mam problem z odblokowaniem telefonu (bootloadera) - konto na mui zalozone rowno miesiac temu, sms aktywacyjny 16 maja a jak probuje odblokowac to nie mozna zweryfikowac. Bede probowal dalej. Mui global czesciowo jeszcze po angielsku.

Zweryfikowalem na xiaomi telefon po imei - sprzedany 25 kwietnia wiec raczej świeży.

Link to post
Share on other sites

Dostałem przesyłkę. Prosiłem o zmianę obudowy na właściwy model ale mimo tego dostałem nie to (zapewnie nie odczytali e-maila)
Jeżeli otworzyłem paczkę z etui to myślicie że przyjmą na wymianę ? (O ile w ogóle odpowiedzą na e-maila)

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Rdzeniuch napisał:

Dostałem przesyłkę. Prosiłem o zmianę obudowy na właściwy model ale mimo tego dostałem nie to (zapewnie nie odczytali e-maila)
Jeżeli otworzyłem paczkę z etui to myślicie że przyjmą na wymianę ? (O ile w ogóle odpowiedzą na e-maila)

Zawsze możesz zwrócić w czasie 14dni i zamówić kolejne.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Rdzeniuch napisał:

Dostałem przesyłkę. Prosiłem o zmianę obudowy na właściwy model ale mimo tego dostałem nie to (zapewnie nie odczytali e-maila)
Jeżeli otworzyłem paczkę z etui to myślicie że przyjmą na wymianę ? (O ile w ogóle odpowiedzą na e-maila)

Eh, ja zamawiałem note 2 w niedzielę i nie dostałem jeszcze nawet potwierdzenia nadania przesyłki. Gdzie tu logika?

Link to post
Share on other sites

Jednak jest maly zgrzyt - zamowilem grafitowy a dostałem biały (a w zasadzie srebrny).

Ale chyba to przeboleje bo jak mam z nimi walczyc kolejne dni zwiazane z wymiana telegfonu to mi sie odechciewa i jednak zostane przy tym srebrno/bialym.

Jednak dalej walcze z proba odblokowania bootloadera (mui global, zgoda xiaomi jest a programik miunlock wywala mi komunikat " Current account is different from the account info on the device : :/

 

 

3 minuty temu, zolty83 napisał:

Sorh za te pytania ale moze zle rozumie. Czy pl przyjsciu telefonu musze go rejestrowac czy od razu moge wlozyc karte sim i powinien dzialac?

Tak, mozesz. Od razu wlaczysz telefon, ustawiasz konfiguracje i dziala. Bez zadnych problemow.

 

 

Edited by artmin
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, zolty83 napisał:

Sorh za te pytania ale moze zle rozumie. Czy pl przyjsciu telefonu musze go rejestrowac czy od razu moge wlozyc karte sim i powinien dzialac?

Konto Xiaomi i tak wypada zrobić, rejestracja trwa 5min ;-;

9 minut temu, artmin napisał:

Jednak jest maly zgrzyt - zamowilem grafitowy a dostałem biały (a w zasadzie srebrny).

Ale chyba to przeboleje bo jak mam z nimi walczyc kolejne dni zwiazane z wymiana telegfonu to mi sie odechciewa i jednak zostane przy tym srebrno/bialym.

Jednak dalej walcze z proba odblokowania bootloadera (mui global, zgoda xiaomi jest a programik miunlock wywala mi komunikat " Current account is different from the account info on the device : :/

Musisz mieć zainstalowany rom China dev.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nezumi napisał:

Zawsze możesz zwrócić w czasie 14dni i zamówić kolejne.

Tylko że ja to zamówiłem razem z telefonem i innymi rzeczami. I nie wiem czy nie będzie w tym problem

Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Rdzeniuch napisał:

Tylko że ja to zamówiłem razem z telefonem i innymi rzeczami. I nie wiem czy nie będzie w tym problem

Nie będzie, możesz zwrócić każdą z rzeczy z osobna. Problemem może być tylko i wyłącznie kontakt :D.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Nie będzie, możesz zwrócić każdą z rzeczy z osobna. Problemem może być tylko i wyłącznie kontakt :D.

Będę miły i wydrukuje im wszystko na karteczce... (XD)

Link to post
Share on other sites

Dobra czyli tak:

jak przyjdzie fon-ciekawe kiedy?? wkładam karte sim i sprawdzam czy tel uruchomi się.Jeśli był już przez kogoś używany będzie chciał aby podać hasło??

Inna sprawa to bootloader-czy w każdym telefonie Xiaomi jest blokowany czy nie?Bo rozumię ,że to taka blokada producenta przed różnymi aplikacjami aby nie instalować.Ewentualnie jak ją usunąć

Jeszcze raz przepraszam za być może głupie pytania ale nigdy nie kupowałem tel z zagranicy i po prostu nie znam się tak na telefonach

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, zolty83 napisał:

Inna sprawa to bootloader-czy w każdym telefonie Xiaomi

Tak

 

1 godzinę temu, zolty83 napisał:

Bo rozumię ,że to taka blokada producenta przed różnymi aplikacjami

Nie aplikacjami tylko, przed wgrywaniem custom ROM-ów

 

1 godzinę temu, zolty83 napisał:

Ewentualnie jak ją usunąć

Opisane na forum, linki masz w stopce @Nezumi jak kolega wyżej napisał.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, zolty83 napisał:

Dobra czyli tak:

jak przyjdzie fon-ciekawe kiedy?? wkładam karte sim i sprawdzam czy tel uruchomi się.Jeśli był już przez kogoś używany będzie chciał aby podać hasło??

Inna sprawa to bootloader-czy w każdym telefonie Xiaomi jest blokowany czy nie?Bo rozumię ,że to taka blokada producenta przed różnymi aplikacjami aby nie instalować.Ewentualnie jak ją usunąć

Jeszcze raz przepraszam za być może głupie pytania ale nigdy nie kupowałem tel z zagranicy i po prostu nie znam się tak na telefonach

Nie, nie każdy ma blokadę BL, tylko TElefony z 2016r i końcówki 2015r + Mi4c(ale tylko z softem blokującym ze stycznia tego roku) i chyba MiNotePro(to samo co Mi4c). Resztę znajdziesz na forum, blokada jest do zdjęcia poprzez narzędzie na odblokowanie + zgoda Xiaomi, aby otrzymać zgodę, musisz mieć konto Xiaomi. Gappsy zainstalujesz bez większych problemów.

Link to post
Share on other sites

kupiłem xiaomi redmi note 3 pro

tel jeszcze nie przyszedł.w opisie pisze ,że jest polska wersja językowa.

Mój tok myślenia przy kupowaniu był taki:kupuję z polską wersją językową więc wkładam kartę sim i po sprawie.

teraz okazuje się ,że prawdopodobnie będzie trzeba coś odblokować,coś zainstalować-jak dla mnie-kosmos

 

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...